• پنجشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400042417778
  • خبرنگار : 71518

مطهری: باخت را گردن کسی نمی‌اندازیم/ به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم

مطهری: باخت را گردن کسی نمی‌اندازیم/ به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید زدن ضربه پنالتی تمرکز می‌خواهد و در یورو ۲۰۲۰ هم تیم‌های بزرگ دنیا در ضربات پتالتی بازی را واگذار کردند.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست تیمش در داربی ۹۶ اظهار کرد: هیچ ایرادی ندارد. تمام تلاش‌مان را کردیم اما متاسفانه نشد. به تیم و هواداران استقلال تبریک می‌گویم. 

او در پاسخ به این پرسش که باخت تیمش در ضربات پنالتی به خاطر مسائل فنی بود یا مسائل روحی - روانی هم، گفت: منظورتان را نمی‌فهمم. فنی یعنی چه؟ ضربه پنالتی تمرکز می‌خواهد و در آن لحظه بازیکن باید تصمیم خوب بگیرد. این طبیعی است. در یورو هم دیدید که بهترین تیم‌های دنیا به خاطر ضربات پنالتی حذف می‌شوند. 

مطهری درباره مسائل مالی تیمش هم توضیح داد: با ۱۰ درصدی که پرداخت شد مجموع پرداختی‌ها به ۷۰ درصد رسید. من دیروز هم در کنفرانس گفتم که برای این بازی به این چیزها فکر نمی‌کنیم. ما بازی را باختیم و گردن کسی هم نمی‌اندازیم و مسئولیتش هم با ماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۴ ۲۳:۳۶

با سلام. خدمت شما عارضم من به اتفاق نوه هاو همسر مشغول تماشای بازی فوتبال بودیم.نوه ها بشدت از تیم های خود طرفداری می کردند و جر و بحثشان بسیار بالا گرفته بود. که به ناگاه همسرم گفت بی جهت با هم مجادله نکنید. بازی به پنالتی خواهدکشید و تیم استقلال پیروز خواهد شد. بچه ها از عزیزشان سوال کردند شما از کجا می دانید. همسرم به بچه ها پاسخ داد و گفت دوتیم در اختیار وزارت ورزش است واین بازی سر کاری است.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۵ ۰۳:۰۷

همه چی در اختیارتان بود و باختید . میخواهید باخت را گردن میوه فروش زیر بازارچه بنداز !!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۵ ۱۵:۱۸

خوشحالم استقلال برد... این برد رو تقصیر کسی ننداختن که؟؟؟ اینجاست که تفاوت تیم پرسپولیس قهرمان و استقلال همیشه بازنده معلوم میشه