• شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400041913587
  • خبرنگار : 71567

رییس پردیس دانشکده‌های فنی تهران خبر داد

اقدام دانشگاه تهران برای بهبود بهداشت روانی دانشگاهیان

اقدام دانشگاه تهران برای بهبود بهداشت روانی دانشگاهیان

رییس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران از تاسیس دادوری در پردیس دانشکده های فنی این دانشگاه خبر داد و گفت:تاسیس این دفتر گامی مهم در بهبود بهداشت روانی دانشجویان، استادان و کارکنان است. 

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر سلطانی در جلسه مشترک رییس و مدیران حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تهران با هیات رییسه پردیس دانشکده‌های فنی این دانشگاه گفت: دانشکده های فنی با توجه به تعداد بالای دانشجویان، مسایل بزرگتری هم دارند که موانع و مشکلات بودجه‌ای از جمله عمده‌ترین مانع برای بهبود شرایط است.

وی با اشاره به اینکه اکنون به دلیل مضیقه‌های بودجه‌ای بسیاری از فعالیت‌ها با بهترین کیفیت یا دامنه وسعت انجام نمی‌شود، تصریح کرد: تلاش برای بهبود بودجه این بخش مهم است و درخواست می کنیم که دانشگاه تهران اهتمام بیشتری در تخصیص کامل بودجه واحدها بنماید.

استاد دانشکده مهندسی مکانیک پردیس دانشکده‌های فنی تهران با تاکید بر اینکه باید نگرش‌های دانشجویان را به روز کنیم، تاکید کرد: سامانه‌سپاری، رعایت عدالت واقعی و نه تساوی در تخصیص یارانه غذا و غیره به دانشجویان اموری با اهمیت است.

رییس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران افزود: اگر چه کرونا آسیب‌های زیادی داشته، اما فرصت بسیار خوبی به دست داده است که سیاست‌های دانشگاه در حوزه‌های دانشجویی تغییر و بهبود یابد و با شرایط منطبق شود. شاید اکنون دانشجویان این تغییرات را راحت‌تر بپذیرند و دانشگاه گام مهمی در زمینه تغییر رویکردهای جاری دانشجویان بردارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سلطانی  با اشاره به تاسیس دادوری در پردیس فنی دانشگاه تهران به عنوان یک تجربه جهانی که اولین بار در ایران انجام می‌شود، گفت: تاسیس این دفتر گامی مهم در بهبود بهداشت روانی دانشجویان، استادان و کارکنان است. توسعه این مدل در دانشگاه بسیار اثربخش می باشد با توجه به تجربه خوب دانشکده فنی در این زمینه آمادگی داریم این مدل را در اختیار حوزه دانشجویی دانشگاه بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha