• دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400042115278
  • خبرنگار : 71468

سهرابیان: دستور ترخیص قایق‌های روئینگ از گمرک صادر شد

سهرابیان: دستور ترخیص قایق‌های روئینگ از گمرک صادر شد

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: با ترخیص قایق‌های روئینگ از گمرک موافقت شد و امیدوارم این دفعه دیگه قایق‌ها ترخیص شوند.

به گزارش ایسنا، علیرضا سهرابیان در مورد مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی بیان کرد: این مجمع هر سال برگزار می‌شود و هیات‌های استانی از عملکرد فدراسیون و اتفاقاتی که افتاده است، مطلع می‌شوند. خوشحالم مواردی که مطرح شد، مورد موافقت اعضای مجمع بود و باعث افتخارم بود که خانواده قایقرانی دوش به دوش هم کار کردند.

سهرابیان در مورد تعیین تکلیف قایق‌ها نیز گفت: چهار ساعت پیش نامه موافقت ارسال شد و فردا نماینده ما برای انجام ترخیص می‌رود. البته امیدوارم این اتفاق رخ دهد چون قبلا هم چند بار قرار بود این اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه نماینده فدراسیون هم آنجا است امیدوارم این دفعه قایق‌ها ترخیص شوند. البته ورزشکار ما که شنبه هفته آینده عازم توکیو است متاسفانه نمی‌تواند قایق‌ها را ببیند. باز هم خوشحالم که قایق‌ها به دستمان می‌رسد تا برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ آماده شویم. البته قایق‌ها سال ۹۶ خریداری شده است و الان که صحبت می‌کنم ۱۴۰۰ است. امیدوارم وقتی به دست ما می‌رسند دچار صدمه و آسیب نشده باشد.

او در مورد بازدید وزیر از اردوی المپیکی‌ها گفت: آقای سلطانی‌فر و معاونانش ساعت ۱۹ به مجموعه ورزشی می‌آیند از تمرینات و حال و احوال ورزشکاران مطلع شوند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که به ورزشکاران المپیکی پاداش پرداخت نمی‌کند، تاکید کرد: هفته گذشته همه گفتند فدراسیون کار خطرناک انجام داده است اما با رعایت پروتکل‌ها پاداش‌هایی را به ورزشکاران المپیکی و پار المپیکی و مربیان پرداخت کردیم. بخاطر کمبود وقت از نفرات کمی تجلیل شد بعد از المپیک ان‌شاءالله از همه کسانی که زحمت کشیدند تا به المپیک برسیم، تشکرو قدردانی می‌کنیم.

او در مورد پیش بینی خود از نتایج ورزشکارانش در المپیک تصریح کرد: بارها گفته‌ام از ما توقع مدال نداشته باشند اما امیدوارم بهترین نتیجه تاریخ روئینگ و کایاک را بگیرم.

سهرابیان در مورد سفارش قایق برای المپیکی‌ها گفت: تمام کارها انجام شده است. البته ملی‌پوشان پاروهای شخصی خودش را می‌برند و چند ساعت هم زودتر به فرودگاه می‌روند تا بتوانند پاروها را بسته بندی کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

 انتهای پیام  
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha