• دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400042115141
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

تأمین جهیزیه ۱۰۰۰ زوج نیازمند ایلامی تا پایان امسال

تأمین جهیزیه ۱۰۰۰ زوج نیازمند ایلامی تا پایان امسال

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان از تأمین جهیزیه ۱۰۰۰ زوج نیازمند ایلامی تا پایان امسال خبر داد.

«قنبر موسی‌نژاد» در مراسم اهداء جهیزیه به ۸۰ زوج  مددجو، اظهار کرد: تهیه جهیزیه برای این تعداد زوج مددجو با همکاری و مشارکت کمیته امداد و جامعه خیّرین و نیکوکاران تأمین شده است و امروز در گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار شهید این استان به زوجهای مددجو تحویل می‌شوند.
وی گفت: هر سری جهیزیه شامل اهدایی به این زوج‌ها شامل ۵ قلم کالای اساسی از جمله، یخچال،اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی  و بوده و ارزش هر سری از این اقلام جهیزیه برای هر یک از زوجها  به قیمت کارخانه ۲۲ میلیون تومان است و ارزش واقعی بازار کالاها حدود سی میلیون تومان است.
موسی نژاد با بیان اینکه سال گذشته  بیش از ۹۰۰ زوج مددجو و نیازمند در این استان از کمیته امداد اقلام جهیزیه یا کمک هزینه خرید جهیزیه دریافت کرده‌اند، افزود: امسال بر اساس برنامه هدف گذاری شده جهیزیه بیش از هزار زوج نیازمند در استان  تأمین خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه این نهاد در کنار خدمات گوناگون حمایتی ،عمرانی، فرهنگی و توانمندسازی که به خانواده های نیازمند ارائه می‌شده توجه به تحکیم  بنیان خانواده ها را به صورت جدی مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد: تأمین جهیزیه زوجهای نیازمند و مددجو در همین راستا و یکی از خدمات مهم و ضروری کمیته امداد به زوجهای نیازمند است.
وی گفت: کمیته امداد در راستای خدمات فرهنگی و آموزشی و توجه به تحکیم بنیان خانواده‌ها در زمینه حمایت از ازدواج فرزندان خانواده های مددجو علاوه بر تأمین جهیزیه زوجها خدمات دیگری از جمله آموزش و مشاوره های قبل از ازدواج،آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی،ارائه مشاوره های تخصصی ،آموزش مهارتهای زندگی و خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه درصد طلاق در بین خانواده های مددجو به نسبت دیگر اقشار جامعه در این استان بسیار پایین و کمتر از ۵ درصد است، گفت: به منظور تشویق مددجویان به امر ازدواج ، آن دسته از مددجویانی که اقدام به ازدواج مجدد کنند نیز علاوه بر دریافت جهیزیه، خدمات دیگری نیز از کمیته امداد دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha