• یکشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400050301843
  • خبرنگار : 71617

دغدغه‌های بازیکنان را به صورت مستقیم بررسی می‌کنیم

مددی: ۴۲ میلیارد به بازیکنان پرداخته‌ایم/ در فرآیند ۲۰۰ تا ۷۰۰ درصدی افزایش قراردادها نبودم

مددی: ۴۲ میلیارد به بازیکنان پرداخته‌ایم/ در فرآیند ۲۰۰ تا ۷۰۰ درصدی افزایش قراردادها نبودم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید قرار است دغدغه‌های بازیکنان این تیم به صورت مستقیم از سوی کادر مدیریت مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی، درباره پیروزی آبی‌پوشان مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما به این دیدار به چشم یک بازی تدارکاتی برای بازی جام حذفی نگاه می‌کنیم. روز بعد مراسم قرعه‌کشی جام حذفی است و هر تیمی که در این مرحله مقابل ما قرار بگیرد، کار سختی دارد چون تیم ما تمام تلاش خود را می‌کند تا مقام قهرمانی را به دست بیاورد. روز گذشته پیش بازیکنان رفتیم و دغدغه‌ها مطرح شد و قرار شد از فردا (دوشنبه) دغدغه‌های بازیکنان را به صورت مستقیم بررسی کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه درباره مشکلات این باشگاه گفت: روزی که من به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب شدم، گفتم اگر قرار باشد شرایط باشگاه عادی شود، باید ۵۰ میلیارد هزینه شود. ما مشکلات زیادی داشتیم و حساب باشگاه هم خالی بود و کلی بدهی داشتیم. ما این مساله را اولویت‌بندی کردیم و در آن موقع کارگزاری در باشگاه نبود. ما در ابتدا ۴ روز وقت داشتیم که مجوز حرفه‌ای‌سازی را بگیریم. ما با کمک یکی از عزیزان بحث حرفه‌ای سازی را مدیریت کردیم و پرداختی‌های لازم را انجام دادیم و در این فاصله مزایده‌ای برای کارگزار برگزار کردیم. کارگزار قبلی کار را رها کرده بود و چیزی به عنوان درآمد به باشگاه نداده بود. برنده مزایده که مشخص شد، شروع به پرداخت کرد. ما با کمک کارگزار توانستیم پرداختی‌های مختلفی داشته باشیم.

او ادامه داد: ما  ۳۱۵ هزار دلار به دیاباته و برای شکایات فیفا و بدهی‌های مختلف، مبالغی پرداخت کردیم. بعد از این، به سر خط رسیدیم و با فصل جدید مواجه شدیم. از فصل گذشته هم بدهی‌هایی وجود داشت. در این بین بعضی قراردادها مشکلاتی داشتند. این تقصیر بازیکن نیست و تقصیر مدیرانی است که این قرادادها را تنظیم کرده‌اند. من سوالم از مدیر وقت این است که با چه مبنایی این قرادادها منعقد شده است؟ تا این لحظه از قرادادهای امسال بیش از ۴۲ میلیارد پرداخت شده و این در حالی است که فصل گذشته ۲۸ میلیارد پرداختی‌های موجود بوده است. ما یک مقدار بیش از وسط راه هستیم و کسانی را داریم که بیشتر از ۷۵ درصد از پرداختی‌های خود را گرفته‌اند.

مددی گفت: ان‌شاءالله طی روزهای آینده باز هم ما به بازیکنان استقلال پرداختی خواهیم داشت. ساختار این باشگاه دولتی است و یک ریال از منابع دولتی نمی‌تواند استفاده کند. من پیش بینی این شرایط سخت استقلال را نمی‌کردم. ما هر روز یک تنش و ماجرای جدید در استقلال داشتیم. من مصوبه مجلس را در خصوص تیم های استقلال و پرسپولیس ظالمانه می‌دانم. تنها درآمد ما اسپانسر و کمک‌های هواداری است. در یک سال و نیم گذشته، کارگزارهایی که وارد باشگاه استقلال شدند، یک ریال درآمد برای باشگاه نداشتند. کارگزار جدید قرض‌های کارگزار قبلی را پرداخت کرد.

او در خصوص کارگزار باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: وظیفه کارگزار مشخص است و در چارچوب کارهای خود، وظایف خود را پیش می‌برد. به خاطر اتفاقات پیش آمده، کارگزار دلسرد شده است و کارگزار خارج از چارچوب خود هیچ کاری انجام نمی‌دهد. من به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، همواره از کمک‌های کارگزار بهره گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اختلاف کادر مدیریت و کادر فنی گفت: یکسری دخالت‌های نابجا در این شکاف دخالت دارند. ما شاهد هستیم مدیرعامل قبلی همچنان درباره استقلال صحبت می‌کند. من سه ماه به عنوان معاون ورزش باشگاه استقلال حضور داشتم و باید به عنوان کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال حضور پیدا می‌کردم اما فهمیدم در فرآیند جذب بازیکن نقشی نداشتم. در فرآیند ۲۰۰ تا ۷۰۰ درصدی افزایش قرارداد بازیکنان نقشی نداشتم. وقتی منابع و مصارف به همدیگر نمی‌خورد، باید در عقد قراردادها، دقت لازم به عمل بیاید. قطعا بازیکن شرایط باشگاه را درک می‌کند. خیلی از بازیکنان به خاطر هوادار استقلال حاضرند تخفیف‌های خوبی بدهند. بازیکن در فرایند عقد قرارداد تقصیری ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شکایت  او از فرشید اسماعیلی گفت: واقعا شکایت نکردم و یک سوء تفاهمی پیش آمده بود. او یک بازیکن بسیار خوبی است اما چند مورد مصاحبه علیه باشگاه داشته است. در قرارداد بازیکنان چند بند اشاره شده بدون اجازه نمی‌تواند مصاحبه کند. این را بازیکنان باید رعایت کند. ما منکر مشکلات مالی نیستیم. بازیکن باید در چارچوب خودش مصاحبه کند.

او درباره انتقاداتی که در خصوص انتخاب ناصر فریاد شیران به عنوان معاون اجرایی این باشگاه گفت: ما در آینده‌ای نزدیک یک سخنگو برای باشگاه انتخاب می‌کنیم که هوادار از نگرانی دربیاید اما آقای فریادشیران در دوره‌ای که در آکادمی بودند، تاریخی‌ترین نتایج را در آکادمی گرفت. در آکادمی باشگاه استقلال، ما ۴ داربی را در رده‌های پایه بردیم. ما با یک فشاری از ناحیه هیات مدیره برای برکناری آقای فریادشیران مواجه شدیم. در صورت جلسه هیات مدیره آمده بود که حضور فریادشیران به صلاح نیست. من به هیات مدیره گفتم باید یک دلیلی برای برکناری ایشان وجود داشته باشد اما تحت فشار ایشان، من استعفای آقای فریاد شیران را پذیرفتم. آقای فریادشیران ظرفیت بسیار بالایی دارد و امیدوارم عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

مددی درباره حواشی باشگاه استقلال و مصاحبه بهزاد نوشادی در این خصوص که در مجموعه تمرین تیم دستگاه یخساز وجود ندارد، گفت: آقای نوشادی نباید اینطور مصاحبه کند. این مسائل بسیار زشت است. این چالش‌ها در باشگاه وجود ندارد. مجموعه تهرانسر همچنان با ما قرارداد دارد اما تصمیم کادر فنی بر این است که تیم در مجموعه انقلاب تمرین کند. یک سری مشکلات ساختاری در مجموعه انقلاب وجود دارد. ما اجازه دخل و تصرف در مجموعه انقلاب نداریم اما برای فصل آینده می‌خواهیم یک کمپ اختصاصی برای تیم در نظر بگیریم.

مددی درباره درآمدزایی‌های انجام شده برای باشگاه استقلال گفت: کارگزار برای ما درآمدزایی کرده است و بیش از ۱۲۰ میلیارد جذب منابع مالی صورت گرفته است و حدود ۱۱۰ میلیارد آن درآمد است و بقیه آن هم قرض است. این مساله جای مباهات دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مشکلاتی که در خصوص بدهی‌های مربیان پیش می‌آید، خاطرنشان کرد: الان رای آقای استراماچونی در دادگاه CAS نیامده است و وکلای ما می‌خواهند رای را بشکنند. امیدوارم بتوانیم از حق استقلال دفاع کنیم تا پول کمتری از استقلال بیرون برود.

او درباره حضور خود در فصل گذشته نقل و انتقالات گفت: من فصل پیش در نقل و انتقالات با یک بازیکن قرارداد سفید امضا کردم و این را به مدیرعامل وقت انتقال دادم و برای پیش بردن فرایند ارقام قرارداد، کار را نهایی کردم اما صبح از طریق شبکه‌های مجازی متوجه شدم، قرارداد بسته شده است. بعد از آن من بلافاصله استعفا دادم. توقع من این بود در تمام مذاکرات حضور داشته باشم.
مددی درباره پرداختی‌های بازیکنان  خاطرنشان کرد: جذب منابع مالی برای ما سخت است و ما باید خیلی هوشمندانه قدم برداریم. ما برای فصل آینده باید هوشمندانه برای جذب و تمدید بازیکن عمل کنیم. خوشبختانه ما در تیم بازیکن ۱۰ میلیاردی نداریم و من از بازیکنان می‌خواهم که به کمک باشگاه بیایند تا بهترین دستاورد را داشته باشیم.
احمد مددی درباره ترمیم رابطه‌اش با هواداران گفت: من از نظر رسانه خیلی ضعیف عمل کردم. در کنار باشگاه استقلال رسانه‌هایی وجود دارد که نمی‌گذارند خبر خوب به گوش هوادار برسد. من از رسانه‌ها می‌خواهم اخبار واقعی منتقل شود. من چاره را در اطلاع‌رسانی شفاف می‌دانم و با همفکری با سایر اعضای هیات مدیره، سخنگویی را منصوب می‌کنیم تا شبانه روز پاسخگوی سوالات باشد.

او درباره پرداخت‌های پاداش توسط فرهاد مجیدی گفت: فشار بی‌پولی وافعا سخت است. شب‌هایی بوده که واقعا خواب و خوراک نداشتیم. پاداش‌های داده شده، مشخص شده توسط دوستان او صورت گرفته است اما این سیاستی علیه مدیریت نشود. ما اگر منابع مالی لازم را داشته باشیم، کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره چالش‌هایی که با باشگاه پرسپولیس داشت، گفت: ما به حق پاسخ باشگاه رقیب دادیم و اینجا هم من خواهش می‌کنم هر کسی حد خودش را بداند. وقتی فضا رسانه‌ای می‌شود، ما چاره‌ای جز پاسخ به رسانه‌ها نداریم.
مددی درباره تضاد و چالش‌هایی در صحبت‌های اعضای مجموعه باشگاه استقلال، وجود دارد گفت: ما اگر به قرارداد پایبند باشیم، شاهد این اتفاقات نیستیم. البته بازیکنان در این مدت تحت فشار بودند و امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد. در حاشیه هیچ دستاوردی رخ نمی‌دهد.

او در پایان گفت: ما برای جام حذفی، پاداش ویژه‌ای در نظر گرفتیم و امیدوارم استقلال بتواند مقام قهرمانی را در جام حذفی به دست آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha