• دوشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400050402106
  • خبرنگار : 71552

پس از ناکامی تکواندو در المپیک

پولادگر: عذرخواهی می‌کنم/ دادن سهمیه به یک پناهنده تصمیمی سیاسی بود

پولادگر: عذرخواهی می‌کنم/ دادن سهمیه به یک پناهنده تصمیمی سیاسی بود

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از اینکه تکواندو برای اولین بار در میدان الم‍پیک نتوانست دل مردم را شاد کند شرمنده مردم هستم و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر با اشاره به عملکرد نمایندگان تکواندو در المپیک توکیو گفت: المپیک آوردگاهی است که بهترین‌های دنیا در آن حضور داشته و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در این دوره دیدیم که قهرمانان بزرگ در مقابل جوانان پرانگیزه تن به شکست دادند. تکواندوکاران ما نیز به دلایل مختلف نتوانستند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از تیم ملی، افزود: در یک سال و نیم گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا و مشکلات عدیده مالی، فدراسیون با حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تمام ملزومات برگزاری اردوهای آماده‌سازی را فراهم و تلاش کرد این اردوها با کمترین مشکلی برگزار شود.

پولادگر گفت: دلم برای بچه‌هایم می‌سوزد. برای رسیدن و حضور در المپیک از جان مایه گذاشتند و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند. آرمین هادی‌پور زمانی که دچار پارگی رباط زانو شد، تمام پزشکان متخصص هم نظر بودند که باید جراحی شود. بیش از یک سال تمرین کرد و درد زیادی کشید، چون سهمیه به نام آرمین بود و امکان جایگزینی شخص دیگری را نداشتیم. میرهاشم حسینی هم به دلیل اینکه برای حضور در مسابقات جهانی منچستر، کشور انگلیس با یک ترفند کثیف غیرورزشی ویزای وی را صادر نکرد، مهمترین میدان برای کسب امتیاز و ارتقاء رنکینگ را از دست داد و مسیر سخت‌تر و رقابت‌های فشرده‌تری را به منظور جبران امتیازات از دست رفته طی کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: ناهید کیانی هم به خاطر تصمیم کاملاً سیاسی و بی‌سابقه کمیته بین‌المللی المپیک در دادن سهمیه وایلد کارت به یک پناهنده ایرانی و تحمیل جدول 17 نفره، در سخت‌ترین شرایط و موقعیت زندگی‌اش قرار گرفت. متاسفانه علی‌رغم شایستگی، این قهرمانان نتوانستند نتیجه‌ای که برای آن زحمت زیادی کشیده بودند را کسب کنند. کادرفنی هم که زحمات شبانه روزی زیادی کشیده بودند تا این بچه‌ها در شرایط آمادگی مطلوبی قرار بگیرند نتوانستند در این میدان ثمره تلاش خود را بگیرند.

پولادگر با بیان اینکه شادی مردم مهم‌ترین انگیزه مسئولان و ورزشکاران برای حضور در مسابقات است، گفت: شرمنده مردم کشورم هستم و از آنها عذرخواهی می‌کنم که تکواندو برای اولین بار از میدان المپیک نتوانست نتیجه‌ای را کسب کرده و دل مردم را شاد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۰:۱۴

وقت استعفاست دیگه کار از عذرخواهی گذشته بعد از بیست پنج سال حاجی پولادگر

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۲:۲۶

هیچ کس ناهید کیانی رو تحویل نگرفت همه بدون هیچ تحقیق فقط چسبیدن به علیزاده!!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۲:۲۷

۴ سال پیش هم همین‌ها رو گفت، استعفا بده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۲:۳۸

جناب پولادگر! لطفا استعفا بدهید که تکواندو ما را نابود کردید. با حرفهای حاشیه ای، توجه مردم را از اصل خرابکاری دور نکنید. خدا از شما نگذرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۲:۳۸

جالبه که ایشون مدعی هستند زمین و زمان بر ضد تکواندوی جمهوری اسلامی بودن تا نتیجه نگیرن! (توطئه دوژمن). بهتره با یه خدافظی‌ همه رو راحت کنی‌ جناب!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۰:۲۹

زنده باد ناهید کیانی ....

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۲:۵۸

زمین و زمان و کیمیای ایران و ...فلک را به عاریت گرفت تا در گل ماندن خود را توجیه کند!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۴:۱۵

کیمیای ایران؟؟؟ ایشون که پشت کرد به ایران و رفت به امید عضویت در تیم‌ملی هلند و وقتی تحویلش نگرفتن، رفت آلمان و اونا هم توی تیم ملی‌شون راهش ندادن؛ نهایتا بدون اینکه در مسابقات انتخابی، سهمیه کسب کرده باشه با سیاسی کاری کمیته بین المللی المپیک سهمیه دادن بهش و رفت برای تیم بی‌وطنان بازی کرد و نتیجه‌اش رو هم دید. اصلا پولادگر بد، این دلیل نمیشه پشت کردن علیزاده به کشورش و نمکدان شکستنش رو توجیه و کمرنگ کنیم هموطن گرامی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۳:۰۷

چقدر خوب توجیه می کنه گندی رو که چند ساله میزنن تو تکواندو رو جم هم نمی کنن و با الفاظ راحت رفع میشه پارتی بازی هایی که در انتخاب ها هست تو اردو ها رو درست کنید همه چی درست میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۳:۴۹

شرمندگی شما مشکلی رو حل نمیکنه ، اگر واقعا قصد خدمت به تکواندو رو داری ، لطفا استعفاء بده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۴:۳۹

احمدی نژاد رو می فرستادی. مگه لباس تکواندو نکردی تنش؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۴:۴۴

اون "پناهنده" تنها مدال المپيك دفعه قبل را بدست آورد و از دست امثال "تو" پناهنده شد!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۶:۵۰

دمت گرم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۲۲:۲۲

کیمیا عشق ایرانه .فقط همین .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۲۳:۳۴

حق گفتی‌. دامت گرم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۷ ۱۳:۰۳

اتفاقا برعکس. کیمیا رو همین پولادگر به عرش رسوند. وبرخلاف نظر شما رفتن علیزاده ربطی به پولادگر نداشت. در ایران همه جوره به علیزاده رسیدن اما خودش به مملکتش وزحماتی که براش کشیده شد پشت کرد. تمام کسانی که ندانسته و کورکورانه از علیزاده حمایت بیجا می کنن ، فقط به دلیل مسایل سیاسیه ولاغیر. قابل توجه تمام منتقدان بی منطق پولادگر. همین پولادگر بود که تکواندوی ایرانو از یک زنگ تفریح به بالاترین درجات دنیا برسونه.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۶:۱۳

عذرخواهی شما به چه دردی میخورد۔ حالا با عملکرد ضعیفت گند زدی به تکواندو کشور و همه مربی ها و ورزشکارای قوی این ورزش رو از فدراسیون روندی۔

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۸:۰۳

اگه ب همون پناهنده بها میدادن و پناهندگان دیگه ارزش قائل بودین نمی‌رفت هیچ از جون هم مایه میذاشت وقتی میبنی همه ب فکر جیب خودشونن ن طرف که میره مدال میاره همین شخصی بچه خوزستان 10تا مدال المپیک آورد همه مسوولان تحویل می‌گرفتنش رفت یک بار دوم شد هیچ کس براش مهم نبود هیچ وقتی برگشت استقبال نکردن چون جیب مسوولان پر نکرده بود. پس بی زحمت کمنر حرف بزنید چون ملت ما ساده لوح نیستن با این حرفا و حرکات

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۸:۴۲

بهتر نبود زودتر از اینها میرفتی که خجالت زده و سرافکنده نباشی.....چند نفرتکواندوکار خوب رو از ورزش ومملکت دلسرد کردی و فراری دادی؟؟این چه ریاستی بود که فقط بنام تو نوشته شده...؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۲۰:۰۸

خواهشا ول کن برو. م ه م ا ن دوست برگرده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۲۲:۱۰

محض رضای خدا استعفا بده برو ، چی میشه در ایران هم مثل همه کشورهای دیگه ادم نالایق خودش بره قبل از اینکه بیرونش کنن ، البته تو ایران که هیچ وقت بیکفایتی دلیلی بر اخراج نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۲۳:۵۷

شما دیگه به آخر خط رسیدید تمام

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۲:۱۶

عجب ..... الان سیاست در ورزش بد است !!!! اما در فوتبال خوب است !!!!! جمیعا بروید و کشک تان را بسابید . شما را چه به فدراسیون داری ؟ شما بخصوص

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۷:۱۷

من 51 سالمه.تو سن 16 سالگی رفتم تهران برا امتحان کمربند قرمز تکواندو . ایشون ریاست فدراسیون بودند.35سال خدمت ...یه عمره.بزارید بقیه هم خدمت کنند.دیگه وقت خدا حافظیه....

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۷:۴۰

پولادگر بصورت مادالعمر رئیس خواهد بود؟! واقعاً موشکافانه مشکل رو پیدا کردند و آنهم کسی جز خانم علیزاده نبودند ! خنده دار است

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۸:۱۴

اون پناهنده هر جای دنیا باشه، فرزند عزیز و کیمیای سرزمین ماست، و همینطور خانم ناهید کیانی عزیز.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۸:۱۷

من خودم تکواندوکارم.پنجاه سالم شده حدودا...از وقتی کوچک بودم و یادمه پولادگر همه کاره تکواندوی ایران بود تا حالا...وقتی یک پست و مسئولیت بشه ارث پدری یکی...بهتر از این در نمیاد ازش

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۸:۲۲

جناب پولادگر : مسئوول این شکست در درجه نخست سرمربی و بعد هم جنابعالی هستید چرا شما پس از اینهمه سال کنار نمیروید تا فردی جدید با تفکرات جدید بر سرکار بیاید؟ چیزی که ازاین تکواندوکاران در المپیک دیدیم نمایشی ضعیف در حد تکواندو کاران درجه دوم یا سوم بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۸:۴۱

الحمد....

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۸:۵۷

هنوز تو نفهمیدی که در المپیک هر انسانی با هر نژادی و ملیت در صورت پاس کردن شرایط اون رشته می تواند حتی به شکل انفرادی شرکت کند .معلومه آقای پولادگر قوانین المپیک رو هم بلد نیست معلومه وضع اینجوری میشه .کارشناسان تکواندو،کاراته و....همه اخطار این موضوع رو دادن اما تو حالیت نشد .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۷ ۱۳:۱۹

خب نکته همینه دیگه. به قول خودتون به خاطرپاس نکردن شرایط تکواندو سهمیه نگرفت. ولی بازم به طرز عجیب وکاملا سیاسی بهش سهمیه دادن. ایشون در تمام انتخابیا بلا استثنا باخت. حتی به خاطر ایسون جدول رو ۱۷ نفره کردن. که اگر از قوانین المپیک وتکواندو اطلاعات داشته باشین متوجه می شدید که تصمیمی کاملا سیاسی وخنده دار است. برام جالبه بدون هیچ اطلاعاتی از تکواندو والمپیک دیگرانو اینوطور غیرمحترمانه ، متهم می کنی. یک مطالعه کنید بدنیست برادر من

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۹:۵۹

استعفا بده برادر. هوای استعدادها رو ندارین از دست میدینشون خب. 🙏

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۹:۵۹

با سلام و خسته نباشید سالهای زیادی دل مردم راشاد کردین یکسالم نشد انشالله درآینده نتایج بهتری بگیرین این یک مشت معترض دائمی رو ولکن مردم همه چیزو میدونن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۰:۰۸

پولادگر تکواندو ایران را نابود کردباید اسمش راگذاشت نابودگر

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۱:۱۸

سالهاست که تکواندو ایران روند نزولی رو داره طی میکنه.گیریم ایشون هم دوست داره دو دستی به میزش بچسبه.مسئولین وزارت ورزش چرا هیچ کاری نمیکنن.تکواندو که مثل فوتبال نیست که نشه تو امور فدراسیونش دخالت کرد.تا کاملا تکواندو کشور و نابود نکرده محترمانه برکنارش کنین بره با نوه هاش بازی کنه.این همه مدال اور المپیک و جهان داریم که با تحصیلات بالا تو میانسالی خونه نشین شدن.کارو بدین دست چند تا از اونا ببینین المپیک بعد چه اتفاقات خوبی رقم میخوره.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۸:۰۱

کار تو از عذرخواهی گذشته. باید استعفا بدی هر چه زودتر

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۳:۱۱

همچنان عزیز و عزتمند، کیانی عزیز 🙏👏💐❤️

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۳:۳۴

ایشون از ایران رفتن،دیگه اگر خارج از ایران تصمیمی گرفته شد دررابطه با اینکه روبروی چه کسی بازی کنن دیگه به خانم علیزاده مربوط نمبشه.حالا مثلا اگر روبروی حریف ترکیه ای میوفتاد خانم کیانی میبردن؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۳:۳۷

بهتره جای خودت روبدی به جوانترها چرااین صندلی رو ول نمیکنی توشرمنده مردمی بخدا اگه باشی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۴:۲۷

کار بلد نیستی بکش کنار، بسه دیگه.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۴:۵۴

روز به روز وضعیت تکواندو بدتر از قبل میشود آیا احساس نمیکنید که باید استعفا بدهید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۵:۰۱

کیمیا یا ناهید هر دو دختر این آب و خاک هستن طرز فکر تون رو عوض کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۵:۲۵

جناب پولادگر خدمت هم باشه بسه خیانت هم باشه بسه شما باید فرمانده بسیج دانش آموزی باشید نه رییس فدراسیون

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۶:۰۰

جناب پولادگر جنابعالی عدم موفقیت تیم تکواندو را به گردن ابر و باد و مه و خورشید و فلک انداختی.ناکامی خانم کیانی را به گردن " اون پناهنده" انداختی.اولا مردانه بگو سهم خودت در این ناکامی چقدر است؟ در ثانی " اون پناهنده" که شما حاضر نیستید اسمش را بر زبان بیاورید اولین مدال المپیک زنان را برای ایران آورده است. شما چه خدمتی به ورزش مملکت کرده اید؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۸ ۱۰:۱۶

تکواندو و جودو نابودشد شماها استعفا بدهید همه رو خوشحال کنید و آینده این دو رشته رزمی درخشان بشه با حرکت شما وزیر که خوابه