• شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400050200901
  • خبرنگار : 90047

رضایی: والیبال نشسته ایران مدعی قهرمانی در توکیو است

رضایی: والیبال نشسته ایران مدعی قهرمانی در توکیو است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره همگروهی ایران با تیم های برزیل، چین و آلمان گفت: تیمی که مدعی قهرمانی در پارالمپیک است، فرق ندارد که با چه حریفی همگروه شود.

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم ملی والیبال نشسته ایران ۳۰ سال است که رنکینگ اول دنیا را دارد و همواره در بازی های پارالمپیک مدعی قهرمانی است، بنابراین برای این تیم فرق نمی کند که در پارالمپیک با چه تیم هایی همگروه شود.

وی گفت: از بین تیم های برزیل، چین و آلمان، برزیل حریف اصلی ما برای صعود به مرحله بعد است. البته چین و آلمان نیز تیم های خوبی هستند، اما در حد و اندازه تیم های برزیل و ایران نیستند.

رضایی پیرامون این پرسش که تصور می کنید ایران با کدام تیم در فینال رقابت خواهد کرد، گفت: پیش بینی این مساله در شرایط فعلی کار سختی است، پس از پایان بازی های مقدماتی و آنالیز تیم ها بهتر می توان در این زمینه اظهار نظر کرد. اما یقین دارم که به جز ایران، برزیل هم در جمع ۴ تیم برتر حضور خواهد داشت.
وی با بیان این که حق ما قهرمانی است، افزود: بازیکنان والیبال نشسته ایران طی ۳ سال گذشته برای کسب عنوان قهرمانی در پارالمپیک توکیو زحمات زیادی کشیده اند و حق آنها قهرمانی است، امیدوارم زحمات آنها هدر نرود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: البته قبل از هر چیزی باید ببینیم بازی های پارالمپیک برگزار می شود یا خیر؟ با توجه به افزایش آمار کرونا در توکیو این احتمال وجود دارد که بازی های پارالمپیک برگزار نشود.‌

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو همچنان درباره حمایت کمیته ملی پارالمپیک جهت خرید دوچرخه برای تنها نماینده ایران در توکیو، گفت: فدراسیون دوچرخه سواری جهت تهیه یکسری تجهیزات برای تنها نماینده دوچرخه سوار ایران در توکیو به ما اعلام نیاز کرده اند که البته در لیست اعلام شده درخواستی برای خرید دوچرخه به کمیته ملی پارالمپیک ارسال نشده است.

وی گفت: ورزشکاران پارالمپیکی به جای این که نیاز خود را از طریق رسانه ها اعلام کنند، مشکلات خود را در خصوص تجهیزات به فدراسیونهای مربوطه بیان کنند تا فدراسیون‌ها از طریق کمیته ملی پارالمپیک پیگیر مسائل و مشکلات ورزشکاران خود باشند.

رضایی در پایان با اشاره به حمایت مالی کمیته ملی پارالمپیک از رشته های جودو و دوومیدانی نابینایان و کم بینایان، تیروکمان، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی و دوومیدانی معلولان، گفت: تا به امروز براساس اعلام نیازی که فدراسیونهای مربوطه که رشته های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند، تمام حمایت های لازم از طریق کمیته ملی پارالمپیک انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود نداشته است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha