• پنجشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400042417512
  • خبرنگار : 71477

بولسونارو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

بولسونارو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

رئیس جمهوری برزیل روز چهارشنبه از بیمارستان نیروهای مسلح در برزیلیا به بیمارستانی در سائو پائولو منتقل شد تا آزمایش‌هایی را در رابطه با انسداد روده انجام دهد و به گفته دفتر ریاست جمهوری ممکن است به خاطر تازه‌ترین مشکلات جسمانی که برای وی از زمان مضروب شدنش با چاقو در سال ۲۰۱۸ میلادی به وجود آمده، تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بیمارستان "ویلا نووا استار" در سائوپائولو جایی که ژایر بولسونارو، رئیس‌جمهوری ۶۶ ساله برزیل به آن منتقل شده، چهارشنبه شب اعلام کرد: رئیس جمهوری در این بیمارستان تحت مراقبت ویژه بستری شدند.

"فلاویو بولسونارو"، پسر رئیس جمهوری برزیل نیز گفت: پدرم صبح چهارشنبه به بیمارستان نیروهای مسلح در برزیلیا منتقل شد، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد و برایش لوله تنفسی کار گذاشتند.

وی افزود: برای پدرم لوله تنفسی کار گذاشتند تا اسید معده‌اش وارد مسیرهای تنفسی‌اش نشود.

اخبار مربوط به بستری شدن بولسونارو در بیمارستان در حالی منتشر می‌شوند که میزان حمایت‌ها از این رهبر راست افراطی در نظرسنجی‌ها به خاطر نحوه مدیریتش در مبارزه با پاندمی کرونا و رسوایی فساد به وجود آمده پیرامون توافق خرید واکسن کووید ۱۹ توسط دولتش کاهش یافته است.  

این مساله همچنین بر سوالاتی درباره وضعیت سلامتی بولسونارو به خاطر سکسکه‌های مزمن، سرفه‌های مداوم پس از ابتلا به کووید ۱۹ و یک سری عمل جراحی پس از مضروب شدن با چاقو در سال ۲۰۱۸ میلادی سرپوش می‌گذارد.

بولسونارو کمی پس از انتشار اخبار مربوط به انتقالش به سائوپائولو، عکسی از خودش در فیس‌بوک در حالی که با چشمانی بسته بر روی تختی در بیمارستان دراز کشیده بود و سنسورها و دستگاه‌های مختلف به وی وصل بود و لبخند می‌زد، منتشر کرد.

وی زیر این عکس نوشت: از همه مردم به خاطر حمایت‌ها و دعاهایشان تشکر می‌کنم.

بولسونارو صبح چهارشنبه به بیمارستان نیروهای مسلح در برزیلیا منتقل شد تا علت سکسکه او مشخص شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha