• یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400042719524

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس:

مهلت شرکت در جشنواره شهودقدسی تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره شهودقدسی تمدید شد

ایسنا/فارس معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس از تمدید مهلت دریافت آثار برای پنحمین دوره جشنواره ملی "شهودقدسی" خبر داد.

محمدرضا غلامپور یکشنبه ۲۷ تیر به خبرنگاران گفت: پنجمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر با عنوان "شهود قدسی" تا پایان تیرماه امسال، تمدید شده است.

او گفت: این دوره از جشنواره ملی دانشجویی تجسمی قرآن و هنر در سه رشته پوستر، تصویرسازی و لوگوتایپ و با موضوعاتی نظیر شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، تصویرسازی قصه‌های قرآنی، آیات مربوط به جهاد و طراحی لوگوتایپ برای اسامی سوره‌ها و سوگندهای قرآنی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس با یادآوری اینکه به دلیل شیوع همه‌گیری کووید ۱۹، این جشنواره نیز بر بستر فضای مجازی، اجرایی خواهد شد، دلیل تمدید مهلت ارسال آثار را استقبال خوب مخاطبان و درخواست دانشجویان هنرمند، اعلام کرد.

غلامپور گفت: اطلاعات کامل این دوره جشنواره شهود قدسی، در سایت جهاددانشگاهی به نشانی؛  fars.acecr.ac.ir/fa/page/۵۴۵۵ بارگذاری شده است و علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در این نشانی، جست و جو و دریافت کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در پنجمین دوره جشنواره شهود قدسی، می‌توانند آثار خود را تا پایان تیرماه به نشانی اینترنتی cul.fr@acecr.ac.ir  ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha