• جمعه / ۱۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400041812796
  • خبرنگار : 71603

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

هیچ محدودیتی برای حمایت از پارک علم و فناوری البرز وجود ندارد

هیچ محدودیتی برای حمایت از پارک علم و فناوری البرز وجود ندارد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ضمن بازدید از پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی گفت: پارک علم و فناوری البرز باید به دو یا سه پارک برتر کشور تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، در این بازدید دکتر سورنا ستاری به همراه دکتر شهبازی استاندار البرز، دکتر پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، دکتر قادری‌فر رییس مرکز توسعه فناوری­‌های راهبردی  معاونت علمی و فناوری، دکتر صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز و مسوولان استانی با حضور در بخش‌های مختلف این مجموعه از جمله نمایشگاه دائمی محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز آشنا شدند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از چند شرکت دانش بنیان برتر پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی برای حمایت کامل از این پارک تاکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی باید به محور توسعه فناوری استان، محور تصمیم گیری در توسعه علم و فناوری و ارزیابی‌های این حوزه تبدیل شود.

دکتر سورنا ستاری با تاکید بر این که هیچ گونه محدودیتی برای حمایت از پارک علم و فناوری البرز وجود ندارد گفت: توسعه همه جانبه پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی به ویژه توسعه فیزیکی و زیر ساختی این پارک باید بیش از هر زمانی تقویت شود و این پارک باید به دومین پارک تاثیرگذار کشور تبدیل شود چرا که این پارک در نزدیکی تهران و در استان مهم و تاثیرگذار استان البرز قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، دکتر پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی نیز در این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه همکاری‌های خوبی با معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و جهاددانشگاهی شکل گرفته و در جریان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha