• دوشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400050402274
  • خبرنگار : 50300

مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز پاسخ داد

تکلیف امتحانات دانشجویان در قطعی اینترنت همراه در خوزستان چیست؟

تکلیف امتحانات دانشجویان در قطعی اینترنت همراه در خوزستان چیست؟

ایسنا/خوزستان مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به اینکه در چند روز اخیر در برخی از شهرهای استان با قطعی اینترنت همراه مواجه بودیم، دانشجویان درخواست به تعویق افتادن امتحانات را داشتند و برنامه این است، آزمون‌هایی که قرار بود در این هفته برگزار شوند و به تعویق افتادند، به دهه سوم مردادماه موکول شوند.

مهدی تولا در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تکلیف امتحانات دانشجویان با وجود قطع و وصل شدن اینترنت همراه در خوزستان، اظهار کرد: آزمون‌های دانشگاه برای ورودی‌های پیش از ۹۹ به پایان رسیده است اما با توجه به اینکه دانشجویان ورودی ۹۹ دیرتر در دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و به تبع آن نیم‌سال نیز دیرتر آغاز شد، آزمون‌های پایانی از این هفته آغاز شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در برخی از شهرهای استان با قطعی اینترنت همراه مواجه بودیم، دانشجویان درخواست به تعویق افتادن امتحانات را داشتند. برنامه این است، آزمون‌هایی که در این هفته قرار بود برگزار شوند و به تعویق افتادند به دهه سوم مردادماه موکول شوند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: با توجه به اینکه آزمون‌های ورودی ۹۹ تا ۲۰ مرداد طول می‌کشد، هدف این است که امتحاناتِ به تعویق افتاده به دهه سوم مرداد موکول شوند.

وی در خصوص تکلیف سایر امتحانات توضیح داد: ما به صورت روزانه امتحانات را به تعویق می‌اندازیم؛ فعلاً تا فردا سه‌شنبه (۵ مرداد) امتحانات را به تعویق انداخته‌ایم. هر چند که اینترنت همراه اکنون وصل شده است اما چون قابل پیش‌بینی نیست و امکان قطعی وجود دارد، این تصمیم اتخاذ شده است و اگر این وضعیت (قطع و وصل شدن اینترنت همراه) همچنان ادامه پیدا کرد، در شورای آموزشی دانشگاه تصمیم خواهیم گرفت.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان بیان کرد: در خصوص به تعویق افتادن امتحانات، از طریق کانال‌های رسمی دانشگاه مانند مفدا، سایت اصلی دانشگاه و صفحه اصلی فرادید اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha