• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400042820479
  • خبرنگار : 71617

شرط سنگین مجیدی برای ماندن در استقلال

شرط سنگین مجیدی برای ماندن در استقلال

سرمربی استقلال از وضعیت مدیریت این باشگاه ناراضی است و اگر در شاکله تیمش خللی به وجود بیاید، از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود.

به گزارش ایسنا، تمرین دیروز (یک‌شنبه)، تیم فوتبال استقلال با حاشیه‌های زیادی همراه بود. اعتراض زیاد هواداران پشت درب محل تمرین آبی‌پوشان و اعتصاب شاگردان مجیدی باعث شد شرایط خاصی برای این تیم در سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر به وجود بیاید.

همچنین فرهاد مجیدی با حضور در جمع خبرنگاران،‌ صحبت‌های مهمی را در خصوص شرایط تیمش مطرح کرد که خیلی از آن‌ها به مدیریت باشگاه برمی‌گشت. سرمربی تیم فوتبال استقلال با توجه به مشکلاتی که با آن مواجه شده است، ترجیح داد پیش از مصاف تیمش با نفت مسجد سلیمان، بازیکنانش تمرین نکنند.

در حال حاضر هواداران استقلال حمایت کاملی از فرهاد مجیدی دارند و همانطور که در تمرین روز گذشته استقلال مشخص بود، هواداران با به دست آمدن هر نتیجه‌ای نمی‌خواهند پشت سرمربی تیم‌شان را خالی کنند و معتقدند که مشکلات باشگاه به کادر مدیریت آن مربوط می‌شود. همچنین باید این مساله را پذیرفت که الان میان کادر مدیریت و کادر فنی استقلال چالش‌ها و اختلافات زیادی وجود دارد و این شکاف فکری باعث شده باز هم استقلال نتواند به ثبات مشخصی برسد.

مجیدی با وجود تمام مسائل و دغدغه‌هایی که مطرح کرد، تنها یک اتفاق را عامل جدایی‌اش قلمداد کرد. سرمربی آبی‌پوشان تاکید داشت که اگر یک بازیکن مد نظرش برای فصل آینده قراردادش تمدید نشود، از استقلال می‌رود. این اتفاق شاید برای باشگاهی مثل استقلال مقداری سخت به نظر برسد. آبی‌پوشان در چند فصل اخیر و در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان مهم و قابل توجهی را از دست دادند که وجود هر کدام از آن‌ها می‌توانست شرایط متفاوتی را برای آبی‌ها رقم بزند.

با این حال شرط فرهاد مجیدی برای باشگاه استقلال شاید امری سخت و طاقت‌فرسا باشد. با توجه به مشکلات مالی و بدهی‌هایی که باشگاه استقلال دارد و همچنان برای آن راه‌حلی اتخاذ نشده است، باید منتظر ماند و دید قرار است چه تدبیری برای بازیکنان تمدیدی مد نظر مجیدی صورت می‌گیرد و مجیدی در استقلال ماندنی می‌شود یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۱۴:۵۶

آقای مجیدی شما همیشه شاکی هستی از اوضاع. خوب فکر کردی وقتی سرمربی میشی حقوق به موقع پرداخت می کنند یا همکاری می کنند؟ اینجا ایرانه. باید مربی باشگاههای حوزه خلیج فارس میشدی که منظم هستند.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۱۵:۲۶

آقای متحرم مجیدی داره حرف حق را میزنه. حقش است که حرف بزنه. هیچ یک از بازیکنان حتی یه درصد نگرفتن مگه پرسپولیس استقلال هر دو تا دولتی نیستن اون باخیال راحت میخره بازیکن راحت بازی میکنن راحت حقوقشون رامیدن ازپرتقال بازیکن میارن ماازمشهدنمی توانیم بیاریم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۱۸:۵۳

از ۲ صورت خارج نیست : ۱)شما نماینده مدیریت تیم هستی ۲)شما از طرفدارای تیم رقیب هستی که الان بعلت باخت دربی و حذف از جام حذفی ( مثل سال قبل) بشدت دچار سوزش شدین... در هر ۲ صورت هم باید بدونی به حرف گربه سیاه بارون نمیاد ، هر چند می دونم کلی وزیر و ... پشت سر تیم شماست

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۰:۳۷

ببینید هوادار داستان استقلال در این چند سال پیچیده و بهم ریخته شده به لطف وزارت الان آقای مددی هیچ کاری که نمیکنه تا می‌تونه دارن به استقلال ضربه میزنن هوادار بازیکن کادر فنی هیچ کس مدیران تیمو قبول نداره اما اصرار دارن بمونن چون تا یک ماه دیگه وزارت عوض میشه برای فصل بعد نقشه کشیدن استقلال اگه بلا بسرش نمیومد الان حداقل سه جام در این دولت گرفته ما امیدمون به خداست بعدشم امیدواریم آقای رییسی یک وزیر منصف و بی طرف انتخاب کنند تا مشکلات عدیده حل شود

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۸:۴۸

چی میگی خوبی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۱۵:۵۹

آقای عزیزی خادم با تمام وجود وارد کارزار انتخاباتی فدراسیون میشن و انواع وعده‌ها رو میدن اما وقتی به صندلی ریاست رسیدن از زیر بار مشکلات موجود و بدهی‌های قبلی شونه خالی می‌کنن. آقای مجیدی موقعی که به عنوان سرمربی انتخاب میشن چشم‌بسته قبول می‌کنن اما وقتی روی صندلی مربیگری نشستن یادشون می‌افته که اینجا مشکلات زیاده. مشکلات که از قبل هم بود، خوب نمی‌پذیرفتی برادر.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۱۶:۰۳

ناله و بهانه‌تراشی داره به اصلی‌ترین نماد مکتب استقلال تبدیل میشه. ای کاش یک بار یک نفر از این جماعت می‌اومد و میگفت که دقیقاً‌چه تبعیضی بین استقلال و پرسپولیس وجود داره. وزارت چه امتیازی به پرسپولیس داده که به استقلال نداده. این سروصداها از زمان برانکو شروع شده و برای دردهای استقلالی‌ها حکم مرهم رو دارد. ناله می‌کنن تا تخلیه بشن. الان به احتمال زیاد پرسپولیس قهرمانی پنجم رو هم بگیره، موج سنگینی از ناله در راهه.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۱۶:۰۷

پرسپولیس با حمید درخشان در ادامه‌ی یک روند چندساله ناکام بود و هشتم یا نهم جدول بود که برانکو اومد و این تیم رو ساخت و تفکر برد رو تزریق کرد به بازیکنا (که صد البته تاثیرش خیلی بیشتر از جک‌تری‌دی هست). کسانی که معتقدن بی‌عدالتی و تبعیض وجود داره، باید یقه‌ی برانکو رو بگیرن. چون از وقتی اون اومد، پرسپولیس متحول شد. باید دید زد و بند برانکو با وزارت چی بوده!

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۱۶:۱۳

تمام این تبعیض ها عمدا صورت میگیرد،،💙💙💙💙

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۰۱:۳۵

پرسپولیس سرور ایران و آسیاست..پرطرفدار ترین تیم ایران و آسیاست..فکر کردی میان مثل استقلال باهاش برخورد میکنند...همیشه آدما رو چیزایی که مفید هستند و بهترین هستند سرمایه گذاری میکنند..

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۱۸:۱۹

مشکل مجیدی نیست مشکل نپرداختن مطالبات بازیکن هست فصل 10 روز تمام میشه مطالبات بازیکن و غیره. امتیاز کم بشه کی پاسخ گو هستش.همه این ها مسئولیت مددی و ملکیان هستش

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۰۳:۰۷

تو خودت ویروس استقلالی با هزار ترفند مربی ایتالیایی قیچی کردی الان خدا خواسته برات یک خورده بیفتی سرر زبونها. اندازه مربی استقلال نیستی زیادی موندی

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۲۰:۰۷

فرهاد عزیز مردانه بمان مدیران رفتنی اند استقلال بزرگ است که می‌ماند

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۴:۴۰

عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۲۱:۵۶

این مسئله تنها یک راه حل داره و اونم افشای قراردادهای هر دو تیم وزارتی و دولتی هستن تا مشخص میزان قراردادها چقدره و چه قدر بازیکنا دریافتی دارن.. اونوقت مشخص میشه کدوم تیم دولتی تر هست.... بجای اینکه همدیگه رو متهم به دولتی کنیم باید مطالبه ما افشای قراردادهای بازیکنایی هست که از بیت المال حقوقشون پرداخت میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۷:۴۳

دقیقا...با دوتا شعار و تهمت نمیشه هیشکیو متهم کرد....

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۲۱:۵۸

برد با پنالتی مغرور ش کرده ولی تا ده سال تو استقلال بمونه جامی کسب نمی کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۲۳:۱۵

برد با پنالتی که برد حساب نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۱:۱۳

الان پس باید بگیم چون ایتالیا ، انگلیس رو تو یورو برد ، ایتالیا قهرمان نیس؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۵:۳۶

برد با پنالتی اگه برد نبود توی یورو جام به ایتالیا نمی دادن و الآنم پرسپولیس حذف نمیشد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۵:۳۸

باخت با پنالتی چی حساب میشه؟ خخخخ

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۷:۱۴

پس چه حساب میشه عزیز

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۰۱:۱۳

مشکل استقلال قراردادهای سنگینیه که با بازیکنان بستن الان توش موندن. شده حاشیه. اوایل فصل که قراردادهای بالای ۱۰ میلیارد می بستین، فکر الان نبودین. مگه اون موقع که با وریا قرارداد ۱۴ میلیاردی نوشتین، وزیر و وکیل و نماینده دخالت داشتن ؟؟؟؟؟ ریشه را پیدا کنید، با وزیر و وکیل گفتن مشکل استقلال حل نمیشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۰۸:۵۱

شما راست میگین ،اگه یه بزرگتر مثل کریم باقری بالا سر تیمتون باشه این مشکلات رو ندارین

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۰۲:۳۸

اونایی از مجیدی انتقاد میکنن ، معلوم نیس چی زدن مرد حسابی ، فرهاد جانی مالی حیثیتی فنی پشت استقلاله تیمو نگه داشته ، با اینکه یه عده دوزاری میخوان استقلال شکست بخوره از وزارت ورزش بگیر تا پایین چرا این مشکلات برا تیم سوگولی نیس ؟؟؟؟!!!! هر سال قهرمانی رو دو دستی تقدیمشون میکنن ؛ فک میکنن خودشون بهش رسیدن 😏😏

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۹:۲۹

وسط فصل سرمربی تیم پدیده رو به زور آوردن پرسپولیس، قراردادهای سنگین با بهترین بازیکنان بستن ، پشت سرهم به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس پاداش دادن ، از اونطرف داوری همه جوره پشت پرسپولیس بوده ، اونوقت توقع دارین جام نگیرن...

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۰۳:۱۲

فرهاد مجیدی بماند

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۰۶:۵۱

خدا آخر و عاقبت تیم فوتبال استقلال رو بخیر کنه، معلوم نیست چه داستان و رمان و حکایتی پشت سر حرکات و گفتار و رفتار فرهاد مجیدی خوابیده که دائماً در جملات از طرفداران تیم مایه گذاری می‌کند و همش رفتارهای پرخطر خودش رو به هواداران تیم منتصب می‌کند، شايد جایی گندی بالا آورده حالا براي پوشش و فرار پشت تیم استقلال و طرفداران سنگر گرفته!!

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۰۸:۱۷

پرسپولیس واستقلال دو تا ھمسایہ ھستن یکی با برنامہ ومنظم وبدون ھیاھو و اما امان از ھمسایہ ی بی برنامہ ھمیشہ جنگ وھیاھو وھمسایہ آزاری آقا فرھاد لطفا بشین فکر کن چطور با ھمین اوضاع میتونی پیشرفت کنی اگہ نمیشہ وللش مقصر ھمسایہ ی بالای کوچہ نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۰۸:۴۹

هرکی درباره مجیدی منفی فکر کنه پرسپولیسیه...خیلی زور داره آخه دوبار جام حذفی باختن ایناروگفتن داره درباره شاه فرهاد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۴:۰۷

چقدر جام گرفتین 🤣🤣🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۰:۰۳

چرا همیشه شاکی هستید طرف میاد سر تمرین تیم بهش بی احترامی میکنی اونوقت انتظار داری بیان پشتت هم باشن .دیگه کم بهانه بیار هر دقیقه ی بهانه پارسال هم با این ناز و نوزت قهرمانی رو ازمون گرفتی .اول فصل می‌دونستی تیم مشکل داره چرا مسولیتش رو قبول کردی حالا هم که قبول کردی دیگه بهانه الکی نیار.با غرورت ماجدی رو هم فراری دادی این غرور کاذبت آخرش کار دستت میده

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۳:۲۸

چطور میشه که یه بارم استقلالیاا حقوقشون سر وقت بگیرند ولاه هرکی بود الان این تیم رو ترک میکرد و پشت سر خودش رو هم نگاه نمی کرد واقعا دارن با جون و دل مایه میزارن . دمت گرم شاه فرهاه الان اگه تو نبودی معلوم نبود چه بلایی سر استقلال می اومد.. شاه فرهاد تنها نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۳:۲۹

البته عزیزان درست میگن. اگر وزارت ودولت از تیم پیروزی بیشتر حمایت کردند. چرا قهرمان اسیا نشده؟ حتی یه بار؟! شاید دراین مدت تمام امکانات وسرمایه را دادن به تیم پیروزی شاید یه بار اونا تو اسیا قهرمان شوند..!!

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۴:۰۸

آقا من‌ پرسپولیسی‌ هستم‌ یکی‌ از‌ مشکلات‌ شما‌ همین آقای مجیدی‌ هست‌ دو‌ الی‌ سه‌ سال‌ وسط‌ لیگ می‌اید‌ نتیجه‌ نمی‌گیرد و مشکلات‌ را به‌ وزیر و‌ پرسپولیس‌ و مدیر‌عامل‌ می‌اندازد‌. جناب‌مجیدی‌ بمان‌ مثل‌ مرد‌ برای‌ یک بار‌ مشکلات‌ استقلال را‌ حل‌ کن و اخر لیگ‌ می‌روی‌ وسط‌ لیگ‌ برمیگردی این‌ یعنی‌ تخریب تیم‌، بازیکنان‌ و هواداران.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۴:۱۶

مجیدی تو رو به هر کی میپرستی توی استقلال بمون

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۵:۳۴

ایشالا که تمام مشلاتمون بر طرف میشه 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۹ ۱۶:۴۱

چی شد یک ماه پیش میگفت تیم رو من نبستم بدرد نمیخورن خخختخخ عجبا بخدا این آدم کلا مورد داره

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۰ ۰۱:۱۷

مجیدی سرور پرسپولیسه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۰ ۱۱:۵۵

تیم فقط تراکتور بقیه هیچ یاشسین تراکتور♥️♥️♥️♥️♦️♦️

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۱ ۰۹:۵۴

متاسفانه آقای مجیدی ناآگاهانه درمسیراضمحلال و متلاشی کردن استقلال حرکت می کند.