• سه‌شنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400042921141
  • خبرنگار : 30054

چرا انواع میکسر بهرینگر پرفروش است؟ + معرفی 2 مدل

چرا انواع میکسر بهرینگر پرفروش است؟ + معرفی 2 مدل

بی‌شک یکی از بهترین مارک های میکسر صدا به برند بهرینگر تعلق دارد. انواع میکسر بهرینگر به عنوان میکسر خوب و حرفه ای صدا شناخته شده و مهندسان صدا خرید آنها را توصیه می‌کنند. بنابراین طبیعی است که متخصصان یا افراد مبتدی در هنگام خرید یا بررسی قیمت انواع میکسر صدا نام بهرینگر را از قلم نیندازند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی صدا، امروز علت پرفروش بودن میکسر بهرینگر را بررسی کرده و دو مدل از محصولات این برند معتبر را بررسی می‌کنیم.

میکسر صدا چیست و چه کاربردهایی دارد؟

میکسر صدا یا کنسول میکس از جمله رایج‌ترین تجهیزات صوتی است که برای اعمال تغییرات روی سیگنال‌های صوتی به کار برده می‌شود. ضبط صدا، ترکیب کردن چند صدا، پردازش صدا، مدیریت پخش سیگنال‌ها و اعمال افکت‌های صوتی ابتدایی‌ترین اعمالی است که یک میکسر انجام می‌دهد. میکسرها به خصوص میکسرهای بزرگ مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و امکانات تخصصی و پیچیده را برای مهندسان صدا فراهم می‌کنند.

میکسرها اعم از میکسر کوچک صدا یا میکسرهای بزرگ حرفه ای در اماکن و شرایط متنوع و گوناگونی به‌کار می‌روند، از استودیوهای حرفه ای گرفته تا رسانه‌های صوتی و تصویری، مراکز تولید فیلم، سالن‌ های کنسرت، رستوران ها، باشگاه ها، فرودگاه ها، هیئت و اماکن مذهبی و... . هر جایی که صدا حضور دارد، وجود یک میکسر نیز برای نظارت و مدیریت بهتر فرایند پخش لازم است.

چرا میکسر بهرینگر ؟

شما در زمان خرید میکسر صدا چه عواملی را در نظر می‌گیرید؟ قیمت میکسر؟ تعداد کانال؟ آنالوگ یا دیجیتال بودن؟ قطعا به نام برند نیز توجه می‌کنید. پشت هر نام دنیایی از تجربیات و نظرات مثبت و منفی وجود دارد. افراد زیادی قبل از شما از محصولات یک برند یا مارک استفاده کرده و تجربه خود را بیان کرده‌اند و بی‌توجهی به تجربیات آنها منطقی نیست. بهرینگر یک نام سرشناس و معتبر در حوزه ساخت تجهیزات صوتی است. محصولات این شرکت آلمانی به کیفیت و قیمت مقرون به صرفه شناخته می‌شوند و مهندسان صدا از کیفیت آنها تمجید کرده‌اند. محصولات بهرینگر تقریبا ارزان قیمت هستند و در مقابل قیمت اقتصادی خود کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهند.

معرفی دو مدل میکسر کوچک بهرینگر

نوازندگانی که به‌صورت سولو تک‌نوازی می‌کنند، گروه‌های کوچک، پادکستر ها، اداره‌کنندگان اتاق‌های کنفرانس، مدارس، باشگاه‌ ها و رستوران ‌ها از جمله خریداران میکسر کوچک بهرینگر هستند. برای ضبط صدا خرید میکسر کوچک در مقایسه با کارت صدا انتخاب بهتری است. برخی پادکستر ها نیز میکسرهای کوچک را ترجیح می‌دهند، چون تغییرات صدا در حین ضبط انجام شده و خروجی نهایی در مقایسه با کارت صدا در زمان کمتری تولید می‌شود.

میکسر آنالوگ بهرینگر QX1202 USB

میکسر بهرینگر QX1202 USB یک میکسر کوچک و جمع‌وجور است که به‌لطف وجود چهار پری ‌آمپ زنیکس (XENYX) حرفه ‌ای به شما امکان می‌دهد که با کمترین تلاش به کیفیت صدایی فوق‌العاده برسید. همچنین، کمپرسورهای one-knob که استفاده از آنها بسیار راحت است، امکان کنترل داینامیک کامل برای ایجاد حداکثر شفافیت و کیفیت را فراهم کرده و در عین حال قدرت و احساسی که در هر نوت از موسیقی وجود دارد را حفظ می‌کنند. به‌علاوه، قابلیت‌هایی مثل اکولایزر سه باندی و پردازشگر افکت صدا 24 بیت و 100 افکت از پیش تنظیم‌شده از جمله قابلیت‌های این میکسر بهرینگر ارزان و پرتابل هستند که آن را تبدیل به ابزاری بی‌نظیر برای اجراهای زنده و استودیو می‌کنند.

میکسر بهرینگر XENYX QX1202 USB فقط برای اجراهای زنده طراحی نشده بلکه ابزارهای جدید و پیشرفته‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که به ضبط صدا باکیفیت حرفه ‌ای هم کمک می‌کنند. علاوه بر کارت صدا و اینترفیس USB، میکسر کوچک بهرینگر QX1202 USB مجهز به انواع نرم‌افزارهای ادیت و ضبط صداست که می‌توانند کامپیوتر شما را تبدیل به یک استودیوی خانگی حرفه ‌ای و کارآمد کنند.

میکسر پرتابل  QX1202 USBهم مثل سایر محصولات زنیکس از نظر هدروم بالای پری‌ آمپ معروف بوده و تمجید مهندسان صدا در سراسر جهان را به دست آورده است. میکسر صدا بهرینگرQX 1202  با در اختیار داشتن این پری ‌آمپ ‌های فوق‌العاده می‌تواند صدایی واضح و شفاف ایجاد کند طوری که با خرید آنها تصور می‌کنید میکروفون سیستم صوتی شما هم عوض شده است.

انواع میکسر بهرینگر USB سری QX به شما کمک می‌کنند تا همه موزیک‌هایی که به ذهنتان می‌رسند را با استفاده از یک کابل USB وارد کامپیوتر کنید.

میکسر آنالوگ بهرینگر QX1002 USB

میکسر آنالوگ بهرینگرQX1002 USB، یک میکسر صدا کوچک ، ارزان قیمت و قدرتمند است که . اغلب خصوصیاتش همانند مدل QX 1202 USB بوده، با این تفاوت که تعداد ورودی کمتری داشته و فاقد خروجی AUX است، در نتیجه ارزان قیمت ‌تر از مدل قبلی می‌باشد. از آنجا که تعداد ورودی و خروجی‌های کم برای بسیاری از استفاده‌های ساده و نه‌چندان پیچیده مناسب است، برای افرادی که به‌دنبال یک میکسر کوچک خوب ، ارزان و پرتابل هستند گزینه خوبی به‌شمار می‌رود.

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی‌صدا انواع میکسر صدا اعم از میکسر بهرینگر یا سایر برندهای معتبر را مشاهده کرده و ضمن مقایسه و بررسی آنها از مشورت کارشناسان این فروشگاه برای انتخاب گزینه مطلوب خود بهره ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha