• پنجشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400042417525
  • خبرنگار : 30054

آموزش طراحی سایت

 آموزش طراحی سایت
آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت برای کسب رتبه بالا در گوگل. آموزش کدنویسی HTML ، CSS ، JavaScript و سایر زبان های برنامه نویسی در سایت فراگیری.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فراگیری، آموزش طراحی سایت و سئو سایت برای کسب رتبه بالا در گوگل برای راه اندازی استارآپ ها لازم و ضروری است. آموزش کدنویسی HTML ، CSS ، JavaScript و سایر زبان های برنامه نویسی در سایت فراگیری به صورت ویدیویی و رایگان است.

 آموزش طراحی سایت با سه روش اصلی انجام می شود که از ساده ترین آن یعنی وردپرس تا حرفه ای ترین آن یعنی کدنویسی را می توانید در سایت فراگیری بیاموزید.

آموزش طراحی سایت با کدنویسی

سریع ترین روش ساخت و راه اندازی سایت استفاده از پلتفرم های آماده مانند وردپرس است. سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، جولا و ... امکان وارد کردن سریع محتوا و اضافه کردن امکانات را بدون نیاز به کدنویسی فراهم می‌کنند. مزایا استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت عبارتنداز:

1. سادگی و سرعت بالا راه اندازی سایت

2. امکان اضافه کردن امکانات و ماژول های مختلف

3. استفاده از قالب های از پیش طراحی شده

4. سهولت سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو

آموزش طراحی سایت فریم ورک

اگر قصد داشتن یک سایت حرفه ای و یا حتی اپلیکیشن های تحت وب را دارید بهترین رو استفاده از فریم ورک است. درواقع فریم ورک یک سطح از کدنویسی بالاتر بوده و روند کدنویسی را ساده تر میکند. برخلاف سیستم های مدیریت محتوا برای کار با فریم ورک ها شما نیاز به دانش برنامه نویسی و آشنایی با انواع زبان ها را دارید. مزایا طراحی سایت با فریم ورک عبارتند از:

1. قابلیت اضافه کردن ماژول های اختصاصی و حرفه ای

2. کنترل کامل روی روش های دریافت و نمایش ورودی و خروجی ها

3. قابلیت اجرا موارد امنیتی بیشتر و بهینه تر

4. ساخت اپلیکیشن های سریع با کاربرهای زیاد

آموزش طراحی سایت با کدنویسی

محدودیت نداشتن و کنترل تمام موارد در طراحی سایت به جز با کدنویسی امکان پذیر نیست. برای ساخت و طراحی سایت های حرفه ای با کاربران آنلاین بالا شما نیاز به کنترل تمام درخواست های مربوط به سرور هستید. با کدنویسی از پایه شما با صرف هزینه میتوانید قابلیت های اختصاصی خورتون رو به سایت و اپلیکیشن اضافه کنید. مزایا طراحی سایت با کدنویسی عبارتنداز:

1. کنترل کامل به تمام قسمت های سایت

2. امکان اضافه کردن هر امکانی با صرف هزینه

3. نیاز به داشتن مهارت های کدنویسی بالا

4. امکان بهینه سازی نامحدود برای سئو کردن سایت در موتورهای جستجو

سایت فراگیری مرجعی برای آموزش طراحی سایت با کدنویسی ، فریم ورک و انواع سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس است. برای مشاهده آموزش ها کافی است عبارت فراگیری را در گوگل جستجو کرده و وارد دسته بندی طراحی سایت شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha