• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400042820697
  • خبرنگار : 71649

تارتار: تلاش‌مان این است تا پایان فصل شکست ناپذیر باشیم

تارتار: تلاش‌مان این است تا پایان فصل شکست ناپذیر باشیم

سرمربی پیکان گفت: روند خوبی را از نیم فصل دوم در پیش گرفتیم و تلاش‌مان این است تا پایان فصل شکست ناپذیر بمانیم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: یک بازی فنی برای هر دو تیم است. فولاد در یکی دو سال گذشته موفقیت‌های خوبی داشته و تاکتیک‌های مد نظرشان را خوب پیاده کرده‌اند. بازیکنان باکیفیتی جذب کردند و تیم قابل احترامی است و ساختار بسیار قوی دارد. فولاد یک باشگاه بسیار حرفه‌ای است که کار درستی انجام می‌دهند و باید به آن‌ها تبریک گفت. فولاد در شروع فصل به شکلی بسته شد که در سه جام بتواند موفق باشد و در حال حاضر هم شرایط نسبتا خوبی دارد.

او ادامه داد: ما هم در هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی را برگزار کردیم و بچه‌ها با وجود جوانی‌شان به خود باوری رسیده‌اند. میانگین سنی تیم ما بین 23 تا 24 است و این دستاورد بسیار بزرگی برای پیکان است. خداراشکر هفته گذشته هم بازی خوبی انجام دادیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه گروه داوری نگذاشتند برنده بازی باشیم و می‌توانستیم شرایط بهتری در جدول داشته باشیم. بچه‌های ما می‌دانند سه امتیاز این بازی کار بزرگی را برای باشگاه پیکان رقم بزند.

سرمربی پیکان با بیان این‌که اگر سه امتیاز را بگیریم می‌توانیم برای کسب جایگاه چهارم امیدوار باشیم، گفت: همه این‌ها به بازی فردا بستگی دارد و اگر در بازی فردا پیروز شویم، راه‌مان برای کسب یک رتبه خوب هموار می‌شود. آینده بازیکنان جوان‌مان به رتبه پیکان در جدول تاثیرگذار است. ما در دور برگشت دو باخت داشتیم و هر دو باخت مقابل پدیده و گل گهر اشتباه داوری بود اما در کل روند خوبی را از نیم فصل دوم در پیش گرفتیم و تلاش‌مان این است تا پایان فصل شکست ناپذیر باشیم.

او درباره داور دیدار فردای تیمش مقابل فولاد بیان کرد: آقای رحیم زاده داور بسیار خوب و جزو داوران بسیار سالم ما است. درست است کم تجربه است، چون فقط دو بازی را سوت زده است اما انسان پاک و سالمی است و امیدوارم برنده بازی او باشد، چون دوست دارم افراد سالم موفق باشند.

تارتار درخصوص ادامه کار او با پیکان گفت: جا دارد از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که پیشنهاد تمدید را داده اند. صحبت‌هایی را انجام دادیم اما باتوجه به سه هفته حساس پیش رو از باشگاه خواسته ام لیگ به پایان برسد و بعد از آن مفصل با باشگاه صحبت کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha