• سه‌شنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400050503383
  • خبرنگار : 71506

المپیک ۲۰۲۰ توکیو

سعید ملایی به مدال نقره المپیک رسید

سعید ملایی به مدال نقره المپیک رسید

ملی پوش سابق جودوی ایران به مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یافت.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های جودوی وزن ۸۱- کیلوگرم المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سعید ملایی ملی پوش سابق جودوی ایران و دارنده مدال طلای جهان موفق به کسب مدال نقره برای کشور مغولستان شد.

ملایی در این رقابت ها به ترتیب حریفانی از کشورهای قزاقستان، آذربایجان، گرجستان و اتریش را از پیش رو برداشت و به فینال رسید اما در فینال مغلوب تاکانوری ناگاسه از کشور ژاپن شد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۵:۴۷

تسلیت به افراد غیر ورزشی و فراری دهندگان ورزشکاران ایران،

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۶:۰۷

به دکتر مهرداد حسن زاده که از طفولیت سعید ملایی رو تحت آموزش جودو قرار داد تبریک بگوییم و از مدیران گله کنیم که چرا قدر قهرمانان را نمیدانند که زیر پرچم مغولستان میروند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۶:۱۴

دمش گرم، مبارکش باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۶:۲۲

افتخار جودوکاران مدرسه جودو خلیج فارس و تهرانسر.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۸:۰۵

آفرین که در زیر پرچم ظاهری مغولی در قلبت پرچم سه رنگ صادق و شفاف ایران بدون هر گونه آرم تحمیلی را داری.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۹:۳۲

یعنی ایران به اندازه مغولستان هم امکانات نداشت که ایشان رفته برا مغول ها مسابقه میده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۲۱:۱۵

دمت گرم پسر. صدا و سیما و آرش میر اسماعیلی (شخصا ایشون رو میشناسم) در حال سوختن هستن. خیانتی که آرش میر اسماعیلی به جودو کرد قابل توصیف نیست. االبته به او دزدی و پستی آموختن و او غرق در پلیدی شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۷ ۱۳:۲۹

متاسفم از کسی که به وطنش پشت کرد حمایت می کنید. میراسماعیلی قهرمان ارزنده جودوی ایرانه که خدماتش به ورزش برهیچ کسی پوشیده نیست. طبیعیه شما که از یک خاین به مملکت طرفداری می کنی از میراسماعیلی بدت بیاد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۲۱:۲۴

درود بر شرفت آذربایجان بالاسی. یاشاسین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۲۱:۵۲

آقای ملایی رفتی به سلامت یه تصمیم شخصی گرفتی اما چرا حرف هایی زدی که به دروغ و راستش کار نداریم اما باعث تعلیق جودو کشورمون بشی که بعدش خودت بری المپیک اما رویا و جوانی جودوکار های دیگه رو به باد بدی حالا کی جواب گوی آینده به باد رفته جوانهای جودوکاری است که یه المپیک رو از دست دادند؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۲۲:۱۱

, مبارک باشه سعید جان کار ی کردی کارستان کسانی که نمی خواستند ...ولی خدا خواست ای کاش ایران بودی مسئولین کشور باید جودو بازنگری کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۰۵:۱۳

این فرد باعث محرومیت جودوی ایران شده است خدا رو شکر که دیگر ایرانی نیست و مغول است

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۰۷:۴۴

از ایسنا ممنون چون فک نمیکردم یه خبرگزاری داخلی بدون غرض این خبر رو پوشش بده. و تبریک به ملایی و ورزش ایران چون اون اگه امکانش بود برای خودمون ورزش حرفه ای رو ادامه میداد. کسانیکه انتقاد میکنند آیا جرات دارند بجای اون زندگی و رویا و شغلشون رو فدای یه تفکر کنند؟مگه تا چند سال میتونه ورزش کنه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۱۴:۴۷

چطوریه که جودوی ایران محروم شده ولی رییس سابق فدراسیون جودو به المپیک توکیو دعوت شده و عضو کمیته انضباطی فدراسیون جهانی علیه جودوکار الجزایری برای عدم مقابله با جودوکار اسراییلی است !

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۱۴:۵۸

من کاری به اینکه مولایی رفت زیر بیرق یه کشور دیگه ندارم .اونم مثل همه انسانها و ورزشکاران آزاده که خودش تصمیم بگیره که کجا به ورزش حرفه ایش ادامه بده ولی اف بر شرف و مرامت که امید یه عده جوان جودوکا رو ناامید کردی با این بازی که درآوردید و کلا ایران رو تو جودو محروم کردی .آه اینهمه جوون بدرقه راهته.تو که میخواستی بری مثل اینهمه ورزشکار که بی سروصدا رفتن میرفتی چرا امید این همه جوون رو ناامید کردی .اف بر شرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۶ ۱۹:۴۰

سعید مولای تو باید مدال تو هدیه به خوزستان می دادی نه اسرائیل تو خیانت کاری

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۷ ۲۳:۴۴

به کسی ربط نداره اصلن خیانت یعنی چی؟مدال خودشه به هرکسی دوست داره هدیه می کنه!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۷ ۱۳:۳۷

قابل توجه اونایی که از نقره مولایی خوشحال شدن. ایشون زمانی که ایران بودن رنک یک وقهرمان جهان بودن. مقام دوم براش باخت محسوب می شه. هرچند که بعد از فرارشون اینقدر در مسابقات مختلف باختن که دومی هم براش خوشحال کننده است. ببینید یک قهرمان جهان به چه روزی افتاده که از مقام دومی عشق می کنه. خدا جای حق نشسته اقای مولایی. آه دل میلیونها ایرانی ومیلیونها جودوکار پشتتونه. بالاخره باید روزی پاسخگو باشید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۷ ۱۷:۰۰

محرومیت جودوی ایران بخاطر سیاسی کردن ورزش بود نه سعید ملایی. بالاخره شک و تردید باعث شد رو ایران حساس بشوند. بعد هم ورزشکارانی هستند که شش ماه، یکسال با هزینه شخصی تمرین کرده اند بعد بهش می گویند بباز. کسانی که با تعصب کورکورانه صحبت می کنند توجه داشته باشند باندبازی باعث شد سرمربی تیم ملی تکواندو جمع کند برود آذربایجان قفقاز.