• دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400042115287
  • خبرنگار : 71132

حاجی بابایی مطرح کرد:

لزوم بکارگیری ظرفیت مجلس برای دائمی کردن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

لزوم بکارگیری ظرفیت مجلس برای دائمی کردن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات همچنین با تاکید بر این که «برای تصویب لایحه دولت مبنی بر دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان ایستاده ایم» گفت: از همه ظرفیت ها در این راستا بهره برداری می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به عزم کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برای تصویب لایحه دولت مبنی بر دائمی کردن، قانون همسان سازی بازنشستگان لشکری و کشوری گفت: برای تصویب این قانون تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.

وی با اشاره به ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور افزود: براساس مفاد این قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، از ابتدای برنامه ششم باید اجرا می شد و در سال گذشته قدم های مثبتی برداشته شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: در تدوین برنامه ششم توسعه به عنوان یک سند لازم الاجرا که باید نقشه راه دستگاه های اجرایی کشور در تدوین برنامه ها و تحقق اهداف برنامه باشد، همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از اساسی ترین مصوبات بوده است.

وی ادامه داد: برای اجرای کامل و دقیق این قانون مکاتبات و جلسات متعددی با اعضای هیات دولت به ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شده است.

حاجی بابایی اظهار کرد: بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی بهترین سال های عمر خود را صادقانه صرف خدمت به کشور کرده اند و باید براساس افزایش های سنواتی دریافتی های شاغلان، حقوق ومزایای آنان افزایش یابد.

وی تاکید کرد: پاسخ به این مطالبه برحق بازنشستگان که تبدیل به قانون شده است، امروز یکی از متعالی ترین قوانین کشور است، که باعث آرامش خاطر و رضایت قشر پیشکسوت جامعه شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات همچنین گفت: همان گونه که برای تصویب ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور، علیرغم مخالفت هایی که بود، ایستادیم و برای تصویب لایحه دولت مبنی بر دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز ایستاده ایم و از همه ظرفیت ها در این راستا بهره برداری می‌کنیم.

حاجی بابایی گفت: اعتبارات لازم در بودجه سنواتی برای اجرای این قانون پیش بینی و مصوب و حتی برای تداوم همسان سازی منابع مورد نیاز در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بند (و) تبصره ۲ منظور شده که با تغییراتی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس ابلاغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و لحاظ ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در جزء (۱) بند (۲) تبصره (۲) تداوم متناسب‌سازی نیز از محل بخشی از منابع مذکور در حال اجرا است و هیچ تعهدی برای دولت و مجلس ایجاد نمی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۵:۴۳

مجلس انقلابی، اقدام انقلابی، دعای خیر قشر مظلوم بازنشسته، بدرقه راهتان باد.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۲۳:۱۹

درود بز اقای حاجی بابایی بهترین گزینه برای وزارت اموزش و پرورش

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۰۹:۰۸

درود بر جناب حاج بابایی ان شاالله که دعای خیر بازنشستگان مظلوم برقه راه شما باد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۹:۵۳

درود بر جناب حاج بابایی ان شاالله که دعای خیر بازنشستگان مظلوم بدرقه راه شما باد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۵ ۱۶:۴۳

درودبرحاجی بابایی وحاجی بابایی ها انشاالله دعای خانواده های فقیر بازنشسته به راحتی از پل صراط عبورتان دهد انشاالله

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۰:۳۶

من تصور می کنم چون پای مستعًف در میان است ومسعولین در این مورد تنگ نظر هستند انجام نخواهد گرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۱ ۱۱:۳۱

امیدواریم بازنشستگان در دولت ومجلس جدید به خواسنه های دیرینه خود برسند و درود به آقای حاجی بابایی با پشتکاری که در این خصوص دارند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۲ ۲۱:۳۴

زنده باد اقای حاجی بابائئ که درک میکند بازنشسته ۳۰ سال ر۸مت کشیده خوبه ادمهای بخیل از جیبشان نمی خواهند بدهند شماها هم که زورتان میاد بهش میرسید صدقه که نخواهند بدهند و تصویب همسان سازی که همه کارش دولت انجام داد وبه مجلس داد حال چرا عدا در مبارید حاجی بابایئ

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۷

درود بر برادر عزیزمان جناب بابایی که واقعا درک میکند در دوران بازنشسته هزینه ها چندین برابر میشه امیدوارم حل وفصل بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۲۱:۴۱

سلام و درود بر جناب حاجی بابایی دعای ما بازنشسته ها بدرقه راهتان و انشاالله دستگیری آخرتتان بشود.