• یکشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400050301308
  • منبع : نمایندگی سمنان

بازگرداندن بیش از 5000خودروی غیربومی از سمنان در چند روز اخیر

بازگرداندن بیش از 5000خودروی غیربومی از سمنان در چند روز اخیر

ایسنا/سمنان رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در چهار شهرستان این استان از بازگرداندن بیش از 5000خودرو طی چند روز اخیر به دلیل محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

سرهنگ ‌موسی بزرگی، در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس در برخورد با متخلفین جدی است و به هیچ عنوان به رانندگانی که برخلاف مقررات قصد عبور از محورهای استان را دارند اجازه تردد نداده و آنها را به مبدا برمی‌گردانند.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر و در ادامه محدودیت های اعمالی در بحث کرونا، ۵ هزار خودرو به مبداء عودت داده شدند تصریح کرد: ۱۳ هزار مورد اعمال قانون محدودیت‌های هوشمند کرونایی از ابتدای امسال تا کنون در سطح استان سمنان صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به نصب دوربین‌های جدید در برخی از محورهای این استان افزود: در حال حاضر دوربین‌های ترافیکی در شهرستان شاهرود مورد استفاده همکاران ما در پلیس راهور قرار دارد.

وی از مسوولان ذی‌ربط خواست: دوربین‌های هوشمند ترافیکی در شهرستان‌های سمنان و دامغان نیز به بهره برداری برسد تا پلیس بتواند با اشرافیت بیشتری به اعمال قانون بپردازد.

سرهنگ بزرگی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای برخی از صاحبان خودروها در دوران کرونایی گفت: تعداد زیادی از افراد غیربومی که ساکن استان هستند و همچنین تعدادی از شهروندان بومی در این استان، دارای پلاک غیر استانی هستند که باید مهم تعیین تکلیف شود.

رئیس پلیس راهور استان در خصوص تصادفات فوتی شهری در کل استان، ۶ فقره فوتی در ۴ ماهه انخست سال قبل به ثبت رسیده بود که این ‌میزان در چهار ماهه نخست 1400به ۸‌ مورد د افزایش یافت که این مهم گویای افزایش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی شهری در این استان پهناور است.

وی یادآوری کرد: خوشبختانه در مجموع از سال شروع برنامه کاهش تلفات جاده‌ای تا به امروز شاهد کاهش ۶۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان بوده‌ایم که رقم قابل توجهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha