• یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400042014477
  • منبع : باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس جواب استقلال را داد: اخلاق را به مدیریت‌تان اضافه کنید

پرسپولیس جواب استقلال را داد: اخلاق را به مدیریت‌تان اضافه کنید

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به بیانیه باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس در پاسخ به آنچه که "بی‌حرمتی اخیر از سوی مسوولان باشگاه استقلال" خوانده آورده است: "یک) مدیران باشگاه استقلال با توجه به جایگاه خود از نگاه هواداران فوتبال، بار دیگر با استفاده از ادبیات موهن و دور از شأن فوتبال کشورمان، اقدام به صحبت در خصوص باشگاه بزرگ و پرافتخار پرسپولیس کردند. جدا از اینکه بارها موضوع بی‌احترامی و حملات بی‌دلیل به پرسپولیس از سوی مدیران استقلال را محکوم کرده‌ایم، منطق این اقدامات را درک می‌کنیم. 

دو) معمولا افراد بازنده وقتی راهی برای توجیه عملکرد خود ندارند و نمی‌توانند کارنامه مقبولی داشته باشند، به دیگران می‎تازند تا با این کار، نظرات را به سمت خود جلب کنند؛ هر چند این سیاست رنگ و رو رفته، دیگر کارایی و کاربردی ندارد. برای مطرح شدن و ماندن در صدر اخبار، چه کسی بهتر از یحیی گل‌محمدی؟ با استفاده از نام گل‌محمدی که بهترین مربی ایرانی است، تلاش می‌کنند قد بکشند و بزرگ شوند؛ گرچه در واقع کوچک و کوچک‌تر می‌شوند. 

سه) انتشار رقم قراردادها، نیازمند منبع و مرجع نیست. سرتان را از برف بیرون بیاورید و به جای پنهان‌کاری و استفاده از ادبیاتی دور از منزلت فوتبال ایران، شجاعانه اقدام به انتشار قراردادها کنید. از چه موضوعی هراس دارید؟ یعنی خواسته باشگاه پرسپولیس برای انتشار قرارداد بازیکنان هر دو تیم، تا این حد نگران‌کننده بود که تلاش می‌کنید هر کاری انجام دهید غیر از انتشار رقم واقعی قراردادها؟! 

چهار) این همه تهمت زدید، تهدید کردید و لطیفه و گل‌واژه تحویل مردم دادید اما یادتان رفت بگویید چه کسی شروع کننده این جنجال‌ها بود؟ چرا آقای احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال باید در شرایطی که همه چیز در سکون است، علیه سرمربی محترم و رییس هیات مدیره پیشین پرسپولیس اظهارنظر کند؟ رفتار و گفتار او، چیزی شبیه به پاشیدن بنزین روی آتش بود.

حالا که بازتاب حرف‌هایش را دیده، پای خود را کنار می‌کشد. مددی مشغول سوء استفاده از برند باشگاه استقلال است و به جای صحبت کردن در مورد جنجالی که به پا کرده، از کانال رسمی این باشگاه بهره‌برداری می‌کند تا تقصیرات را با همه استقلالی‌ها تقسیم کند.

پنج) شأن و منزلت باشگاه پرسپولیس بالاتر از آن است که از ادبیاتی سخیف برای مجادله با برخی حرافی‌ها سود ببریم. پرسپولیس عادت کرده جواب رقبا را داخل زمین بازی بدهد. مثل شما قشون مجازی و ارتش سایبری نداریم تا با فشار، تهدید، توهین و افترا به دنبال قدرتنمایی باشیم. به جای اقدامات غیراخلاقی و تهدید دیگران، احترام و اخلاق را به مدل مدیریتی‌تان اضافه کنید؛ شاید از این راه مقبول مردم شوید!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۰ ۱۸:۳۷

شما هم به عنوان رسانه ودست عمل نکنید دیروز هم استقلال بازی داشت هم پرسپولیس اما فقط برد پرسپولیس را تیتر زدید دوم اینکه مگر بیانیه استقلال را کار کرده اید که بیانه پرسپولیس را منتشر می کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۰ ۱۹:۵۶

جووووووونم به قرمززززز💪♥️🏆❤️

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۰ ۱۹:۵۶

اونیکه اخلاق نداره مربی شماآقای گل محمدی هستش که شمابرواونارودرست کن

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۰ ۱۹:۵۸

بله شما چیزهایی دارید که ما نداریم حمایت وزرا و ساپورت مالی و سخت افزاری تمام و کمال ، داشتن زمین تمرین و دستگاههای مد روز بدون کم کاست ، حمایت همیشگی همراه اول به لطف آذری جهرمی ، حمایت همیشگی وزیر ورزش ، استفاده از مافیا جهت ضربه به تیم بزرگ استقلال که آخرین ان در دربی مقابل خود شما توسط داور رقم خورد و هزاران مشکل ناگفته باشگاه استقلال که توسط مافیایی ایجاد شده که هوادار تیم شما هستند.عدالت اگر بین تیم ها بود این وضع نبود.به هر خال قهرمانی های شما در این سیرک چند ساله که به راه انداخته اید فقط برای شما ارزش دارد و برای سایر تیم ها صرفا یک سیرک است

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۵:۱۱

زمین و باشگاه تیم ملی در اختبار داری شما

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۰ ۲۰:۵۸

باافتخار استقلالیم درودبر تاج کبیر پرسپولیسی‌ها هروقت تو آسیا مقام آوردید بیاین با سرورتون کری بخونید

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۰ ۲۲:۲۱

استقلال شده فقط حواشی، یه عده مفت خور بودجه های کلان میگیرن قراردادهای سنگین میبندن هیچ نتیجه ای هم نمیگیرن برای اینکه افکار رو از بریز و بپاش های خودشون دور کنند حاشیه درست میکنند. بیچاره هوادار استقلال

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۰۹:۰۵

نسبتا تیم های بزرگ ایران از اخلاق ورزشی بوی نبردن..🤔

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۱:۱۶

عشق هواداران پرسپولیسه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۳۳

ی نفر تو استقلال قهر کرد تا قراردادش به ۱۴ میلیارد برسه بعدش هم مصدوم شد چند ماهه داره تفریح می کنه با پول بیت المال

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۰

چی ب شما میرسه ک اینقدر سنگ پرسپولیس رو ب سینه تون میزنید توروخدا بی خیال باشگاه استقلال بشین لطفاااااااااااااااااااااا

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۳

سلام از کنعانی زادگانتون معلومه چه قدر فرهنگ دارید

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۶:۵۰

شما گلی که در دربی خوردین خجالت بکشین واسه ی مهاجم ما دروغ گفتین که بعد از گل زدنش به نیمکت نشینان استقال توهین کرده است بعد هم فدراسیون استقلال را بعد از این دروغ جریمه کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۴:۳۸

من بیانیه استقلال رو خوندم الان هم بیانیه پرسپولیس. و برداشتی که کردم بیانیه پرسپولیس بیشتر به بال بال زدن الکی برای منحرف کردن ذهن مخاطب می مونه. فقط میگه الفاظ سخیف در خالی که در بیانیه خود پر از کلمات سطح پایین هست. از این بیانیه اینطور برداشت میشه که حراست باشگاه نامه نوشته.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۶:۲۹

جواب ابلهان خاموشی استبه امید خدا پرسپولیس برنده دربی است که از سرب داغ برای خیلیها سوزاننده تراست

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۶:۳۲

یه سر به رنکینگ تیمهای باشگاهی جهان بزنید بعد استقلالی‌ها سفسطه کنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۶:۴۰

باشگاه پرسپولیس حرف از اخلاق نزنه که بی اخلاق ترین مربیان بازیکنان به اضافه هوادار مال پرسپولیسه .ببینید همین اصفهان که هر وقت آمدید آشوب ایجاد کردید یا به هر شهری رفتید همه چیز را بهم ریختید ببینید وقتی بقیه تیم‌ها به اصفهان میان با چه خاطرات خوبی میان ومیرن .شما بی اخلاقی نه دیگر تیم‌ها.