• سه‌شنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۰ / ۰۲:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400042215483
  • خبرنگار : 71647

«مدارک موجود است، شکایت می‌کنیم»

اظهارات مسعود جعفری جوزانی در پی فلج شدن فک دخترش

اظهارات مسعود جعفری جوزانی در پی فلج شدن فک دخترش

مسعود جعفری جوزانی با بیان اینکه به زودی از پزشکی که فک دخترش را فلج کرده شکایت می‌کند، روایت یکی از مسوولان سازمان نظام پزشکی از این ماجرا را «جانبدارانه» و «نادرست» خواند.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه سحر جعفری جوزانی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ با انتشار ویدیویی، از فلج شدن فکش به خاطر اشتباه پزشکی خبر داد، رحمت‌الله توکل ـ مدیرکل کمیسیون پزشکی سازمان نظام پزشکی و جانشین دادستان نظام پزشکی ـ در پاسخ به این گله مندی تاکید کرد که سحر جعفری جوزانی تاکنون نه مراجعه کرده‌ و نه شکایتی داشته است؛ با این حال آنها با مسعود جعفری جوزانی، کارگردان سینما و تلویزیون و پدر سحر جعفری جوزانی تماس گرفته و با او قرار ملاقات گذاشته اند، اما جعفری جوزانی به این قرار ملاقات نرفته است. او سپس عنوان کرد: «ما می‌خواستیم خانم جعفری جوزانی با پزشک معالج روبرو شوند و مطالب را در حضور یکدیگر بیان کنند تا بعد برایشان کمیسیون تشکیل داده و مشکل را رفع کنیم.»

حالا مسعود جعفری جوزانی در گفت‌وگویی با ایسنا اظهارات این مسوول سازمان نظام پزشکی را جانبدارانه عنوان می کند و می گوید: متاسفانه بیشتر حرفهایی که توسط این اشخاص محترم بیان شده یک سویه، جانبدارانه و نادرست است.

این کارگردان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رحمت‌الله توکل درباره قرار ملاقات با او و رسیدگی به این پرونده، چنین توضیح می دهد: البته ایشان لطف کردند و تلفنی با من تماس گرفتند. آن لحظه من در بیمارستان بودم. فردای آن روز، طی تماسی تلفنی فرمودند یکشنبه نیستند پس بهتر است برای دوشنبه قرار بگذاریم. گفتم من روز دوشنبه قرار بسیار مهم قبلی دارم. به این دلیل صبح روز سه شنبه و یا چهارشنبه می توانم در خدمت باشم که موافقت کردند.

او به حرفهایش اضافه می کند: من به دکتر توکل توضیح دادم که ما با قرار قبلی به مطب این دکتر رفته ایم و چنانچه شخص دیگری خود را به دروغ جای او معرفی کرده باشد که دیگر بحث به جاهای باریک تر می کشد. قرار هم گذاشتیم که من روز سه شنبه یا چهارشنبه به دیدارشان بروم؛ حالا چرا پیش از ملاقات، مصاحبه کرده اند، خدا می داند!

مسعود جعفری جوزانی با ابراز ناراحتی و نگرانی به خاطر وضعیت سلامتی دخترش، در توضیح کامل این اتفاق و اشتباه پزشکی، عنوان می کند: از آنجا که دندان های عقل بالا و پایین سمت راست دخترم به شکل نهفته روییده است و هر از چند گاهی درد می گیرد، به پیشنهاد یکی از دوستان با مطب این دکتر تماس گرفتیم و پس از تهیه یک عکس OPG که به دستور ایشان انجام شد، روز سه شنبه (یازدهم خردادماه)، با قرار قبلی، من به همراه دستیار و دخترم به مطب او مراجعه کردیم. شخصی که خانم منشی، او را دکتر معرفی کرد، یک نگاه زودگذر و سطحی به عکس OPG انداختند، و بعد از معاینه لثه به دخترم گفتند: درد شما هیچ ربطی به دندانهای عقل شما ندارد، احتمالا شما هنگام خواب دندان هایتان را به هم فشار می دهید، از این روی دچار اسپاسم شدید، شده اید و باید به این نواحی بوتاکس تزریق شود. دخترم که با شنیدن این حرف دکتر نگران شده بود، به او توضیح داد که متخصصانی که قبل از ایشان دیده بودیم، گفته بودند عکس OPG زیاد دقیق نیست و نشان نمی دهد، ریشه دندان تا چه اندازه با عصب ها درگیر هستند، اگر لازم است بروم عکس رنگی بگیرم! دکتر با اطمینان به نفس کامل گفتند: خیر، عکس رنگی لازم نیست و همین الان به دلیل اسپاسم و فشار شدیدی که به لثه وارد شده باید بوتاکس تزریق شود؛ عمل اشتباه و نسنجیده ای که باعث شد تا امروز که ۴۰ روز از آن اتفاق می گذرد، فک دخترم فلج شود.

او می افزاید: جالب اینکه به جز سحر جان که سخت ترسیده بود، خود من هم سه بار به دکتر تاکید کردم که سحر باید سه روز دیگر هم خودش جلوی دوربین فیلمبرداری حرف بزند و هم از دیگران تست بگیرد، اما این دکتر با اعتماد به نفس قانع کننده ای گفتند: شما اصلا نگران نباشید. من به شما اطمینان می دهم که کوچکترین تغییری در صورت  و یا حرف زدن او به وجود نمی آید.
اما متاسفانه به عکس آنچه ادعا کرده بود، دو روز بعد از تزریق، صورت دخترم کاملا کج شد و همچنان هم این وضعیت ادامه دارد.

این کارگردان باسابقه علت اینکه تاکنون او و دخترش سکوت کرده و شکایت نکرده‌اند را اینگونه شرح می دهد: علت سکوت و شکایت نکردنم این بود که از یک طرف امیدوار بودم به گفته دوستان دکترم یک ماهه خوب شود و علت دیگر دوندگی های بیهوده و برخوردهای متکبرانه، جانبدارانه و تحقیرآمیزی  بود که چند بار در مراجعه به این نهادها تجربه کرده بودم. این است که از دخترم خواهش کردم مردم را آگاه کند تا به افرادی که به نام دکتر، با رفتار و کردار غیرمسئولانه نام پزشکان فرهیخته، فداکار و انسان دوست کشورمان را لکه دار می کنند، اعتماد نکنند.

مسعود جعفری جوزانی در پایان می گوید: به هر حال روال این اتفاق مشخص و پرینت مکالمات و قرار قبلی ما با دکتر مورد نظر گویاست؛ در نتیجه شکایت از پزشکی که با تصمیم اشتباه و غیرمسئولانه باعث این مساله شده است نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۰۷:۱۱

خدایا همه مردم این سرزمین رو هنرمند و بازیگر قرار بده تا مشکلات شخصیشون عمومی بشه و به حقشون برسن .

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۴ ۱۶:۲۵

آرزوی سلامتی و شفاء عاجل دارم برای ایشون و برای همه مردم عزیز کشورم.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۰۷:۱۶

سلام چرا اسم دکتر رو نگفتن که یکی دیگه به این درد مبتلا نشه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۲۰:۰۶

سلام برید پیج خانوم جوزانی خودشون اسم دکتر رو گفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۴ ۰۰:۰۹

سلام توی ویدیویی که در اینستا گرام منتشر کردن اسمشونو گفتن که دقیق یادم نیست و البته گفتن که وقتی توی اینترنت بزنین عکس یکی دیگه میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۶ ۱۵:۲۶

😍😍😍😍😍😍😍

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۰۸:۳۷

روزانه هزاران بار از این اتفاق ها می افتد و کسی پاسخگو نیست.چه جالب که آقای مدیر کل کمیسوین پزشکی پیگیر این موضوع شدند..فرق ایشون با بقیه چیه که این قدر باید بهشون اهمیت داده بشه و قضیه رسانه ای بشه.بعد من پدرم را با قصور پزشکی یک دکتر از خدا بی خبر از دست داده ام و هیچ مسئولی پاسخگو نیست!!

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۰۹:۱۶

نبایدبه هر دکتری اعتماد کرد بعضیها به خاطر منافعه خودشان

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۱:۴۲

متاسفانه قوانین به نفع پزشکان درستکار و متعهد و با سواد نیست بلکه قوانین حال حاضر به نفع پزشک نمایان هست که با اعمال خود سایر پزشکان درستکار را هم بدنام می کنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۰۲

با احترام به جامعه شریف پزشکی؛گفتار آقای جوزانی درموردی دوندگی های بیهوده؛ برخوردهای متکبرانه؛جانبدارانه؛وتحقیرامیز؛در مراجعه به نهادها؛بخصوص شورای حل اختلاف وکمسیون پزشکی جرایم پزشکی و ...واقعا دردآور است کربلایی سرت می‌آورند تا بگویی شکرخوردم حق با شماست اصلا عیب آزمون بودن من است تورابه خدا ببخشید بگذارید فقط جان نصف ونیمه ام را بردارم ویرون.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۲۳

اکثر شکایات به نتیجه نمیرسد چون نظام پزشکی حامی پزشکان است تا مردم مثل بحث دستمزدها

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۴۶

خواهر من هم دقیقاً همین بلا سرش آمده تا حالا هفتاد م خرج کرده تازه خوب هم نشده یک ساله تازه پزشک قانونی گفته 12م دیه می دهم دکتر هم میگه من بیمه کردم از بیمه بگیرید اینقدر مغروره حتی یکبار هم دادگاه نیامده یا مامور بیمه بوده یا منشی

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۲:۵۰

کیارستمی هم شکایت شد ولی به کجا رسید از این دکترنما ها زیاد داریم با جون مردم بازی می کنند و یه تشکل تافته جدابافته که همیشه حمایت می کنه بدون توضیح و کارشناسی مستقل

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۳:۱۰

الهی زودتر خوب بشه دختر خوب دوست داشتنی

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۳:۳۹

ی بازیگر خوشکل ونازداشتیم اینم زدن فکشو آوردن پایین. خدالعنتشون کنه اگ زندگیش ازهم بپاشه چی؟ اگ شوهرش طلاقش بده چی؟ زنی ک فکش حرکتی نداشته باشه شوهرش میخاد چیکار. کی میاد بگیره این زنو ها

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۲۱:۳۱

مجرد خانم جعفری جوزانی

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۱

متاسفانه بعضی ازاین دکترهااین بلاها آبه سرمریض هامیاورنداخرشکایت پشم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۵

هم پدرم وهم شوهرم را همین پزشکا با تشخیص اشتباه کشتن خدا لعنتشون کنه که هیچ جای این مملکت ونمی تونن درست اداره کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۴:۱۳

احتمالا از فک زدن سحر تو فیلم ها بدش می آمد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۸

سحر خانم بسیار فرد دوست داشتنی و باوقار و صبوری هستن خیلی متاسف شدم برای ایشون آرزوی سلامتی میکنم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۵:۱۷

سحرخانم سلام بلا بدور انشاءالله حتماً آدامس بجوید مفیده شمعِ روشن را به دفعات فوت کنید تا خاموش بشه مفیده صورتتون رو با عسل ماساژ بدین خوبه نگران نباشین . من مطمئن هستم که خوب میشین آمین .

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۶:۱۰

😐😐😐

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۶:۳۷

سلام این اتفاقات پزشکی زیاد افتاده و کم بیش هر خانواده ای درگیر این ندانم کاری های پزشکان و کادر در مان محترم هستند . خدا شفا بدهد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۶:۴۱

نمیدونم قصدشون چیه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۶:۴۷

منم همینطور شدم 5ساله میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۶:۵۰

سلام منم دقیقا 5سالی میشه جراحی کردم دندان عقلم رو و عصب قطع شد کلی شکایت کردم ولی بی فایده بود و رای وقتی صادر شد قاضی رای رو به شود دکتر صادر کردند

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۷:۰۰

حیف سحر به این قشنگی و نازی

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۷:۱۱

این دختر کارگردانه بیاید اهواز به شما نشان بدم چه بلای پزشکان متخصص سر مردم آوردن ولی دادرسی نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۷:۳۱

الشفا

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۷:۴۹

بنظر من که زیاد هم رفتار متکبرانه نبوده

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۸:۲۷

به هم فشردن دندانها یا به اصطلاح دندان قروچه در هنگام خواب ، در طب سنتی و اسلامی نشانه وجود انگل در بدن است که به راحتی قابل درمان است ، دختر و پسر خودم هم درگیر این موضوع بودن که با راهکاری ساده طی سه روز مداوا شدن ،

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۵ ۱۷:۰۱

همسرم بایک ویزیت ۱.۵میلیون تومانی دردش بدترشدتوسط همین دکتر؟ سنتیها .

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۸:۳۴

نگران نباشید ۶ماهه خوب میشود

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۹:۰۰

آلن کفش چند درجه کج شده

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۲۰:۵۱

به نظر من دکترهای حال حاضر هیچکدام دکتر نیستند . من یه شخص سالم به خاطر سکته خفیفی مغزی که کرده بودم تا عمل قلب باز پیش رفتم البته به تشخیص اشتباه دکتر مثلاً محترم. از آن زمان به بعد مدام سوزش قلب دارم که تا قبل این اتفاق قلبم دقیق و مثل ساعت کار میکرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۲۱:۳۰

کمسیون نظام پزشکی همیشه جانب پزشکان رو می‌گیرد تجربه دارم شکایت نتیجه ای ندارد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۲۱:۵۶

چقدر وحشتناک..... امیدوارم زوتر خوب بشید و اون پزشک خاطی هم مجازات بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۲۲:۲۳

سلام،به نظر من حتما شکایت کنید پیگیری کنید که همچین دکترایی با پول مدرک گرفتن وگرنه چرا باید فک بنده خدا فلج بشه؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۰۲:۲۸

متاسفانه اشتباهات پزشکی در ایران زیاد است و شکایت نیز سرانجامی ندارد .چند سال پیش برای من هم اتفاق افتاد و در اثر باز ماندن بیش از سه ساعت دهان و استفاده بیش از حد از داروی بی حسی به بیماری پنیک دچار شدم وتا یک سال داروی اعصاب میخوردم . یکبار هم فکم دچار قفل شدید شد که تا سالها نمیتوانستم دهانم را کامل باز کنم .

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۰۴:۰۷

انشالله هرچه زودتر بهبودی کامل حاصل شود.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۰۵:۴۷

نماز وروزه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۰:۲۰

در نظام پزشکی براساس تشریفات قانونی پرونده ،کاغذ جمع جور میکنند، بعد ام بر اساس تعثب حرفه ای بیمار محکوم است، خیلی پیگیر باشی کار به پرداخت دیه و خسارات غیر عمد میشود ، این کل قانون، متاسفانه ریشه یابی در اشتباه پزشک و لغو پروانه و مجازات سنگین نداریم خیالتون راحت ، راحت،

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۰:۵۶

خدا ازشون نگذره توی این مملکت دنبال شکایت رفتن فایده تداره

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۱:۳۳

حیف بوده ، حالا مجبوره پوزشو با شال گردن ببنده تا ی وقت خدای نکرده کج نشه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۱:۳۹

کمیسون و این چیزا منم رفتم ، یه تعداد پزشک هستن که در موارد زیاد خودشونم شاکی هم دارند خخخخ. ببینید اینا میخوان برا ملت بی پناه و به نفعشون نردم کهدبهشون حمخسارت وارد شده رای صادر کنند!!! ، این کارکردان معروف هست خرش نمیره وای به یه بدبخت و بیچاره !!!

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۲:۳۸

بنده هم دندان هایم را که عصب کشی کردم به اختلال فک دچار شدم اما این وضعیت تا دوماه بعد رفع شد و مشکل در ضعیف بودن فک هاست

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۵:۰۴

سلام سحر خانم انشالله هر چه. زودتر حالتون خوب بشه و. سلامتی تون رو بدست بیارید خداوند بزرگ رحمان است. انشالله همه مریضها شفا پیدا کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۵:۴۹

اگه این خبر صحت داشته باشد حتماا باید شکایت کنند از دکتر

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۹:۱۹

دکتر بعد عمل سزارین جفت رو تو شکم من جا گذاشت بعد عمل مرگ رو دیدم شکایت کردم تو کمسیون پزشکی دکترا التماس میکردن ببخش گفتم با جونم بازی شده شما میگید ببخش اخرم به نفع دکتر ماست مالی کردن و پرونده بسته شد تو ایران خطای پزشکی رو نمیشه اثبات کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۲۳:۱۸

سخته ، ان‌شا‌الله خداوند کمکشون کنه صبور و آرام باشن

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۲۳:۳۰

ان شاءالله خوب بشی آرزوی سلامتی

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۵ ۱۶:۴۸

برادرم رابجای عمل پروستات به تشریح دانشجویان بردند دیگراینکه خدمات پزشکی راناقص انجام دادنددرنتیجه شکاف پایین شکم تاجناق سینه عفونت کرد وجان باخت برای جلوگیری ازاعتراض هم توسط پلیس شاخ ودندان نشان دادند .نظام پزشکی مالیاقت مردم خوب ایران راندارد .

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۰ ۰۷:۴۷

عزیزم ناراحت نباش انشالله فکتون بعدازیه مدت خوب میشه فقط سعی کن استرس نداشته باشی