• سه‌شنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400042921653
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد:

وجود ۱۰۴ طرح منظومه روستایی در سطح کشور

وجود ۱۰۴ طرح منظومه روستایی در سطح کشور

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: طرح منظومه روستایی طرحی راهبردی باهدف توسعه پایدار روستایی است.

مسعود رضایی در جلسه هماهنگی اجرای طرح منظومه روستایی بخش ززو ماهرو الیگودرز که امروز ۲۹ تیرماه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد طرح منظومه روستایی را طرحی راهبردی با هدف توسعه پایدار و رشد و شکوفایی اقتصاد خانوارهای روستایی عنوان کرد.

وی با اشاره به ۱۰۴ طرح منظومه روستایی در سطح کشور پنج طرح منظومه روستایی را سهم استان عنوان کرد و افزود: هفت طرح منظومه روستایی در کشور به‌صورت پایلوت اجرایی خواهد شد که طرح منظومه روستایی بخش ززوماهرو الیگودرز یکی از هفت طرح پایلوت کشوری است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان طرح توسعه منظومه روستایی بخش ززو ماهرو شهرستان الیگودرز را به‌عنوان یک طرح ملی و در راستای توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و عمرانی این بخش محروم دانسته و تصریح کرد: اجرای طرح توسعه منظومه روستایی موجب تعامل و هم‌افزایی هرچه بهتر دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه پایدار و هدفمند روستاهای کشور خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بخش ززوماهرو شهرستان الیگودرز در راستای دو نوع پروژه اجرایی خواهد شد خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در قالب ۸۵۰ پروژه زیرساختی و پروژه‌های محرک توسعه و پیشران و مشارکت محور پیش‌بینی شده است.

ماشاله نعمتی فرماندار الیگودرز نیز اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی را کاری فرابخشی عنوان کرد و افزود: با مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان، طرح منظومه روستایی بخش ززوماهرو شهرستان به‌عنوان طرح پایلوت کشوری در این منطقه محروم اجرا خواهد شد.

وی پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و اقتصادی پیش‌بینی شده در این طرح را متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای این بخش دانسته و براستفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بخش ززو ماهرو شهرستان الیگودرز تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha