• یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400042719803
  • خبرنگار : 71145

همزمان با تکذیب ائتلاف آمریکایی

فرمانده حشد شعبی حمله به نیروهای حشد در مرزهای عراق و سوریه را رد کرد

فرمانده حشد شعبی حمله به نیروهای حشد در مرزهای عراق و سوریه را رد کرد

فرمانده عملیات الانبار در حشد شعبی امروز یکشنبه اعلام کرد، منطقه عملیات الانبار امن است و در معرض حمله قرار نگرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری ناس عراق، قاسم مصلح، فرمانده عملیات الانبار در حشد شعبی اعلام کرد: منطقه عملیات ما کاملا امن است و هیچ حوادثی وجود نداشته و هیچ حمله‌ای به نیروهای نگهبان ما در مرزهای عراق و سوریه و در داخل عمق صحرایی عراق برخلاف آنچه منتشر شده، رخ نداده است.

او افزود: نیروهای ما همچنان به عملیات خود در حفظ مرزها، عقب راندن تروریست‌ها، حفاظت از تاسیسات و خطوط برق رسانی با هماهنگی عالی با عملیات مشترک در قالب مناطق حوزه عملیاتی خود ادامه می‌دهند.

مصلح تاکید کرد: عملیات شیر صحرا نتایج امنیتی مهمی در سطح امنیتی در استان الانبار داشته و ما به عملیات امنیتی برای تحقق امنیت کامل شهروندان الانباری عزیز ادامه می‌دهیم.

پیشتر رسانه‌ها گزارش داده بودند، آتش سوزی در یک خودرو در منطقه نزدیک به مرزهای عراق و سوریه روی داد در حالی‌که یک منبع امنیتی گفت، پهپادی یک خودرو را پس از ورود به خاک سوریه هدف گرفت.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، گزارش داد: نیروهای اشغالگر آمریکا با پهپاد، کامیون حامل مواد غذایی را در شهرک «السویعیه» واقع در نزدیکی شهر بوکمال در استان دیرالزور هدف قرار دادند که بر اثر آن خودرو منهدم شده ولی خسارت جانی از این حمله گزارش نشده است.

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش امروز حملات به اهدافی در مرزهای عراق و سوریه را تکذیب کرد. منابع به این شبکه گفتند، این حمله هوایی احتمالا آمریکایی بوده است.

سایت شبکه العربیه در خبری فوری اعلام کرد، ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا هرگونه حمله این ائتلاف به مرزهای عراق و سوریه را تکذیب کرد.

شبکه رووداو عراق نیز گزارش داد، یک پهپاد ناشناس مواضع حشد شعبی را در مرزهای عراق و سوریه هدف گرفت و منجر به انهدام یک دستگاه خودروی خالی از نوع تویوتا شد.

مهند العقابی، مدیریت اطلاع‌رسانی حشد شعبی این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب. او گفت: فرماندهی عالی دستور داده هیچ اظهارنظری در این باره نکنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۷ ۲۰:۴۶

یعنی آمریکا این قدر ذلیل شده حمله کند و گردن نگیرد شاید کار ترکیه یا اسرائیل باشدبرای اختلاف افکنی بیشتر