• یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۰۷:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400042719075
  • خبرنگار : 50441

مهاجم فجرسپاسی شیراز:

شکستها ناامیدمان نکرد

شکستها ناامیدمان نکرد

ایسنا/فارس مهاجم شمالی فجرسپاسی، با اینکه به واسطه حمایتهای فرمانده سپاه فارس، علیرغم چند شکست ناامید نشدند و برای موفقیت تلاش کردند، پیروزی برابر تیم هوادار را نقطه عطف بازی های این فصل می داند و نسبت به دست کم گرفتن حریف روز پایانی، هشدارمی دهد.

رضا آقابابایی که یکی از مهره های تاثیرگذار این فصل فجری ها بوده و گل اول مهم او در دقیقه ۹۰ بازی با آرمان گهر سیرجان، تاثیر زیادی در صدرنشینی امروز این تیم داشته، در خصوص پیروزی هفته گذشته مقابل شاهین بوشهر به ایسنا گفت: بازی مقابل شاهین از دو جهت برای ما سخت بود. یکی حساسیت جدولی که برای هر دو تیم حکم فینال داشت و دیگر اینکه سرمربی حریف، کسی بود که سال گذشته هدایت فجر را به عهده داشت و با نحوه تعداد زیادی از بازیکنان ما آشنایی داشت. اما خدا را شکر در طول مسابقه بچه های ما آن قدر خوب کار کردند که حریف اجازه خودنمایی پیدا نکرد و با تدابیر کادر فنی موفق به کسب امتیازات مهم مسابقه شدیم.

وی افزود: فکر می کنم در نیمه اول کار چندان راحتی نداشتیم اما وقتی که در ابتدای نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساندیم، حریف چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ قوای بدنی، نتوانست به بازی برگردد. حتی بعضی بازیکنانشان این نکته را عنوان می کردند که از نظر بدنی خسته هستند و همین باعث شد که هیچ گاه نتوانند فشاری روی دروازه ما بیاورند.

این بازیکن ۲۵ ساله مازندرانی درباره گل سه امتیازی که در هفته سی و یکم به ثمر رساند گفت: خیلی خوشحالم که توانستم چنین گل با ارزشی را به ثمر برسانم. البته که زحمات کل بچه های تیم بود اما آن لحظه حس بسیار خوبی داشتم. آقای کلانتری امسال خیلی به من کمک کردند و خوشحالم که با این گل توانستم جواب اعتمادشان را بدهم و تیم را به کورس صعود برگردانم.

او که دومین فصل حضورش در فجرسپاسی را سپری می کند، درباره تفاوت های این دو فصل گفت: تفاوت زیادی بین این دو فصل وجود داشته که مهم ترین آن، حضور سردار بوعلی کنار تیم بود. حضور ایشان چه از نظر مالی و چه از نظر روحیه بخشی به تیم، فوق العاده مهم بود. مخصوصا در مقطعی از فصل که سه شکست متوالی کسب کردیم و همه نا امید بودند، سردار بوعلی سر تمرین ما حاضر شدند و گفتند اگر باز هم ببازید، اشکالی ندارد. ایشان از کادر فنی هم حمایت قاطعی کردند و همین باعث تحکیم همدلی در تیم شد. فکر می کنم همین مساله باعث شد تا بتوانیم بازگشت خوبی به مسابقات داشته باشیم.

آقابابایی، پیروزی برابر تیم هوادار در هفته سی و دوم را بهترین بازی فصل تیمش اعلام و اضافه کرد: پیروزی مقابل هوادار خیلی اتفاق خوبی بود و به همه ما چسبید. در دقایق آخر، فشار زیادی را تحمل کردیم  و پس از سوت پایان انگار بار بزرگی را از دوشمان برداشته بودند.  حس خیلی عجیبی داشتیم و واقعا شیرین ترین برد من در طول این چندسال بود.

بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز درباره بازی آخر تیمش که دوشنبه ۲۸ تیرماه در کرج برگزار خواهد شد نیز گفت: بازی آخر ما به نظر بازی ساده‌ایست و همینطور هم هست، اما زیبایی فوتبال به این است که تا دقیقه آخر هیچ چیز معلوم نیست. نباید حریف را دست کم بگیریم و امیدوارم برنده آن بازی ما باشیم تا به لیگ برتر برویم. درست است شانس بیشتری نسبت به دو رقیبمان داریم اما امیدوارم همه چیز طوری پیش برود که بتوانیم با قهرمانی در لیگ یک راهی لیگ برتر شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha