• شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400041913650
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان:

قطار اسکواش به ریل اصلی برگشت

قطار اسکواش به ریل اصلی برگشت

ایسنا/اصفهان  رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده از زمان انتخابات هیئت تاکنون، گفت: پس از چند ماه توانستیم قطار هیئت اسکواش را به ریل اصلی برگردانیم و در حال حاضر وضعیت مربیان، بازیکنان و سالن‌ها را ساماندهی شده است.

بهزاد نویدنیا در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با تدابیر و برنامه‌های اندیشیده شده، توانستیم دوباره موتور هیئت را روشن و رو به جلو حرکت دهیم.

وی در خصوص استعدادیابی در رشته اسکواش، گفت: در یک دوره استعدادیابی که هفته گذشته انجام شد، بالغ بر ۵۷ نفر در این بخش شرکت کردند تا در مدت یک ماه همراه با هفت مربی زیر نظر کمیته استعدادیابی هیئت استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رده های سنی و در دو بخش دختران و پسران تحت آموزش‌ قرار بگیرند. همچنین باافزایش تعداد سانس‌ها، بر اساس پروتکل های بهداشتی در هر سانس دو تا سه نفر حضور دارند. استعدادیابی و ساماندهی اسکواش آران و بیدگل یکی دیگر از اولویت‌های ما در روزهای آینده خواهد بود.

رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان، استعدادیابی های یک روزه را بیشتر شبیه به جشنواره دانست و ادامه داد: معتقدیم فرآیند استعدادیابی در یک جلسه امکان پذیر نیست و حداقل ۱۰ جلسه باید تحت نظر باشد، در نهایت پس از یک ماه تعدادی از افراد حاضر در استعدادیابی، انتخاب می شوند تا تحت پوشش آموزش‌های پیشرفته و ادامه دار فرآیند استعدادیابی قرار بگیرند. در زمینه استعدادیابی تعامل خوبی با آموزش وپرورش برقرار کرده ایم تا ظرفیتی که در این بخش وجود دارد به خوبی استفاده شود.

وی تصریح کرد: اولین میزبانی اصفهان مسابقات نشنال در بخش آقایان است که این مسئله با توجه به اینکه در بخش آقایان بازیکن ملی‌پوش داریم مورد توجه قرار گرفت، البته اگر شرایط شیوع ویروس کرونا اجازه دهد همچون سال های قبل در بخش بانوان نیز تا پایان سال میزبانی خواهیم داشت.

نویدنیا با اشاره به سه رشته راکتبال، پدل و اسکواش که زیرمجموعه ورزش اسکواش هستند، تاکید کرد: هیچکدام از رشته‌ها نسبت به دیگری اولویت ندارد. مسئولان کمیته راکتبال و پدل در حال فعالیت و برنامه ریزی رشد و توسعه این رشته‌ها در استان هستند و اسفند سال گذشته برای نخستین با دوره مربیگری پدل اصفهان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: فعال کردن شهرستان های مستعد مانند نجف آباد، شهرضا و...، همچنین راه اندازی رشته پدل با همکاری بخش خصوصی و احداث کورت در شهرستان نجف آباد از جمله برنامه های دیگر هیئت است که با جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha