• دوشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400050401876
  • خبرنگار : 50339

/جهاددانشگاهی، نمادعبور از موانع با باور توان ایرانی/

فرماندار دلگان: موفقیت های جهاد دانشگاهی با اعتماد به نخبگان به دست آمده است

فرماندار دلگان: موفقیت های جهاد دانشگاهی با اعتماد به نخبگان به دست آمده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: موفقیت های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف کشور با توکل به خداوند و اعتماد به نخبگان جوان به دست آمده است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: جهاد دانشگاهی با بیش از ۴۰ سال تجربه و حضور میدانی و جهادی در کشور منشا خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی، صنعتی، توسعه ای، رزمی و دفاعی و اقتصاد دانش بنیان بوده است.

وی ادامه داد: موفقیت های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف کشور با توکل به خداوند و اعتماد به نخبگان جوان به دست آمده است.

فرماندار دلگان بیان کرد: اهمیت دادن به تولیدات داخلی و مقابله با تحریم ها و اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی و جهادی قابل ستایش است.

وی اظهارکرد: بسیار خوشحال هستیم هم اینک بخش بزرگی از نیازهای کشور در این مرکز علمی و دانشگاهی تولید و تامین می شود که در کنار فعالیت های دانش بنیان می توان به تولید فرستنده‌های رادیویی۵ M و FM برای صدا و سیما تا صادرات آن، ساخت فرستنده تلویزیونی دیجیتال روستایی، سیستم‌های غبارگیر صنعتی مثل الکتروفیلترهای بگ فیلتر، کسب دانش فنی کشت بافت تا اصلاح نژاد سبک و سنگین ایرانی، در حوزه پزشکی درمان ناباروری، سرطان پستان و زخم‌های دیابتی؛ برج‌های خنک کننده، انواع مبدل‌های الکتریکی صنعتی، شارژرها، یو پی اس‌های صنعتی، کنترل دور موتورهای الکتریکی، پروژه طراحی سیستم رانش واگن‌های مترو در قالب تولید قطار ملی بر اساس تفاهم‌نامه مشترک شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با جهاددانشگاهی و شرکت واگن سازی؛ تجهیزات آزمایشگاهی صنعت برق ایران، انواع موتورهای الکتریکی با کاربرد ویژه صنعتی و دفاعی، انواع فناوری‌ها و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت ایران مثل دکل‌های حفاری، تجهیزات تکمیلی حفاری، مته‌ها، تجهیزات الکتریکی و کنترلی، انواع مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش و دهها و صدها نمونه موفق دیگر به عنوان بخش کوچکی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha