• پنجشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400041712275
  • خبرنگار : 71038

پیام روسای جمهور سیرالئون، نامیبیا و پادشاه مالزی به رئیسی

پیام روسای جمهور سیرالئون، نامیبیا و پادشاه مالزی به رئیسی

«جولیوس مادابیو» رئیس جمهور سیرالئون با ارسال پیامی خطاب به سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور منتخب پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور سیرالئون در این پیام  با اشاره به شایستگی های  ابراهیم  رئیسی در سمت قبلی به عنوان رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: جنابعالی نقش مهم و سهم بسزائی در جامعه ایران بعنوان یک مقام عالی در کارنامه خود به جا گذاشتید که فراموش نشدنی می باشد.

«جولیوس مادابیو » با دوستانه و صمیمانه خواندن روابط بین سیرالئون و جمهوری اسلامی ایران ظرف سالیان متمادی، تاکید نمود: رجاء واثق دارم که در سالیان پیش رو، روابط خوب موجود میان دو کشور بیشتر تقویت می شود.

رئیس جمهور سیرالئون ابراز امیدواری کرد: روابط کنونی میان طرفین در سایه همکاری نزدیک و در جهت تامین منافع مشترک دو کشور و دو ملت  تداوم یابد.

همچنین بر اساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در نامبیا، «هاگه گینگوب» رییس جمهور نامبیا، با ارسال پیامی خطاب به ابراهیم  رئیسی، رییس جمهور منتخب، از سوی خود ، مردم و دولت نامبیا ،انتخاب وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

رئیس جمهور نامبیا در این پیام افزود: می خواهم از این فرصت برای تاکید بر تعهد نامبیا در جهت تحکیم روابط و همکاری دوجانبه با ایران و محکم نمودن دوستی و همبستگی موجود بین دوکشور استفاده کنم.

«هاگه گینگوب» همچنین ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای رئیس جمهور منتخب کشورمان،ابراز امیدواری کرده  در دوران ریاست جمهوری آقای رئیسی مردم ایران در جهت موفقیت و خوشبختی بیشتر حرکت کنند.

همچنین بر اساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور، «سلطان عبدالله رعایه الدین المصطفی بالله شاه» پادشاه مالزی ، با ارسال پیامی خطاب به ابراهیم رییسی ، رییس جمهور منتخب، ،انتخاب وی  در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را  تبریک و تهنیت گفته است.

پادشاه مالزی در این پیام ابراز امیدواری کرد:  روابط نزدیک و برادرانه بین مالزی و جمهوری اسلامی ایران در دوره ریاست جمهوری دکتر رئیسی بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: من مطمئن هستم که مالزی و جمهوری اسلامی ایران همکاریهای قاطع خود را برای تحکیم مناسبات در سطوح عالی تر ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha