• شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400050200644
  • خبرنگار : 50167

تمدید یک هفته‌ای مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سلامت و رسانه در استان زنجان

تمدید یک هفته‌ای مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سلامت و رسانه در استان زنجان

ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار در نخستین جشنواره سلامت و رسانه به مدت یک هفته تا تاریخ ۸ مردادماه تمدید شد.

مصطفی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اهداف برگزاری نخستین جشنواره سلامت و رسانه، اظهار کرد: این جشنواره با اهدافی همچون ایجاد وحدت، همدلی، هم‌فکری و هم‌افزایی بین خادمان نظام سلامت و اصحاب رسانه، اعتمادسازی و امیدآفرینی عمومی نسبت به حوزه سلامت به عنوان سرمایه اجتماعی و ضرورت اساسی و پیش نیاز مهم برای فرهنگسازی و ارتقای سطح سلامت جامعه، ارتقاء سواد رسانه و رجوع به رسانه‌‎های مرجع و منابع موثق خبری، اقناع‌سازی، فرهنگسازی و اصلاح رفتارهای فردی و اجتماعی مردم در حوزه سلامت، شکل‌گیری پروتکل‌های اجتماعی و اجتماعی‌سازی سلامت برگزار می‌شود.

وی در رابطه با بخش‌های فراخوان نخستین جشنواره سلامت و رسانه، افزود: فراخوان شرکت در این جشنواره در بخش‌های مقاله، یادداشت و سرمقاله، خبر، گزارش، عکس، مصاحبه، تیتر و طراحی گرافیک (تایپوگرافی، اینفوگرافی،صفحه آرایی، دیزاین و غیره) است.

این مسئول در رابطه با ضوابط و مقررات شرکت در نخستین جشنواره سلامت و رسانه، تصریح کرد: رسانه‌های شرکت‌کننده باید دارای مجوز فعالیت باشند؛ همچنین در آثار ارسالی، نام دقیق صاحب اثر در صفحه منتشر شده قید شود و افرادی که نام آن‌ها با اسم مستعار یا کد ثبت شده، باید توسط مدیرمسئول رسانه تایید شوند و آثار تولیدی در بازه زمانی ۱۳۹۸/۴/۱ الی ۱۴۰۰/۴/۳۱ در یکی از خبرگزاری‌های استان، نشریات استانی و نشریات سراسری ویژه استانی منتشر شده باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان از تمدید یه هفته‌ای مهلت ارسال آثار به جشنواره سلامت و رسانه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار توایدی خود در حوزه سلامت را تا تاریخ ۸ مرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

محمدی در رابطه با نحوه ارسال آثار به نخستین جشنواره سلامت و رسانه، اظهار کرد: اصحاب رسانه می‌توانند از طریق آدرس ایمیل جشنواره به نشانی zumsart۲۰۲۰@gmail.com  یا آدرس الکترونیکی Http://health_media.zums.ac.ir  ارسال کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل برای ایمیل یا بارگذاری آثار در سایت جشنواره‌ی سلامت و رسانه، آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره  ۰۹۰۳۰۶۹۶۱۴۲ ارسال کنند.

وی در رابطه با جوایز برگزیدگان نخستین جشنواره سلامت و رسانه، خاطرنشان کرد: جوایز این جشنواره برای نفر اول در هر رشته علاوه بر اهدای تندیس جشنواره سلامت و رسانه و لوح تقدیر، مبلغ ۲۵ میلیون ریال و نفر دوم در هر رشته، لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم در هر رشته، لوح تقدیر و ۱۵ میلیون ریال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha