• یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400042719611
  • خبرنگار : 71565

حیدری: بی آبی امان روستاهای سرپل ذهاب و قصر شیرین را بریده است

حیدری: بی آبی امان روستاهای سرپل ذهاب و قصر شیرین را بریده است

نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از تشنگی مردم روستاهای سرپل ذهاب و قصر شیرین گفت.

به گزاش ایسنا، شهریار حیدری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: حماسه حضور مردم  در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پاسخ به لبیک به مقام معظم رهبری و در این روزهای سخت و تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه برای  تحریم انتخابات جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خطاب به رییس جمهور منتخب بیان کرد: مردم شما را به پاکدستی و شفافیت، فساد ستیزی، شایسته سالاری، عدالت و امیدآفرینی می شناسند، بیایید آغاز یک پایان باشید، پایانی بر عدم شفافیت، پایانی بر فساد و رانت خواری که در زیر پوست دولت ها لانه کرده است، پایانی بر سلطه نالایقان  بر ارکان دولت ها، پایانی باشید بر پیرسالاری در مناصب دولتی، پایانی باشید بر عدم اعتماد به جوانان و زنان در سپردن عنان امور، پایانی باشید بر عدم توزیع عادلانه منابع، پایانی باشید بر سوء مدیریت منابع موجود، پایانی باشید بر واگذاری مناصب بر اساس سطح رفاقت و لابی گری و عدم توجه به توانایی اشخاص، پایانی باشید بر سلطه سلاطین مختلف از سکه و دلار گرفته تا سلاطین نهاده های دامی و سیمان و غیره، پایانی باشید بر تبعیض و بی عدالتی در تقسیم مدیریت ها بین اقوام و مذاهب  در کشور، در همین جهت از حضرتعالی تقاضا دارم جایگاه دستیار ریاست جمهوری در امور فرق و مذاهب را به معاونت ارتقا دهید.

وی با تبریک به محسنی اژه ای رییس جدید دستگاه قضا عنوان کرد: امیدوارم با ادامه دادن راه  آیت الله رییسی در قوه قضاییه امیدهای مردم را پر رنگ تر کنید و تا ریشه کنی کامل فساد در کشور کوتاه نیایید، از حضرتعالی تقاضا دارم که فضا برای افراد بد سابقه و فاسد باز نشود و اجازه ندهید به دست اندازی هایشان به بیت المال ادامه دهند.

نماینده مردم سرپل ذهاب در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: روستاهای حوزه انتخابیه  در کنار چشمه ها و سدهای پر آب، آب آشامیدنی ندارند و تشنگی و بی آبی امانشان را بریده است، اکثریت قریب به اتفاق روستاهای حوزه انتخابیه بنده به دلیل فرسودگی و عدم بازسازی توسعه شبکه توزیع آب، کمبود مخازن ذخیره آب و ایستگاه های پمپاژ و تصفیه خانه در کنار سدهای پر آب با قطعی های مستمر و جانفرسای آب مواجه هستند و به دلیل بی تدبیری و عدم مدیریت وزارت نیرو از منابع آب موجود نیز استفاده نمی شود.

وی  در ادامه خطاب به دولت، وزیر کار و رییس سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرایی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین و برقراری حقوق رزمندگان معسر با پرداخت حقوق مناطق جنگی به صورت کامل تذکر داد و تصویب طرح رتبه بندی معلمان با قید فوریت در مجلس را خواستار شد.

حیدری همچنین نسبت به تعیین تکلیف وضعیت و جذب و استخدام حق التدریسی ها، نهضتی ها و پیش دبستانی ها و کارنامه سبزها  تذکر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha