• سه‌شنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400042215790
  • خبرنگار : 30054

میناکاری اصفهان و تابلو نقاشی مینیاتور از بهترین هدایای تبلیغاتی

میناکاری اصفهان و تابلو نقاشی مینیاتور از بهترین هدایای تبلیغاتی

میناکاری چیست؟ میناکاری به شاخه ای از هنر صنایع دستی می گویند که قدمت آن به بیش از 5000 سال می رسد و اوایل بر روی جواهرآلاتی مثل طلا و نقره و فلزاتی مثل برنج، برنز، مس و غیره رواج داشت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه صنایع دستی بازار مینا، امروزه میناکاری روی مس علاوه بر اینکه میراث گذشته را حفظ کرده سعی نموده با سلیقه و تمایل مخاطب امروزی نیز خود را سازگار کرده و به آن نزدیک کند.

میناکاری

میناکاری بشقاب و گلدان در بین سایر محصولات فروش و کاربرد بیشتری دارد. خانم های خانه داری که همیشه به زیبایی و تزیین منزل خود اهمیت می دهند، شدیدا جذب صنایع دستی مخصوصا ظروف میناکاری شده اند. این ظروف لوکس و زیبا، ماندگاری بالا و قیمت مناسبی دارند، ضمن اینکه طرح و نقوش بسیار متنوع آنها تمامی سلیقه ها را پوشش داده است. ظروف میناکاری تزئینی و دکوراتیو به دو شکل پایه دار (رومیزی) برای قرارگیری در شلف دیواری و ویترین و، دیوارکوب در داخل تابلو به فروش می رسند.

محصولات میناکاری با کاربردی متفاوت برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور هم تولید شده اند. این محصولات که به شکل هدیه تبلیغاتی میناکاری و انواع تندیس ها تولید می شوند، قابل استفاده برای شرکت هایی است که به دنبال ایده های جدید برای بازاریابی و جذب مشتریان، اسپانسری یک رویداد با کالاهایی جذاب، تقدیر از افراد برگزیده یا پرسنل مجرب و حرفه ای خود با قیمت مناسب هستند. اگر شما هم با هر نوع هدفی به دنبال محصولات میناکاری هستید، حتما فروشگاه بازار مینا را از دست ندهید. تنوع بسیار بالا، تضمین کیفیت، فروش تکی و عمده همراه با قیمت های عالی، ویژگی هایی است که در کمتر فروشگاهی می توان نظیر آن را پیدا کرد.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده انواع ظروف میناکاری،تابلو های مینیاتور و هدایای تبلیغاتی خاص صنایع دستی می باشد. برای خرید محصولات می توانید از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه در هر ساعت از شبانه روز اقدام فرمائید.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    bazaremina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512    03134651271

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خاص با قیمت مناسب و اقتصادی همیشه در اولویت شرکت ها و سازمان های مختلف برای بازاریابی و جذب مشتریان بوده است. هدایای تبلیغاتی جدید به سمت استفاده از محصولات صنایع دستی رفته اند که هم ایده ای جدید و شیک هستند و هم اینکه ماندگاری بالا و قیمت مناسبی دارند. یکی دیگر از مهمترین مزایای هدایای تبلیغاتی لاکچری صنایع دستی با ظاهر بسیار زیبا و خیره کننده خود، قابلیت سفارشی سازی آنهاست. هیچ نمونه دیگری از هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب، نمی توانید پیدا کنید که در خرید عمده، امکان انتخاب طرح و نقش انتخابی و از همه مهمتر، درج کردن پلاک تجاری بر روی بسته بندی یا بدنه محصول را به شما بدهد. فروشگاه بازار مینا هر نوع هدایای تبلیغاتی ارزان و اقتصادی، شیک و لوکس با قیمت های مختلف را برای فروش عرضه کرده است تا تمامی شرکت ها و سازمان های مختلف بتوانند با هر نوع بودجه ای از این محصولات استفاده کنند. هدایای تبلیغاتی تندیس نمونه دیگری از این محصولات است که برای تمامی مناسبت های مهم داخلی، طرحی شیک از آنها تولید شده و شرکت ها می توانند بر روی بدنه یا پایه چوبی آنها، نشان تجاری خود را قرار دهند. با توجه به اینکه این محصولات قابلیت تغییر و سفارشی سازی دارند، به هدایای تبلیغاتی خام نیز معروف هستند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا، انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را تولید کرده و با تخفیف هایی باورنکردنی به شکل عمده به فروش می رساند.

نقاشی مینیاتور

مینیاتور چیست؟ هنر مینیاتور از یک واژه لاتین به معنای هنر طراحی و نگارگری طبیعت در سایز کوچک گرفته شده اما امروزه موضوعات هنر مینیاتور ، بسیار متنوع و گسترده تر شده است. سابقه مینیاتور ایرانی که به نگارگری هم معروف است، به دوره قبل از ورود اسلام برمی گردد به همین دلیل یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که در دوره های بعد، سبک های اروپایی و هندی را هم تحت تأثیر خود قرار داد. مینیاتور رضا عباسی در دوره صفویه شاهکار و دوره اوج آن محسوب می شود که در کنار ایشان افراد مینیاتوریست معروف دیگری نیز آموزش دیدند و به این هنر بسیار زیبا، پر و بال و جایگاه بالاتری بخشیدند. مینیاتور مدرن که با سبکی متفاوت توسط استاد فرشچیان ادامه پیدا کرد، از شاهکارهای هنر مینیاتور در جهان است تا جایی که ایشان توسط سازمان یونسکو به عنوان گنجینه زنده بشری معرفی شدند. آثار هنر مینیاتور برای علاقه مندان به شکل تابلوهای دست ساز، تابلو نقاشی مینیاتور و تابلو فرش مینیاتور با طرح و موضوعات مختلف به فروش می رسند.

 فروشگاه صنایع دستی بازار مینا، از طریق همکاری با استاد رسول معتمد از شاگردان برجسته استاد فرشچیان، اقدام به فروش انواع تابلوهای مینیاتور در سبک های مختلف رنگی، بدون رنگ و سفید قلم و موضوعات مختلف به انتخاب مشتریان نموده است. تمامی این تابلوها مزین به امضای استاد هستند که اصالت آنها را اثبات می سازد. اگر شما هم به دنبال خرید هدیه ای لوکس برای عزیزان یا اثر هنری لاکچری و با ارزش هنری بسیار بالا برای تزئین دکوراسیون منزل هستید، یا قصد دارید آثار فاخر مینیاتور ایرانی را به شکل عمده برای گالری های هنری خارج از کشور خود با قیمت مناسب خریداری کنید، فروشگاه صنایع دستی بازار مینا را به شما توصیه می کنیم.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha