• دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400042115353
  • خبرنگار : 50060

سلطانی فر: احساس می‌کنم تیراندازی در این دوره صاحب مدال می‌شود

سلطانی فر: احساس می‌کنم تیراندازی در این دوره صاحب مدال می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: احساس من این است که تیراندازی در این دوره از المپیک صاحب مدال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی ملی‌پوشان اعزامی به المپیک توکیو گفت: به همه ورزشکاران و مربیان خسته نباشید می‌گویم. در جریان ریز مشکلات شما بودم که از زندگی خود گذشتید  تا سهمیه بگیرید و عضو تیم ملی شوید. بیشترین تعداد سهمیه را در این دوره از ۸ سال قبل و ۸ سال بعد انقلاب گرفتیم که نشان می‌دهد تلاش ورزشکاران، فدراسیون ها و همکارانمان در وزارت و کمیته حاضر شویم. امیدوارم در المپیک با همه مشکلات که به دلیل کرونا وجود دارد نتیجه خوبی حاصل شود. المپیک محل بهترین و زبده ترین ورزشکاران دنیا است. در والیبال و بسکتیبال از ۲۰۰ کشور دنیا ۱۲ کشور و در رشته های انفرادی هم تعداد محدودی از ورزشکاران بعد از کسب سهمیه جواز حضور را می‌گیرند. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: نکته ای که باید بگویم تلاش این بوده که بهترین اردوها و تدارکات را داشته باشیم. در تیراندازی حضور ورزشکاران در اردوهای کرواسی و مجارستان نشان دهنده تلاش و همت مسئولان فدراسیون و مسئولان ورزش کشور است. ما یقین داریم که همه ورزشکاران و اعصای کاروان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه گرفته شود. فارغ ا زمینه ای که حاصل شود شما بهترین ورزشکاران ما هستند. بدون استرس و دغدغه در المپیک حاضر شوید. اگر نتیجه گرفتید که فبها و اگر نگرفتید از ارزش های شما کم نخواهد شد.

سلطانی فر گفت: ما گزارش اردوها و تمرینات شما را گرفتیم و تلاش می‌کنیم که نیاز های شما را رفع کنیم. در این چند روز که به اردوها رفتم همه از اردوها و تدارکات راضی هستند تلاش‌ها انجام شده و می‌رویم بهترین نتیجه را بگیریم. احساس من این است که در این دوره نتیجه خوبی حاصل می شود و در این دوره تیراندازی می تواند صاحب مدال شود.

وی گفت: همانطور که در جریان هستید قرار بود کمک معیشتی به همه ورزشکاران و مربیان اهدا شود که مبلغ ۹۰ میلیون برای ۱۸ ماه داده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha