• سه‌شنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400042921330
  • خبرنگار : 71613

۳ روز تا المپیک توکیو

مربی دوومیدانی: به آرزویم رسیدم/ امیدوارم در المپیک نتیجه خوبی بگیریم

مربی دوومیدانی: به آرزویم رسیدم/ امیدوارم در المپیک نتیجه خوبی بگیریم

ایوب دادروان با اشاره به حضور خود در المپیک توکیو گفت: سال‌ها زحمت کشیده‌ام، مربیگری کرده‌ام و در اردو بوده‌ام. اکنون ورزشکارم المپیکی شده و من هم به آرزویم رسیده‌ام.

به گزارش ایسنا، تیم ملی دوومیدانی ایران دوم مردادماه راهی توکیو می‌شود. در این دوره از بازی‌ها احسان حدادی، حسن تفتیان، مهدی پیرجهان و فرزانه فصیحی نمایندگان ایران هستند. ایوب دادروان(مربی پیرجهان) و هاشم صیامی (رییس فدراسیون دوومیدانی) هم به عنوان مربی و سرپرست تیم را همراهی می‌کنند.  

دادروان در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت آمادگی پیرجهان اشاره و بیان کرد: شرایط خوبی دارد و امیدوارم در المپیک هم نتیجه خوبی بگیرد. قصد داریم به نیمه نهایی صعود کنیم و اگر خدا یاری کند به فینال هم برسیم. اگر مهدی رکورد خود را (۴۹.۳۳ ثانیه) بزند و ۴۹.۲۰ ثانیه یا ۴۹.۱۰ ثانیه بدود احتمالا به نیمه نهایی می‌رسد. همچنین با ثبت رکورد زیر ۴۹ ثانیه فینالیست می‌شود.   

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند رکورد خود را بهتر کند؟ گفت: مهدی در ایران رقیبی ندارد، به همین دلیل کمی فاصله دارد اما در المپیک رقیبانش قدرتمند هستند، امیدوارم این کار را انجام بدهد و صعود کند.   

دادروان به عملکرد این ورزشکار در لیگ که زمان ۵۰.۰۵ ثانیه را ثبت کرد، گفت: هدف ما در لیگ شبیه‌سازی المپیک بود. قبل از این مسابقات یک رکوردگیری انجام دادیم که حکم شبیه‌سازی مرحله مقدماتی المپیک را داشت و لیگ هم شبیه‌سازی مرحله نیمه نهایی بود. در واقع می‌خواستیم تمرین کنیم و هدفی برای رکوردشکنی نداشتیم.

او به ارزیابی خود از عملکرد نمایندگان ایران در المپیک اشاره و بیان کرد: المپیک میدان بزرگی است و همه ورزشکاران می‌خواهند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. ورزشکاران ما هم دنبال کسب نتیجه خوبی هستند و امیدوارم بهترین رکورد خود را آن‌جا ثبت کنند.  

دادروان با بیان این که مربی حدادی، تفتیان  فصیحی خارجی هستند و او تنها مربی ایرانی نفرات اعزامی به توکیو است، ادامه داد: سال‌ها زحمت کشیده‌ام، مربیگری کرده‌ام و در اردو بوده‌ام. اکنون ورزشکارم المپیکی شده و من هم به آرزویم رسیده‌ام. در المپیک لندن هم ورزشکار داشتم اما اعزام نشدم. از آقای صیامی و رضای تشکر می‌کنم که از المپیکی بودنم دفاع کردند.  

این مربی در پایان گفت: نماینده ایران هستیم و امیدوارم همه مردم دعا کنند که نتیجه خوبی بگیریم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha