• یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400042013967
  • خبرنگار : 50448

آغاز به کار دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر بوشهر

آغاز به کار دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در منطقه دوم شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

مهندس فخرایی اظهار کرد: در حال حاضر با همکاری بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان بوشهر سالن دبیرستان قائم آل محمد (عج) دواس به عنوان مراکز تجمیعی واکسیناسیون شماره ۲ در شهر بوشهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن در شهرستان بوشهر تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و پیشبرد منظم برنامه، تزریق واکسن گروه‌های سنی طبق جدول زمان‌بندی از ۱۵ تیرآغازشده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بیان کرد: این برنامه بر اساس گروه‌های هدف و نوبت دریافت واکسن تنظیم شده است و گروه‌های هدف پس از دریافت تماس تلفنی و پیامک نوبت دهی از مراکز خدمات جامع سلامت می‌توانند در زمان اعلام‌شده برای تزریق واکسن به مرکز اعلام‌شده در پیامک مراجعه کنند.

فخرایی عنوان کرد: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس تماس و پیامک نوبت دهی بوده و از افراد دیگر گروه‌های سنی درخواست می‌شود برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در محل‌های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: امکان پذیرش افراد خارج از نوبت و هرگونه مراجعه خارج از شرایط یاد شده، موجب اختلال در روند اجرای واکسیناسیون خواهد بود.

وی تصریح کرد: از افراد دعوت می‌شود تنها به مراکز واکسیناسیون یاد شده در پیامک مراجعه کرده و از مراجعه به دیگر مکان‌ها و یا خارج از زمان یاد شده، خودداری کنند تا بتوانیم با مشارکت عمومی، شاهد اجرای موفق واکسیناسیون و سرعت بخشیدن به روند انجام آن در استان باشیم.

این مقام مسئول یادآور شد: سایر سالمندان که تاکنون دوز اول واکسن را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به مراکز واکسیناسیون در استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha