• چهارشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400042316779
  • منبع : نمایندگی همدان

حاجی‌بابایی:

ورزشگاه‌های همدان می‌توانند میزبان بازی‌های آسیایی باشند

ورزشگاه‌های همدان می‌توانند میزبان بازی‌های آسیایی باشند

ایسنا/همدان  رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه‌های استان همدان، می‌توانند میزبان بازی‌های آسیایی باشند.

حمیدرضا حاجی بابایی سه‌شنبه ۲۳ تیرماه، در آیین رونمایی سایت کمپ تیم‌های ملی در همدان، با بیان اینکه استان ما به دلیل وضعیت زیرساخت‌های ورزشی جزء استان‌های برتر است، تصریح کرد: در سراسر استان ورزشگاه‌هایی داریم که می‌توانیم میزبان بازی‌های آسیایی باشیم.

وی با بیان اینکه از سالن‌های ورزشی همدان به اندازه ظرفیت آن‌ها استفاده نمی‌شود، ادامه داد: ما جزء استان‌هایی هستیم که بیشترین استخرهای شنا را داریم.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز در شهر همدان تعداد اماکن ورزشی ما قابل قبول است و حتی در روستاهای بزرگ بخش مرکزی در حال ساخت سالن‌های ورزشی استاندارد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در همدان، موفق شدیم هیئت‌های ورزشی در موارد گوناگون از امکانات کافی، بهره‌مند شوند و رؤسای هیئت‌های ما فعال و پرکار هستند، اظهارکرد: پروژه‌هایی که در همدان اجرا می‌کنیم، دیررس است و در چندسال بعد نتایج آن مشخص خواهد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزشگاه حاجی بابایی ردیف بودجه نداشت و یک ریال از بودجه استان خرج آن نشده است و ما از بودجه وزارت ورزش استفاده کردیم، گفت: ورزش، امروز فقط ورزش نیست و  گردشگری و تبلیغ است.

استاندار همدان نیز در این آیین، گفت: همدان، ظرفیت خوبی از نظر ورزشی دارد و امیدوارم میزبان خوبی برای تیم‌های ورزشی باشیم.

سید سعید شاهرخی اظهار کرد: در چارچوب موازین قانونی و در واقعیت، همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

شاهرخی با بیان اینکه این جایگاه به دلیل پیشینه تاریخی استان است، تصریح کرد: استان همدان بیش از ۱۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی دارد و تنها شهری در دنیا است که بعد از ۳۵۰۰ سال پا برجا مانده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز از سایتی رونمایی می‌کنیم که معرف استان همدان است و امیدوارم میزبان خوبی برای تیم‌های ورزشی باشیم.

شاهرخی با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی استان همدان، مطرح کرد: همدان، ظرفیت خوبی از نظر ورزشی دارد که به همت مسئولین و پیگیری نمایندگان به وجود آمده است

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha