• یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۰۲:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400042719066
  • خبرنگار : 50228

مدیر تیم نفت آبادان:

از شکست مقابل سپاهان درس گرفتیم / به دنبال پایان خوش هستیم

از شکست مقابل سپاهان درس گرفتیم / به دنبال پایان خوش هستیم

ایسنا/خوزستان مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تمام کادر فنی و بازیکنان مصمم هستند که در هفته های پایانی لیگ برتر ضمن تلاش برای ارائه نمایش و کیفیت مطلوب به حداکثر امتیازات از سه دیدار باقی مانده لیگ دست پیدا کنند تا پایان خوشی در لیگ بیستم داشته باشیم.

علی فیروزی در گفت و گو با ایسنا در ابتدا با تسلیت بابت درگذشت پیشکسوت فوتبال خوزستان مرحوم فرتوت اهوازی به جامعه ورزش خوزستان، هم‌بازیان و خانواده او، اظهارکرد: در خصوص دیدار نفت آبادان و سپاهان باید بگویم، واقعا تیم در شرایط خوب و حتی نرمالی به دیدار تیم قابل احترام و مدعی قهرمانی ایران یعنی سپاهان نرفت. همان گونه که کارشناسان و هواداران خوب ما می دانند، برای مصاف با سپاهان حقیقتا دست کادر فنی خوب ما بسته بود و مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنان شاخص و تعیین کننده ما باعث تغییر برنامه ها و تاکتیک های کادر فنی برای رویارویی با سپاهان شد.

وی افزود: غیبت اهل شاخه بر اثر مصدومیت و طالب ریکانی به خاطر محرومیت و عدم حضور دو بازیکن باتجربه و سرنوشت ساز ما برابر حریف اصفهانی، دو خط اصلی تیم نفت را دچار ضعف و کم تجربگی کرد. از طرفی نیز با وجود تلاش فراوان کادر فنی جهت آماده سازی خوب تیم و سازماندهی و ایجاد انگیزه تیمی، متاسفانه علی رغم آنالیز و توصیه های فنی آن ها، شاهد اشتباهات جبران ناپذیری از طرف برخی بازیکنان بودیم که باعث شد، شیرازه تیم از هم بپاشد. این در حالی است که همگان شاهد بودند، تیم در نیمه دوم به صورت کلی متحول شد و تا به تعادل کشیدن بازی فاصله چندانی نداشتیم که بازهم یک اشتباه فردی باعث رقم خوردن گل سوم برای سپاهان شد. به نظر من نتیجه 4 بر یک به سود سپاهان، به هیچ عنوان نمی تواند فاصله واقعی دو تیم را در آن دیدار نمایان کند.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به هر حال تیم ما ضمن درس گرفتن از آن دیدار، شکست را فراموش و کادر فنی ما نیز تمرینات خوبی را برای رویارویی بازی خانگی با تیم خوب مس رفسنجان طراحی و در نظر گرفته اند، دیداری که در صورت پیروزی در آن می توانیم دوباره به روند نتیجه گیری خوب تیم در هفته های اخیر برسیم.

وی در پایان نیز عنوان کرد: تمام کادر فنی و بازیکنان و به طور کلی مجموعه تیم صنعت نفت آبادان مصمم هستند که در هفته های پایانی لیگ برتر ضمن تلاش برای ارائه نمایش و کیفیت مطلوب به حداکثر امتیازات از سه دیدار باقی مانده لیگ که دو بازی آن در آبادان برگزار می شود، دست پیدا کنند تا وداع خوبی با هواداران فهیم آبادان داشته باشند و جایگاه تیم را در جدول رده بندی بهبود ببخشند و پایان خوشی در لیگ بیستم داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha