• سه‌شنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400050503118
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

فرماندار خوسف:

تنها ۳۰ درصد اعتبارات منابع طبیعی خوسف تخصیص پیدا کرد

تنها ۳۰ درصد اعتبارات منابع طبیعی خوسف تخصیص پیدا کرد

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف گفت: اعتبارات حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

محمدعلی آخوندی، امروز دوشنبه ۵ مردادماه در آیین تکریم و معارفه رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خوسف گفت: توجه به وظایف ذاتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای اجرای قانون رضایت مردم در راستای اجرای قوانین باید مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اعتبارات سال گذشته حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری فقط ۳۰ درصد تخصیص پیدا کرد و نسبت به میانگین اعتبارات تخصیصی که ۵۲ درصد بوده، کمتر است، افزود: با افزایش اعتبارات اداره منابع طبیعی و استفاده از اعتبارات ملی امیدواریم طی سال جاری اقدامات ارزشمندی صورت گیرد.

فرماندار خوسف با اشاره به وجود ۱۷۰ هزار راس دام سبک و سنگین در این شهرستان، تصریح کرد: در راستای تامین علوفه دام در بلندمدت و جلوگیری از پیشروی کویر و تثبیت خاک، اجرای عملیات آبخیزداری از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی افزود: اجرای طرح‌های مطالعاتی در راستای اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری بسیار مهم است و اجرای هر پروژه بدون مطالعات زیست‌محیطی آن امکان‌پذیر نیست.

علیرضا نصرآبادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی نیز در این آیین گفت: دستگاه منابع طبیعی یک دستگاه حاکمیتی با پشتوانه قوانین و مقررات سازمان است که باید در اجرای این قوانین حساسیت‌های خاصی  وجود داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی فرصت‌های خاص وجود دارد که در اختیار همه قرار نمی‌گیرد و مسوولان از این فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنند.

در این نشست از خدمات چهار ساله "مهدی کرباسچی" تقدیر و "رضا سبزی" به سمت ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خوسف منصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha