• سه‌شنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400042215577
  • خبرنگار : 71552

۱۰ روز تا المپیک

دادگر: نمی‌خواهیم در المپیک سطح توقعات را بالا ببریم/ امیدوارم وظایفم را به خوبی انجام دهم

دادگر: نمی‌خواهیم در المپیک سطح توقعات را بالا ببریم/ امیدوارم وظایفم را به خوبی انجام دهم

سرپرست فدراسیون تیراندازی گفت: نمی‌توانیم در مورد نتایج المپیک اظهار نظر کنیم چرا که نمی‌خواهیم سطح توقعات را بالا ببریم.

به گزارش ایسنا، علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: فدراسیون تیراندازی جزو فدراسیون‌هایی است که تعداد سهمیه زیادی به دست آورده است. تمرینات ورزشکاران ما در یک دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین از خانه انجام می‌شد. اعزام‌ها تعطیل شده بود و ویزایی از سوی کشورهای اروپایی صادر نمی‌شد. با بهتر شدن شرایط و با اخذ مجوز اردوها را به صورت مستمر ادامه دادیم ولی فشنگ مورد نیاز در دسترس نبود. 

سرپرست فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: خوشبختانه از اردیبهشت تا امروز ۲ اعزام به مجارستان و کرواسی داشتیم. هم اردوهای خوبی را برگزار کردیم و هم به مهمات مناسب دسترسی داشتیم. همچنین سلاح‌های‌مان به روز شد. به علاوه در جام جهانی کرواسی و مسابقات قهرمانی اروپا هم حاضر شدیم و بازیکنانمان خود را محک زدند.

وی در خصوص آمادگی تیراندازان گفت: خوشبختانه بچه‌ها در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند. در تپانچه نفر اول رنکینگ جهانی یعنی جواد فروغی از ایران است و در تفنگ بادی فاطمه کرم زاده در رده دوازدهم قرار دارد. اوضاع خوب است و امیدوارم همین نتایجی که در مسابقات اخیر به دست آمده است در توکیو تکرار و دل مردم شاد شود.

دادگر در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیراندازان در المپیک چیست،گفت: نه من و نه هیچ یک از خانواده تیراندازی نمی‌توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم چرا که نمی‌خواهیم سطح توقعات را بالا ببریم. به علاوه در این رشته اظهار نظر کردن کار سختی است چون فراز و نشیب‌های زیادی دارد. جواد فروغی در مسابقات اخیر دو مدال طلای جهان را به دست آورده که کار بسیار بزرگی است. فاطمه کرم‌زاده هم در جام جهانی کرواسی به عنوان نفر اول تفنگ بادی به فینال راه پیدا کرد. اگر این نتایج در المپیک تکرار شود مطمئناً مسرت بخش خواهد بود.

سرپرست فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای کاهش فشار روانی برای جواد فروغی در این روزها دارید، گفت: من اعتقاد ندارم که فشار زیادی روی این ورزشکار است. او ورزشکاری خود ساخته و با روحیه بالا است و ذهن خود را مدیریت می‌کند. ما از هر لحاظ برای بازیکنان سنگ تمام گذاشتیم. روانشناس، ماساژور و دکتر تغذیه در اختیار دارند. فکر نمی‌کنم فروغی نگرانی از بابت حواشی داشته باشد.

دادگر در خصوص انتخابش به عنوان سرپرستی فدراسیون تیراندازی گفت:  با یک پله تنزل سرپرست فدراسیون تیراندازی شدم. البته بعد از چهار سال خدمت این امر طبیعی بود. وزیر ورزش به من اعتماد و مرا به عنوان‌ سرپرست انتخاب کرد. امیدوارم وظایفم را به خوبی انجام دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شما به عنوان سرپرست منع قانونی ندارد و آیا کاندیدا شده است گفت: کاندیدا که شدیم، امیدواریم که ادامه داشته باشد. مشکل قانونی و منع قانونی ندارد. دوره سرپرستی نیز بین ۳ تا ۶ ماه است.

دادگر در خصوص تفاهم‌نامه با مجارستان برای برگزاری اردو در این کشور یادآوری کرد: در گذشته برای اردوها و دسترسی به مهمات به آلمان می رفتیم اما سختی گیری های این کشور باعث شد تا از مسیر مجارستان اقدام کنیم. مجارستان مربیان خوب دنیا مانند لازلو و چاگا را دارد. همچنین به مهمات دسترسی داریم و کشور ارزانی نیز هست. از این لحاظ کشور خوبی برای ما است.

سرپرست فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا مهمات به میزان کافی وارد شده است، تصریح کرد: در حد تمرینات فشنگ تامین شده است و دغدغه ای در مورد مهمات نداریم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha