• سه‌شنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400042921107
  • خبرنگار : 30054

سینک صنعتی، مزایا و کاربردها

سینک صنعتی، مزایا و کاربردها

سینک ظرفشویی صنعتی یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی می باشد که در دسته تجهیزات شست و شو قرار می‌گیرد و برای شست و شوی ظروف، سبزیجات، میوه، مواد غذایی و آبکشی ظرف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تجهیزگستر خاورمیانه، سینک صنعتی دارای ویژگیهای منحصر به فرد و مدل‌های مختلفی می‌باشد و به همین دلیل کاربردهای متفاوتی دارد و در مکان‌های زیادی استفاده می‌شود. سینک‌های ظرفشویی صنعتی به صورت تمام استیل طراحی و تولید می‌شوند تا هم مقاومت و استحکام بالایی داشته و هم کاملا بهداشتی و استاندارد باشند.

از سینک صنعتی استیل در آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران‌ها، کترینگ‌ها، کافی شاپ‌ها، فست فودها، فود کورت‌ها، هتل‌ها، تالارها، اداره‌ها، بیمارستان‌ها، ارگان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ استفاده می‌شود.

با استفاده از این سینک می توان حجم بالایی از ظروف را شست و آبکشی کرد. سینک ظرفشویی صنعتی ممکن است که جای زیادی را اشغال کند اما حجم بالایی از کارها را انجام می دهد و باعث صرفه جویی در وقت، انرژی و نیروی کار می‌شود.

انواع سینک‌های صنعتی استیل

سینک صنعتی با رویه جوشی
سینک صنعتی با رویه جوشی از ورق استیل ضد زنگ و ضد خش به ضخامت 1 میلی‌متر ساخته می‌شود و در مدل‌های تک لگن، دو لگن، سه لگن، بدون کابین و کابین‌دار تولید می‌گردد. این نوع سینک را می‌توان به صورت سفارشی و به درخواست و سفارش مشتری در ابعاد و عمق‌های مختلف نیز طراحی و تولید کرد. قیمت سینک صنعتی با رویه جوشی براساس تعداد لگن‌ها، عمق لگن‌ها، ابعاد کلی سینک و کابین دار بودن یا نبودن آن تعیین می‌شود.

سینک صنعتی با رویه پرسی
سینک استیل صنعتی با رویه پرسی با استفاده از قالب‌های آماده و دستگاه پرس در ابعاد مشخص و استانداردی ساخته و تولید می‌شود و نمی‌توان آن را به صورت سفارشی و در ابعاد درخواستی تولید کرد. این مدل بسیار باکیفیت و مستحکم می‌باشد و از ظرافت و تمیزی بالایی برخوردار است. سینک صنعتی با رویه پرسی از ورق استیل ضد زنگ دارای ضخامت 1 میلی‌متر ساخته می‌شود و مدلهای مختلفی دارد و از نظر تعداد لگن و عمق لگن دارای تنوع بالایی می باشد.

سینک صنعتی تک لگن
سینک صنعتی تک لگن از ورق استیل ضد زنگ به ضخامت 1 میلی‌متر ساخته می‌شود و عمق لگن آن 25 سانتی‌متر می باشد. این مدل سینک برای فضاها و محیطهای کوچک مناسب است.

سینک صنعتی دو لگن
سینک صنعتی دو لگن پرفروش ترین مدل سینکهای صنعتی می‌باشد و می‌توان آن را با توجه به نیاز و درخواست مشتری در عمق‌های مختلف سفارش داد و در کارخانه تولید کرد. این سینک ظرفشویی از ورق استیل ضد زنگ به ضخامت 1 میلی‌متر ساخته می‌شود و هر دو لگن آن 25 سانتی‌متر عمق دارند.

سینک صنعتی سه لگن
سینک صنعتی استیل سه لگن برای فضاهای بزرگ و دارای حجم کاری بسیار بالا پیشنهاد می‌شود. این مدل سینک می‌تواند هم با رویه جوشی، هم با رویه پرسی، هم بدون کابین و هم کابینت دار طراحی و تولید شود. سینک صنعتی سه لگن مانند سینک‌های دیگر از ورق استیل ضد زنگ و ضد خش به ضخامت 1 میلی‌متر ساخته می‌شود و هر سه لگن آن دارای 25 سانتی‌متر عمق می باشند. قیمت سینک صنعتی سه لگن با توجه به نوع رویه، کابین دار یا بدون کابین بودن و مرغوبیت جنس آن تعیین می‌شود اما می‌توان گفت حدودا قیمت آن از 2 میلیون تومان شروع می‌شود و به بالا ادامه دارد.

ویژگیهای سینک صنعتی استیل

- تمام استیل می‌باشد و از استیل ۳۰۴ ضد زنگ خشدار ساخته شده است.

- در برابر گرما، حرارت، زنگ زدگی، خط و خش مقاومت بالایی دارد.

- طراحی عالی و کیفیت فوق العاده

- قیمت مناسب

- براق، زیبا، صاف و صیقلی می‌باشد.

- قابل بازیافت است.

- دارای تنوع بالایی در ابعاد، سایز، حجم، ظرفیت و ضخامت ورق می‌باشد و امکان سفارشی سازی آن وجود دارد.

- برای جلوگیری از ریزش آب دارای لبه پشتی می‌باشد.

- عمری طولانی و بالا دارد.

- دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

تفاوت سینک صنعتی با سینک خانگی چیست؟

مهمترین تفاوت در سینک صنعتی با سینک خانگی ضخامت ورق استیل و نحوه ساخت آنهاست، منظور از نحوه ساخت، عمق لگن‌ها، شکل لگن‌ها، پایه و پاتروکی آن می باشد که در مصارف صنعتی به دلیل نوع کاربری معمولا دارای عمق بیشتر و استفاده از ضخامت‌های بالا و لگن‌های بزرگتر و همچنین پایه‌های محکمتر می‌باشند.

سینک صنعتی استیل به صورت استاندارد در سه مدل: تک لگن، دو لگن و سه لگن ساخته می‌شود ولی به صورت سفارشی نیز قابلیت ساخت دارد و می‌توان به صورت هر تعداد لگن و ابعاد مختلف ساخته شود.

قیمت سینک صنعتی استیل

قیمت سینک صنعتی استیل با توجه به عواملی مانند تعداد لگن‌ها، حجم، ظرفیت، ابعاد، نوع، مدل و جنس مواد استفاده شده در آن تعیین می‌شود. به طور کلی قیمت سینک ظرفشویی صنعتی استیل از 2 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 12 میلیون تومان ادامه دارد.

در ایران تعداد زیادی کارخانه سینک ظرفشویی صنعتی وجود دارد که تجهیزات آشپزخانه صنعتی تولید و روانه بازار می‌کنند. اکثر این کارخانه‌ها در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، سمنان و اراک وجود دارد و این تجهیزات به کشورهایی نظیر ارمنستان، عمان، بحرین، قطر و ... نیز صادر می‌شود.

به دلیل استفاده از ماشین آلات پیشرفته در ساخت سینک صنعتی پرسی معمولا قیمت سینک صنعتی پرسی از قیمت سینک صنعتی با رویه جوشی بیشتر است و به دلیل اینکه هیچ نوعی جوشی در مدل پرسی وجود ندارد عمر این دستگاه نیز نسبت به مدل جوشی بیشتر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha