• جمعه / ۱۸ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400041812627
  • خبرنگار : 50184

سهم آزادکاران کرمانشاهی در نایب قهرمانی تیم ملی کشتی ناشنوایان در جهان

سهم آزادکاران کرمانشاهی در نایب قهرمانی تیم ملی کشتی ناشنوایان در جهان

ایسنا/کرمانشاه دو آزادکار کرمانشاهی در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی ناشنوایان جوان دو مدال کسب کردند.

توران قره ویسی سرپرست هیات ناشنوایان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: رقابت های قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در رده سنی بزرگسالان به میزبانی استانبول ترکیه طی روزهای ۱۰‌ تا ۱۸ تیر برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این رقابت ها دو آزادکار کرمانشاهی نیز در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشتند که در پایان توانستند دو مدال کسب کنند.

سرپرست هیات ناشنوایان کرمانشاه افزود: کیوان رستم آبادی آزادکار کرمانشاهی وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی ناشنوایان ایران در این رقابت ها پس از شکست حریف اوکراینی در دیدار دوم خود مغلوب حریفی از کشور روسیه شد. در دیدار سوم خود حریفی از کشور ترکیه را برد و در دیدار بعدی برابر حریف قزاقستان شکست خورد.

وی افزود: این آزادکار در مسابقه پایانی خود حریفی از کشور آذربایجان را ضربه فنی کرد و به مدال برنز این رقابت ها دست پیدا کرد.

قره ویسی به کسب مدال نقره توسط دیگر آزادکار کرمانشاهی در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: فرود حجتی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم پس از اینکه در دیدار اول خود توانست حریف اوکراینی را ضربه فنی کند، در دیدار دوم مقابل حریفی از ترکیه تن به شکست داد.

وی اعلام کرد: این آزادکار ملی پوش در دیدار بعدی کشتی گیر قزاق را ضربه فنی کرد و در نهایت با پذیرش شکست برابر حریفی از ترکیه به مدال نقره رسید.

سرپرست هیات ناشنوایان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از این آزادکاران مدال آور با بازگشت آنها به کرمانشاه برگزار خواهد شد.

تیم ملی کشتی آزادناشنوایان ایران در پایان این رقابت ها با کسب دو مدال طلا، سه نقره و سه برنز عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان را بدست آورد.

کاروان تیم ملی کشتی ایران با نام زنده یاد علی دلفانی در رقابت های جهانی ترکیه شرکت داشت.

تیم ملی ترکیه قهرمان و تیم قزاقستان هم پس از ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha