• دوشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400050402143
  • منبع : نمایندگی همدان

دستگیری ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر

دستگیری ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای شناسائی و برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان مواد مخدر، با اجرای مرحله دیگری از طرح پاکسازی نقاط آلوده، این سوداگران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۱۱ توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای شناسائی و برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان مواد مخدر، با اجرای مرحله دیگری از طرح پاکسازی نقاط آلوده، این سوداگران دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ از تعداد هشت توزیع‌کننده مواد مخدر، مقادیر ۲۱ گرم و ۵۵ سانت هروئین، ۴۰   CC متادون، سه ترازوی توزین دیجیتالی و دو پایپ استعمال را کشف و مأموران یگان امداد نیز از یک سوداگر مرگ که با رؤیت مأموران اقدام به پرت کردن کیف دستی و فرار کرده بود مقدار ۱۴ گرم مواد مخدر تریاک و ۳۰ گرم شیره تریاک کشف کردند.

وی اظهارکرد: همچنین مأموران کلانتری ۱۱ از یک نفر توزیع‌کننده مواد مخدر مقدار پنج گرم و ۸۰ سانت هروئین و فرمانده پاسگاه "سامن" از یک توزیع‌کننده مواد مخدر مقدار ۱۴ گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به جمع‌آوری ۱۶ معتاد متجاهر از سوی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر به منظور جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مؤثر و اعزام گشت‌های هدفمند در پاتوق‌ها و مکان‌های حضور معتادان متجاهر و بلامکان مرحله دیگری از این طرح را اجرا کردند.

سلگی  با بیان اینکه با هماهنگی با دستگاه قضائی، ۱۶ معتاد کارتن‌خواب و متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ ماده ۱۶ شهرستان نهاوند شدند، تصریح کرد: برخورد سرسختانه با پدیده شوم مواد مخدر با همکاری مجدانه دستگاه قضائی به‌منظور استقرار امنیت روانی و افزایش ضریب امنیت نهاد مقدس خانواده ، درسرلوحه کارماموران پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha