• سه‌شنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400042921217
  • خبرنگار : 50177

نماینده ولی‌فقیه در استان:

رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های لرستان نیازمند اقدام جهادی است

رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های لرستان نیازمند اقدام جهادی است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، دورود و بروجرد و سایر شهرهای استان نیازمند اقدام جهادی است.

حجت‌الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز در سی‌ وهشتمین آیین پویش و سلامت که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در سالن سپهر بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک روز عرفه و عید قربان و دهه ولایت، اظهار کرد: رسول بزرگ اسلام تندرستی و سلامت را در ردیف پایبندی احکام شرعی می‌دانند.

وی با بیان اینکه سلامت و تندرستی و بهداشت از جایگاه مهمی برخودار است، افزود: برآوردن نیاز یک انسان بیمار مانند وقتی بوده که از مادر متولد شده است، اینگونه آموزه‌ها در دین ما وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: لرستان در طول این سالیان متمادی نه تنها آسیب‌های استان‌های مرزی را داشته بلکه آسیب‌های استان‌های مرزی و هم‌جوار مرزی را متحمل شده و در قطار توسعه کشور، به دلایل مختلف عقب نگه داشته شده است.

وی بیان کرد: رشد و توسعه لرستان در مقایسه با رشد و توسعه استان‌های دیگر قابل قبول و دفاع نیست و هنگامی‌که پنجشنبه‌های افتتاح را می‌بینیم مردم ما آه می‌کشند چرا که جای اینگونه افتتاح‌هایی که باید در لرستان رقم بخورد خالی است.

شاهرخی عنوان کرد: شایسته نیست که بیمارستان نیایش پس از ۲۰ سال هنوز تعیین تکلیف نشده است و زیبنده نیست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، دورود و بروجرد و سایر شهرهای استان نیازمند اقدام جهادی است، بیان کرد: تجهیزات پزشکی مدرن و به روز در بیمارستان‌های استان نیاز است تامین شود.

وی عنوان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی نیروی انسانی به کار گرفته شده که دریافتی برخی از آنها به اندازه پرداختی اداره کار نیست و تصمیم‌گیری در مورد آنها نیازمند اهتمام وزارت بهداشت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha