• پنجشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400042417713
  • خبرنگار : 50228

پرتابگر پارالمپیکی خوزستان: خسته‌ام!

پرتابگر پارالمپیکی خوزستان: خسته‌ام!

ایسنا/خوزستان پرتابگر نیزه کلاس F۵۷ و رکورددار جهانی این ماده با گله مندی از مبلغ اهدایی خوزستان به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خود، گفت: به خدا اگر به من می گفتند قرار است امروز در این مراسم مبلغ ۳۰ میلیون تومان بدهند، نمی آمدم، به خدا خسته شدم. 

امان‌الله پاپی در مراسم بدرقه المپیکی ها و پارالمپیکی های خوزستان که امروز (۲۴ تیر) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: من به نمایندگی از ورزشکاران این مراسم صحبت می کنم. اول این که خیلی دیر از ما تجلیل شد و انتظار هدیه بیشتر از این را داشتیم. خود من قبلا در مسابقات جهانی برای خرم آباد به مسابقات اعزام شدم، چون کسی از من حمایت نمی کرد و اولین مدال جهانی ام را برای خرم آباد کسب کردم. خیلی از مسئولان خوزستان قول دادند که برای این استان بازی کن و از تو حمایت می کنیم اما متاسفانه کاری صورت نگرفت. گفتند بحث اشتغال تو را درست می کنیم اما این را هم انجام ندادند و وقتی به مسابقات می رویم و مدال می آوریم، ۱۰ میلیون تومان به ما می دهند، در حالی که نیزه ای که با آن پرتاب می کنم، قیمتش ۳۰ میلیون تومان است و آیا ۱۰ میلیون تومان پولی است که به من می دهند؟

به گزارش ایسنا، وی گفت: من در اندیمشک تمرین می کنم اما امکانات ندارم و با توجه به این که رکوردها در پاراالمپیک بسیار بالا است باید در شرایط خوبی تمرین کنم. به هر حال من این مشکلات را دارم و هر وقت مدال کسب می کنم، قول پاداش می دهند ولی آن را با بدبختی یک سال بعد می دهند. 

این پرتابگر پاراالمپیکی بیان کرد: من ۱۰۰ میلیون تومان بابت مدال جهانی ام از وزارت ورزش گرفتم که اکنون یک ریال آن را هم ندارم زیرا من در خرم آباد تمرین می کنم و روزی ۵۰۰ هزار تومان پول هتل می دهم.

وی عنوان کرد: در حالی خوزستان در مراسم بدرقه، ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته است که شیراز دو ماه پیش، ۵ سکه و ۱۴ میلیون تومان پول نقد به ورزشکاران خود داد و کرمان نیز ۱۰ سکه به ورزشکاران خود اهدا کرده است و حتی به ورزشکاران شان گفته اند که جوایز شما در صورت مدال آوری برای طلا، نقره و برنز به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ سکه است. به خدا اگر به من می گفتند قرار است امروز در این مراسم مبلغ ۳۰ میلیون تومان به ما بدهند، نمی آمدم. به خدا خسته شدم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha