• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400042820407
  • منبع : شهرداری تهران

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد

اجراهای میدانی برنامه های دهه ولایت منتظر اخذ مجوز از ستاد کرونا

اجراهای میدانی برنامه های دهه ولایت منتظر اخذ مجوز از ستاد کرونا

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه علاوه بر برنامه‌های مشارکتی و برنامه‌های اختصاصی مناطق در دهه ولایت توسط شهرداری تهران در پایتخت برگزار می‌شود که مهمترین رویکرد آن ایجاد فضای شادی در ایام شادی اهل بیت و همچنین احیای سنت منقبت خوانی امیرالمومنین علیه السلام است.

 به گزارش ایسنا، سید محی الدین فاضلیان افزود: دهه ولایت یکی از مهمترین ایام تاریخی و دینی در تقویم اسلامی و ایرانی ماست که از مدتها قبل برای برگزاری آن برنامه ریزی و تمهیدات لازم اندیشده شد و از روز عرفه با مشارکت مساجد و هیئات در برگزاری دعای عرفه و از عید قربان با اجرای استیج های فرهنگی و هنری و استیج های موسیقی،نورافشانی آغاز و با برنامه های متنوع مشارکتی با بسیج نواحی شهرتهران برای راه اندازی کاروانهای شادی در سطح محلات ادامه خواهد یافت.


مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه برنامه های ویژه دهه ولایت امسال در میادین،پارک‌ها و اماکن پر تردد شهر نبوده بلکه در کوچه ها و بدون اطلاع قبلی به منظور کاهش تجمع شهروندان برگزار خواهد شد گفت: در دستورالعمل ارسالی به مناطق رعایت آخرین مفاد پروتکلهای بهداشتی تاکید شده است و در نهایت طی مکاتبه‌ای با ستاد کرونای استان درخواست اعلام نظر نهایی پیرامون برگزاری اجراهای در سطح شهر بوده و در حال پیگیری هستیم.

بر اساس گزارش شهر، فاضلیان افزود: برآوردهای اولیه، افزایش مخاطرات پیک فعلی کرونا را پیش بینی نمی‌کرد و طبق برنامه ریزی ها و تدابیر اندیشیده شده در این دهه تلاش داریم بسان ایام نوروز و مناسبتهای قبلی برنامه‌های متنوعی در سطح شهر برگزار نماییم. هدف از برگزاری این برنامه‌ها افزایش شادی و نشاط روحی و اجتماعی شهروندان است و در این مسیر قطعا حفظ صحت و سلامتی عزیزان تهرانی در اولویت است، فلذا منتظر اعلام نظر ستاد کرونای استان هستیم و در صورت برگزاری با رعایت دقیق دستورالعملها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha