• سه‌شنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400050503607
  • منبع : وزارت کشور

عبرت‌های عملیات مرصاد

عبرت‌های عملیات مرصاد

جنایات عدیده گروه تروریستی منافقین از کشتار کور مردم بی‌گناه اعم از کودک و نوجوان ، زن و مرد، پیر و جوان در معابر عمومی و اتوبوس‌های درون شهری و مراکز خرید تا ترورهای هدفمند مسئولان خدوم و دلسوز کشور به موازات همراهی و مزدوری و جاسوسی برای رژیم بعث صدام در جریان جنگ هشت ساله تاریخی سراسر از سیاهی و پلیدی برای این سازمان تروریستی به جای گذاشته است.

به گزارش ایسنا،روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور در یادداشتی به بررسی جنایت‌های منافقان و عبرت‌های عملیات مرصاد پرداخت.

در این یادداشت می‌خوانیم:

یکی از غمبارترین تراژدی‌های تکراری تاریخ کشورمان وجود عناصری است که با داعیه دلسوزی برای مردم، بیشترین لطمات و خسارت‌ها را متوجه این کشور کرده‌اند. در دوران معاصر سازمان مجاهدین  خلق از سرآمدان این تراژدی دردناک است که عده‌ای مزدور با فریب جوانان این مرز و بوم برگه‌هایی از جنایت و رذالت را تاریخ این کشور به جای گذاشتند.

جنایات عدیده گروه تروریستی منافقین از کشتار کور مردم بی‌گناه اعم از کودک و نوجوان ، زن و مرد، پیر و جوان در معابر عمومی و اتوبوس‌های درون شهری و مراکز خرید تا ترورهای هدفمند مسئولان خدوم و دلسوز کشور به موازات همراهی و مزدوری و جاسوسی برای رژیم بعث صدام در جریان جنگ هشت ساله تاریخی سراسر از سیاهی و پلیدی برای این سازمان تروریستی به جای گذاشته است حتی روش سیاست‌ورزی این گروه تروریستی نیز کاملا استبدادی و دیکتاتورمآبانه است به طوری که تمام امورات سازمان به تصمیمات شخصی و غریزی رأس این سازمان یعنی مسعود رجوی و همسرش مریم رجوی محدود و محصور است.

اداره این گروه آنچنان مافیایی است که سرنوشت مسعود رجوی اولین رهبر این سازمان تروریستی مدتهاست از انظار به دور نگاه داشته شده است و حتی اعضای این گروه هیچ اطلاعی از سرنوشت رهبر خود ندارند. نسل جوان امروز باید بداند که در ورای همه اغتشاشات و آشوب‌ها و ناآرامی‌ها ردپای این گروهک تروریستی با چنین سابقه‌ای کاملا مشهود است که متأسفانه به دلالیل مختلفی از جمله رقابت‌های جریانات و گروه‌های سیاسی داخل این کشور بیان شفاف و صریح ماهیت واقعی و کنش مزدورانه این گروهک همواره مغفول مانده است.

امروز پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد است که در جریان جنگ تحمیلی این گروهک مزدور با پول و سلاح و امکانات صدام بعثی مرزهای غربی را با قتل عام هموطنان‌مان تا نزدیکی کرمانشاه درنوردید و نهایتا با صلابت و شجاعت رزمندگان زمنیگیر شد، در این روزها نیز همین گروهک رجوی پرست با پول و سلاح و امکانات اسرائیل و عربستان و با حمایت رسانه‌ای شبکه‌های ایران اینترنشنال و من و تو با توسل به دروغ و فریب و سوء تدبیری‌ها فضا را برای فریب جوانانی که سابقه این گروهک را نمی‌دانند فراهم دیده و با سیاه‌نمایی و بزرگ کردن کاستی‌ها در برخی از مناطق کشور اقدام به ایجاد ناامنی و جنایت می‌کنند. ایرانیان نباید فراموش کنند که محرکین تمامی اغتشاشات و ناآرامی همان جماعت مزدور و تروریستی هستند که با پول رژیم داعش پرورسعودی، منافع شخصی رهبر مفقودالاثر خود را بر منافع ملی برتری داده و نهایتا به دنبال جنگ داخلی و تجزیه این کشور هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha