• یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۰۶:۵۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400042013798
  • خبرنگار : 50176

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

تلاش وزارت این است بخشی از آموزش حضوری باشد

 تلاش وزارت این است بخشی از آموزش حضوری باشد

ایسنا/لرستان معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش وزارت این است که بخشی از آموزش (متناسب با واکسیناسیونی که توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود) حضوری باشد.

دکتر خاکی‌صدیق در مراسم افتتاح ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار کرد: خوشبختانه از ۱۰ سال پیش تاکنون، اقدامات مختلف زیرساختی خوبی در دانشگاه لرستان انجام شده و جایگاه دانشگاه لرستان از نظر وزارت علوم، یک جایگاه مناسب در بین دانشگاه‌های کشور است.

وی تصریح کرد: احداث ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان یک اقدام خوب از طرف تیم مدیریتی دانشگاه است؛ زیرا در دانشگاه‌های جامع و خوب کشور، این دو مدیریت از نظر ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به دانشجویان در یک مکان، تجمیع شده هستند که باعث افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و بهبود و ارتقای نظارت بر خدمات فعالیت‌های این دو مدیریت، می‌شود.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در اسفندماه ۹۸ با شیوع ویروس کرونا، دانشگاه لرستان نیز به‌خوبی توانست زیرساخت‌های لازم برای تداوم آموزش به‌صورت آموزش الکترونیکی (مجازی) را فراهم آورد.

خاکی صدیق اضافه کرد: اگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدامات لازم را انجام بدهد برنامه این است که در مردادماه امسال، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، واکسینه شوند و سپس در شهریورماه، دانشجویان نظام آموزش عالی کشور هم واکسینه شوند تا امکان حضور فیزیکی دانشجویان واکسینه شده در دانشگاه‌ها فراهم شود.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید، تلاش وزارت علوم این است که بخشی از آموزش (متناسب با واکسیناسیونی که توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود) حضوری باشد.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط وزارت علوم، دانشگاه لرستان از جمله دانشگاه‌های خوب کشور محسوب می‌شود.

خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان نیز در آیین افتتاح و بازدید از ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان که در کنار دانشکده علوم پایه این دانشگاه قرار دارد گزارشی از مراحل ساخت این ساختمان ارائه کرد و اظهار امیدواری کرد که با تجیمع مکانی مدیریت امور آموزشی و امور دانشجویی در یک ساختمان مستقل، کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان، ارتقاء یابد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود، پراکندگی مکانی این دو مدیریت بود که با ساخت این ساختمان، با زیربنای ۲۲۵۰ مترمربع و اعتبار هزینه‌ی شده به مبلغ شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، این مشکل رفع می‌شود.

گفتنی است، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه لرستان و نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بعد از افتتاح، از بخش‌های مختلف ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان، بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha