• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400042820121
  • خبرنگار : 50038

۲ تن ران مرغ فاسد در ملایر کشف شد

۲ تن ران مرغ فاسد در ملایر کشف شد

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف دو تن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در ایست و بازرسی حرم آباد این شهرستان خبر داد و گفت: مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی حین کنترل محور مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه خودروی وانت نیسان یخچال دار مشکوک شدند.

سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی با بیان اینکه طی هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو بلافاصله برای بررسی دقیق تر متوقف شد، افزود:  با بازرسی این این خودرو مقدار ۲۰۰۰ کیلوگرم ران مرغ فاسد شده و بدون مجوز قانونی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف و یک متهم نیز در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی به کشف ۳۰۰ میلیون ریال لاستیک قاچاق از یک دستگاه خودروی نیسان در ملایر اشاره و اظهارکرد: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند و با هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را به منظور بررسی دقیق تر متوقف کردند.

سلگی افزود: با بازرسی به عمل آمده توسط مامورین از داخل خودروی سواری، تعداد ۳۶ حلقه لاستیک بدون مجوز قانونی و خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارقان منزل با تلاش مامورین کلانتری ۱۳ ولی عصر (عج) خبر داد و گفت: به دنبال حضور موثر و میدانی گشت خودروئی این کلانتری در سطح شهر، مامورین مقارن ساعت ۲۳ شب گذشته به یک دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک با دو سرنشین برخورد کرده و بلافاصله طی هماهنگی قضائی این خودرو را برای بررسی دقیق متوقف کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بازرسی صورت گرفته توسط مامورین از داخل خودرو تعداد یک دستگاه تلویزیون ال دی ۵۰اینچ،  سه عدد ماشین موزر، تعدادی ساعت مچی زنانه و تعدادی کارت عابر بانک مسروقه کشف و تعداد دو نفر سارق دستگیر و با تشکیل پرونده هر دو سارق به مراجع قضائی تحویل شدند.

به گزارش ایسناو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سلگی با تأکید بر اینکه برخورد با سارقان قاطعانه و پشیمان کننده است، گفت: قاچاق کالا و فروش مواد خوراکی فاسد، از جمله اقدامات خودخواهانه برخی از افراد فرصت طلب است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت جامعه، مانعی در رسیدن به اقتصاد شکوفا بوده و مبارزه با این قانون شکنی، همواره در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

وی تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه  با ورود انواع کالای قاچاق به عنوان راهبردی مهم برای حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha