• پنجشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400042417504
  • خبرنگار : 50187

فرمانده انتظامی استان کرمان:

پلیس همواره در عرصه خدمت به مردم شهید داده/ خانواده ها دست افراد فریب خورده را بگیرند

پلیس همواره در عرصه خدمت به مردم شهید داده/  خانواده ها دست افراد فریب خورده را بگیرند

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از افتخارات مجموعه انتظامی این است که همواره در عرصه خدمت به مردم در خط مقدم بوده و شهدای بسیاری را نیز به ویژه در عرصه بسیار مخرب قاچاق مواد مخدر تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

سردار"عبدالرضا ناظری" صبح امروز ۲۴ تیرماه در مراسم تشییع سه شهید انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به حضور نماینده فرمانده ناجا در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی امروز افتخار دارد در صحنه های گوناگون از جمله در حماسه ۲۸ خرداد که حافظ امین آرای مردم بود و در وانفسای شیوع کرونا به امر رهبری عزیز از همان آغاز این مسئله در کنار مدافعان سلامت، جان خود را فدای سلامت مردم عزیز کند.

وی با اشاره به حفاظت پلیس کرمان از۲۲۰۰ کیلومتر مرز با استان های همجوار با نقاط مرزی و حضور اثربخش در هر کوی و برزنی در سراسر کشور برای تامین آرامش مردم گفت: افتخار ما خدمت به مردم عزیز و شریف با پوشیدن لباس شهادت است و به اشرار کوردل هشدار می دهیم همانطور که همه شهیدان آرزوی شهادت داشتند ما نیز در رکاب همرزمانمان تا آخرین نفس ها با مخلان نظم و امنیت مقابله خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به سوابق خدمتی خود در شهرستان کهنوح گفت: امروز هم بنده به عنوان خدمتگزار کوچک شما در مرکز استان هیچگاه نقش ریش سفیدان در حل و فصل مسائل و توسعه امنیت را فراموش نمی کنم و از طرفی امنیت امروز قابل قیاس با قبل نیست که این در سایه  همراهی مردم، بسیج، پشتیبانی قضایی و هدایت های ائمه جمعه فراهم شده و لازم است به برکت خون شهدا حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه قطعا خون شهدا گریبان متجاوزان را خواهد گرفت، تصریح کرد: در رابطه با حادثه منجر به شهادت این عزیزانمان نیز تاکید می کنم همه افراد و باندهای مرتبط با این اشرار به زودی شناسایی و منهدم خواهند شد اما جا دارد با توجه به رافت اسلامی از خانواده ها بخواهم دست افراد فریب خورده ای که بازیچه سوداگران مرگ شده اند را بگیرند و آن ها را از مسیر انحراف، کوله بری و همکاری با قاچاقچیان باز بدارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha