• یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400042014378
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول:

پلیس ۱۰۸ کیلوگرم حشیش جاساز را از یک کامیونت کشف کرد

پلیس ۱۰۸ کیلوگرم حشیش جاساز را از یک کامیونت کشف کرد

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۰۸ کیلوگرم حشیش در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران پلیس در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیونت خاور مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از کامیونت، ۱۰۸ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
فرشید با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

کشف کولرهای گازی قاچاق در فردوس

فرمانده انتظامی فردوس گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک تریلی کولرهای گازی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی گلشن شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری  به یک تریلی کشنده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی ۴دستگاه کولرگازی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر  ۲۵۰میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی فردوس افزود: ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فولادی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به عنوان تهدیدی جدی برای رونق تولید در کشور است  و مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی بوده و پلیس با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

توقیف کامیون حامل ۳۵ کیلوگرم حشیش در نهبندان

جانشین انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از کامیونت باری ۳۵ کیلوگرم حشیش کشف و یک سوداگرمرگ دستگیر کردند.

سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیونت باری مظنون شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند و خودرو را متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از خودرو، ۳۵ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha