• پنجشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400042417723
  • خبرنگار : 71518

مظاهری گرم نکرد، رادوشوویچ به لک روحیه داد

مظاهری گرم نکرد، رادوشوویچ به لک روحیه داد

پیش از آغاز داربی ۹۶، رشید مظاهری که دروازه‌بان ذخیره بود، با حسین حسینی گرم نکرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که داربی ۹۶ از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، اتوبوس دو تیم تقریبا هم زمان حوالی ساعت ۱۸ به ورزشگاه آزادی رسید اما از آنجایی که پرسپولیسی‌ها کمی زودتر رسیده بودند، آنها ابتدا وارد تونل شدند و به رختکن رفتند و در ادامه استقلالی‌ها وارد رختکن خود شدند.

در روزی سکوهای شمالی ورزشگاه، پرچم‌های پرسپولیس و تصویر یحیی گل‌محمدی نصب شده اما سمت جنوب ورزشگاه که محل سکوی استقلالی‌هاست، هیچ پرچم و نشانی وجود ندارد.

حدود ۵۰ دقیقه پیش از آغاز بازی، سید حسین حسینی به همراه بهزاد غلامپور و رشید مظاهری وارد زمین شدند تا بدن‌های خود را گرم کنند. در حالی که حسینی گرم می‌کرد، رشید مظاهری در کنار یکی از دروازه‌ها با تدارکات تیم مشغول گفت‌وگو بود. او بعد از دقایقی بدون گرم کردن، به رختکن رفت.

در مقابل رادوشوویچ که به تازگی به تمرینات پرسپولیس بازگشته، در کنار لک به گرم کردن پرداخت دروازه‌بان اصلی تیم در دیدار برابر استقلال با روحیه به میدان برود.

پیش از اینکه بازیکنان دو تیم وارد زمین شوند تا بدن‌های خود را گرم کنند، بازیکنان استقلال و پرسپولیس با یکدیگر گفت‌وگو می‌کردند.

روبه‌روی جایگاه VVIP ورزشگاه بنر بزرگی نصب شده که روی آن شعار «همه با هم، نه به اعتیاد» نوشته شده است.

بعد از گرم کردن بازیکنان و زمانی که به رختکن رفتند تا خود را برای بازی آماده کنند، مسئولان ورزشگاه آزادی اقدام به آبیاری چمن کردند تا چمن مهیای بازی شود.

در زمان گرم کردن بازیکنان، احمد موسوی و بابک مرادیان به سمت خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران رفتند و دقایقی با او به صحبت پرداختند.

به مناسبت هفته بهزیستی، بنری در پیش از آغاز بازی در میان زمین قرار گرفته بود که روی یاد یاد خاطره شهدای بهزیستی گرامی داشته شده بود و بازیکنان، به تصویر آنها گل اهدا کردند.

پیش از آغاز بازی، از داورانی که در جام‌ جهانی حضور داشتند تجلیل شد. در بین این داوران رضا سخندان و رضا داوری و علیرضا فغانی حضور داشتند. افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی، فرهاد مجیدی هم با این داوران خوش بش کردند و عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha