• دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400042114952
  • منبع : نمایندگی ایلام

برگزاری دو مسابقه با موضوع نانو در دانشگاه پیام‌نور ایلام

برگزاری دو مسابقه با موضوع نانو در دانشگاه پیام‌نور ایلام

ایسنا/ایلام دبیر انجمن دانشجویی نانو فناوری دانشگاه پیام‌نور از برگزاری دو مسابقه کشوری سخنرانی علمی ترویجی  نانو و کاربردهای آن و یادداشت نویسی خبر داد. 

کوثر ملک‌پور در گفت‌ و گو با ایسنا ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دو مسابقه با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو، با هدف معرفی علم نانو  به صورت ویژه و خلاقانه  به مخاطبان و علاقه مندان برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه  تاکنون از  بیش از ۲۰ استان در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند  و با توجه به درخواست‌های علاقمندان زمان شرکت در این دو رویداد تمدید شد.
ملک‌پور  با اشاره به اینکه داوری این دو مسابقه،  افزود: آثار دریافتی هر مسابقه به صورت جداگانه داوری خواهد شد و داوری ها در  دو مرحله صورت خواهد گرفت که در مرحله اول توسط چند نفر از هیئت علمی دانشگاه پیام نور ایلام ده آثار برتر از بین تمامی آثار انتخاب خواهد شد  و در مرحله دوم توسط بنیان  آموزش فناوری نانو از بین ده آثار برتر سه نفر منتخب معرفی خواهند شد. 
دبیر انجمن نانو فناوری درباره محورهای هر مسابقه گفت: در مسابقه علمی – ترویجی نانو فناوری موضوع را با عنوان نانو و کاربردهای آن انتخاب شد  و مسابقه یادداشت‌نویسی با محورهای چگونه علم نانو را ترویج و انتشار دهیم، چگونه یک محقق و پژوهشگر نانو بشیم،
 معرفی علم نانو و اگر مخترع نانو بشوم برگزار شد.
ملک پور ادامه داد: در مسابقه سخنرانی ، شرکت‌کنندگان میبایست فایل مشخصات شخصی همراه با موضوع سخنرانی در قالب ورد با قید منبع علمی سخنرانی به همراه فایل ویدیویی ضبط شده حداکثر در ۵ دقیقه را به آیدی دبیرخانه رویداد ارسال کنند و در مسابقه یادداشت نویسی نیر شرکت‌کنندگان باید مشخصات شخصی خود را همراه با آثار خود که باید با رعایت اصول حروف نگاری، فونت و فرمت مشخص شده و حداکثر در ۱۵۰۰ کلمه  ارسال کنند همچنین مسئولیت اصالت آثار ارسالی با شرکت‌کنندگان خواهد بود. 
وی تاکید کرد:  در مسابقه سخنرانی نفر اول مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و نفر دوم ۳۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۲۰۰ هزار تومان همراه با لوح تقدیر و در مسابقه یادداشت نویسی نفر اول مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و نفر دوم ۳۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۲۰۰ هزار تومان همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد. 

ملک‌پور گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آی‌دی تلگرام به نشانی: @malekpoor99 و 
آدرس الکترونیکی به  نشانی kmalekpoor3981@gmail.com ارسال کنند.

ملک پور تصریح کرد: شرکت در هر دو مسابقه  برای تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسر کشور آزاد و رایگان است. و به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور در مسابقه اهدا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha