• چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400043022029
  • خبرنگار : 71012

کرونا به جان «خندوانه» افتاد

کرونا به جان «خندوانه» افتاد

برخی از عوامل «خندوانه» در ساعات اخیر از ابتلای عده ای از دست اندرکاران تولید این مجموعه به کرونا خبر داده اند. هنوز تصمیم رسمی درباره ادامه وضعیت گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، محمد بحرانی، صداپیشه «جناب خان» با انتشار ویدئویی که محوریت آن مشکلات مردم خوزستان است، از ابتلای دوتن از همکارانش در «خندوانه» به ویروس کرونا خبر داده است.

بحرانی در این ویدئو اعلام می کند که حامد ذبیحی و مهدی برقعی، دو عروسک گردان «جناب خان» به کرونا مبتلا شده اند و علت غیبت عروسک جناب خان در برنامه «خندوانه» هم همین مساله بوده است.

همچنین علی صبوری از کمدین های برنامه «خندوانه» در سالهای اخیر، با انتشار مطالبی در پیج شخصی اش در اینستاگرام از ابتلای رامبد جوان به ویروس کرونا خبر داده است.

بر اساس آنچه اعلام شده، تیم «خندوانه» تلاش می کند تولید و پخش این برنامه ضبطی به دلیل ابتلای برخی عوامل به کرونا متوقف نشود. ضمن اینکه در آخرین قسمتی که شامگاه گذشته سه شنبه، ۲۹ تیر ماه روی آنتن رفت و گویا ضبط آن یک هفته قبل انجام شده است، رامبد جوان مقابل دوربین این برنامه و در مسابقه ادابازی حاضر شد و با برخی دیگر از هنرمندان از جمله شهاب عباسی، آرش ظلی پور به رقابت پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۰ ۲۰:۴۳

برنامه رو تعطیل کن آقای جوان. به حرمت خون عزیزامون در خوزستان. خجالتم خوب چیزیه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۰ ۲۳:۲۶

بابا این طوری موج انرژی منفی به آدم دست پیدا میکنه.چرا اینقدر بی رحم هستید؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۱ ۰۱:۱۳

خوزستان باخاک وخون یکسان شده وماهنوز داریم باخندوانه میخندیم چه دل سنگی داریم واقعٱ باعث تٱسفه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۱ ۱۱:۳۵

آقا اگه رامبد نباشه ، انرژی منفی می افته به جونمون.همینو دوست داری ، نامرد؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۰ ۲۲:۴۶

واقعا جای تاسف داره به خاطراینکه چه پول های بی زبانی که میشه برای برنامه های خوب و مفید هزینه بشه برای برنامه بی محتویی چون خندوانه هزینه میشه، چه برقی مصرف میشه و چه امکاناتی که به هدر میره.... بر حسب اتفاق یه بخشی رو دیدم به نام " ادابازی" واقعا صد رحمت به برنامه نونهالان ، واقعا به عنوان یه بیننده متاسفم با این همه ادعا چه برنامه هایی نمایش میدن.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۱ ۲۲:۵۶

بابا دست برداریم از این همه تاسف های بیخودی ،یه برنامه ی خوب و خنده دار هرچند بی محتوا برای این مردم بیچاره و دردمند بهتر از خیلی از اون برنامه مثلاً پر محتوایی که شماها ازش دم میزنید هیچ دردی از مردم بیمارگونه ما دوا نمیکنه . الآن ایران به اینجا برنامه بیشتر احتیاج داره .دست برداریم ازاین همه ادعاهای مثل طبل توخالی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۲۱:۵۴

درود بر درک بالاتون آقا بهروز ،با شما موافق هستم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۲۱:۵۶

آقای جوان عزیز زودتر خوب شو و برگرد منتظر پخش برنامه خوب خندوانه هستیم